Ik heb een up!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Uptogo
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 14 jan 2018, 07:22

Ik heb een up!

Bericht door Uptogo » zo 14 jan 2018, 07:30

:dance: sinds een week de trotse eigenaar van een zwarte up uit 2014 met 60pk. Ik hoor graag van jullie hoe ik mijn up veiliger en mooier kan maken en wat goede adresjes zijn hiervoor in Brabant. Ik deel enkele ideeen:

H4 koplampen vervangen door led
Dagrijlicht vervangen door led
Achteruitrijlicht is echt dramatisch slecht die moet zeker vervangen worden, iemand suggestie?
Binnenverlichting is ook drama is dat eenvoudig te verbeteren
Achterruit en zijruiten tinten
14” standaard velgen vervangen door lichtmetaal 16” iemand suggesties voor een zwarte up wat mooi staat?
Motortuning, weet iemand een goed adres?

Alle tips welkom!
Dank

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Ik heb een up!

Bericht door Bertjuh » zo 14 jan 2018, 09:08

Allereerst welkom.. en gefeliciteerd met de aankoop..!!
Uptogo schreef: Achteruitrijlicht is echt dramatisch slecht die moet zeker vervangen worden, iemand suggestie?
Achteruitrijlicht is eenvoudig te verbeteren door hier een led in te steken..
Op pagina 2 van mijn topic staat wel een voorbeeld hiervan http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=6028
Uptogo schreef:Binnenverlichting is ook drama is dat eenvoudig te verbeteren
Hier is het ook de mogelijkheid om led in te steken.. Ook kan je W8 binnenverlichting plaatsen en hierin alle lampjes vervangen voor led..
Edit: Het volgende topic gaat over W8 verlichting plus inbouw http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=704&hilit=W8+verlichting
Uptogo schreef:Motortuning, weet iemand een goed adres?
Neem eens contact op met VAGtechniek.. Daar kunnen ze een software Up!date op je Up! doen.

Dit resulteert in een 75pk,
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

kawazxr
Vagling liefhebber
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 18:40

Re: Ik heb een up!

Bericht door kawazxr » zo 14 jan 2018, 10:14

Welkom en veel leesplezier.
VW 1.0 High UP Bluemotion

Keje
Forum newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 01 jan 2018, 18:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik heb een up!

Bericht door Keje » zo 14 jan 2018, 10:59

Uptogo schreef::dance: sinds een week de trotse eigenaar van een zwarte up uit 2014 met 60pk. Ik hoor graag van jullie hoe ik mijn up veiliger en mooier kan maken en wat goede adresjes zijn hiervoor in Brabant. Ik deel enkele ideeen:

H4 koplampen vervangen door led
Dagrijlicht vervangen door led
Achteruitrijlicht is echt dramatisch slecht die moet zeker vervangen worden, iemand suggestie?
Binnenverlichting is ook drama is dat eenvoudig te verbeteren
Achterruit en zijruiten tinten
14” standaard velgen vervangen door lichtmetaal 16” iemand suggesties voor een zwarte up wat mooi staat?
Motortuning, weet iemand een goed adres?

Alle tips welkom!
Dank
Welkom! Je kan even kijken onder het andere kopje ''Mijn auto''. Ik heb zelf ook alles vervangen voor LED incl dagrijverlichting en de binnenkant. Same als ruiten / velgen. Als je wilt weten waar ik dat heb gedaan kan je altijd pb sturen.

Veel lees plezier nog :)

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Ik heb een up!

Bericht door jaappie » zo 14 jan 2018, 11:48

Welkom!

Ik heb h4 led lampen van xenonlamp en dan heb je een superstrak lichtbeeld.

Binnenverlichting zoals aangegeven hierboven voor passat w8 verlichting kiezen.

En een softwareuldate naar 75pk van vagtechniek.

Voor de velgen heeft de up origineel al erg mooie maar weet niet wat voor stijl je zoekt en of je eventueel wilt gaan verlagen.

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Ik heb een up!

Bericht door arend van duijn » zo 14 jan 2018, 12:16

:tools-hammerdrill: Welkom! Genoeg tips om lekker aan de gang te gaan ! Succes.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik heb een up!

Bericht door TwitNour » zo 14 jan 2018, 19:04

Uptogo schreef::dance: sinds een week de trotse eigenaar van een zwarte up uit 2014 met 60pk. Ik hoor graag van jullie hoe ik mijn up veiliger en mooier kan maken en wat goede adresjes zijn hiervoor in Brabant. Ik deel enkele ideeen:

H4 koplampen vervangen door led
Dagrijlicht vervangen door led
Achteruitrijlicht is echt dramatisch slecht die moet zeker vervangen worden, iemand suggestie?
Binnenverlichting is ook drama is dat eenvoudig te verbeteren
Achterruit en zijruiten tinten
14” standaard velgen vervangen door lichtmetaal 16” iemand suggesties voor een zwarte up wat mooi staat?
Motortuning, weet iemand een goed adres?

Alle tips welkom!
Dank
Welkom op het forum! Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van je Up! Ik ben ervan verzekerd dat je er veel leuke en vooral ook veilige kilometers in zult maken.

Wat betreft je vragen kan ik je over een aantal dingen het een en ander vertellen.

De binnenverlichting die zich standaard bevindt in de Up is inderdaad niet heel bijzonder. Zelf heb ik deze vervangen door W8 verlichting. Deze W8 verlichting die ook origineel van Volkswagen is, bevat twee rode LED's die het interieur van een mooie, niet overdreven, rode gloed voorziet. Tevens zijn er drie lampjes aanwezig, een in het midden en twee aan weerszijde die individueel aan- of uitgezet kunnen worden. Zo kan je passagier z'n eigen lampje aanzetten.

Een zwarte Up kan qua velgen van alles hebben, veel staat 'm in ieder geval al goed. De vraag is wat je voorkeur is... VW origineel of zoek je het juist in een andere hoek?

Bij motortuning in Brabant kan ik naar niemand anders verwijzen dan VAGTechniek. Gelegen in Nuenen bij Eindhoven, en zij kunnen je zeker helpen met wat je met de motor kunt doen, zoals bijvoorbeeld de software-update van 60pk naar 75pk (voor volgens mij 150 euro). En ze kunnen er meer, zoals de VAGCOM aanpassen.

Op het forum kun je heel makkelijk gebruik maken van de zoekfunctie linksboven. Hier kunnen je zoeken naar alles wat hier al ooit is gepost, en dat is echt een hoop, dus er is echt al heel veel te vinden!

Heel veel plezier en succes!

Keje
Forum newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 01 jan 2018, 18:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik heb een up!

Bericht door Keje » zo 14 jan 2018, 19:31

TwitNour schreef:
Uptogo schreef::dance: sinds een week de trotse eigenaar van een zwarte up uit 2014 met 60pk. Ik hoor graag van jullie hoe ik mijn up veiliger en mooier kan maken en wat goede adresjes zijn hiervoor in Brabant. Ik deel enkele ideeen:

H4 koplampen vervangen door led
Dagrijlicht vervangen door led
Achteruitrijlicht is echt dramatisch slecht die moet zeker vervangen worden, iemand suggestie?
Binnenverlichting is ook drama is dat eenvoudig te verbeteren
Achterruit en zijruiten tinten
14” standaard velgen vervangen door lichtmetaal 16” iemand suggesties voor een zwarte up wat mooi staat?
Motortuning, weet iemand een goed adres?

Alle tips welkom!
Dank
Welkom op het forum! Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van je Up! Ik ben ervan verzekerd dat je er veel leuke en vooral ook veilige kilometers in zult maken.

Wat betreft je vragen kan ik je over een aantal dingen het een en ander vertellen.

De binnenverlichting die zich standaard bevindt in de Up is inderdaad niet heel bijzonder. Zelf heb ik deze vervangen door W8 verlichting. Deze W8 verlichting die ook origineel van Volkswagen is, bevat twee rode LED's die het interieur van een mooie, niet overdreven, rode gloed voorziet. Tevens zijn er drie lampjes aanwezig, een in het midden en twee aan weerszijde die individueel aan- of uitgezet kunnen worden. Zo kan je passagier z'n eigen lampje aanzetten.

Een zwarte Up kan qua velgen van alles hebben, veel staat 'm in ieder geval al goed. De vraag is wat je voorkeur is... VW origineel of zoek je het juist in een andere hoek?

Bij motortuning in Brabant kan ik naar niemand anders verwijzen dan VAGTechniek. Gelegen in Nuenen bij Eindhoven, en zij kunnen je zeker helpen met wat je met de motor kunt doen, zoals bijvoorbeeld de software-update van 60pk naar 75pk (voor volgens mij 150 euro). En ze kunnen er meer, zoals de VAGCOM aanpassen.

Op het forum kun je heel makkelijk gebruik maken van de zoekfunctie linksboven. Hier kunnen je zoeken naar alles wat hier al ooit is gepost, en dat is echt een hoop, dus er is echt al heel veel te vinden!

Heel veel plezier en succes!
yo Twit,

Heb jij dit gedaan ook in Nuenen voor jou auto? Zit er zeer over te twijfelen om dit zsm daar te doen :p

jochemvs
Forum newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 05 jan 2018, 16:51

Re: Ik heb een up!

Bericht door jochemvs » zo 14 jan 2018, 20:09

Welkom! Ik heb zelf een week geleden nieuwe velgen onder mijn zwarte UP! Gelegd. Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar wel weer een idee

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik heb een up!

Bericht door TwitNour » zo 14 jan 2018, 20:23

Ja, ik heb de 75pk update laten uitvoeren, alsmede de Vagcom aanpassingen. Bevallen allebei heel erg!

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Ik heb een up!

Bericht door damianw26 » zo 14 jan 2018, 22:21

Welkom, vagtechniek 75pk is zeker aan te raden!! De up trekt dan lineair door ipv bij 4000 toeren te pieken bij 60pk. Met normaal rijden geen verschil, maar eens doortrekken maakt het verschil duidelijk. Overigens heb ik na een teleurstellende ervaring met chinese led's ook de vrij dure set van xenonlamp.nl, maar geven inderdaad een kwaliteitslichtbeeld, niet te vergelijken met de chinese namaak rommel
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

Keje
Forum newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 01 jan 2018, 18:51
Locatie: Utrecht

Re: Ik heb een up!

Bericht door Keje » ma 15 jan 2018, 18:15

Thx voor de feedback Twit/Damian. Vandaag contact gehad met VAG en waarschijnlijk deze week nog langs! 150 euro incl. Valt mee..

Jenn
Forum newbie
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 dec 2017, 00:32
Locatie: Geldrop (Noord Brabant)

Re: Ik heb een up!

Bericht door Jenn » za 10 feb 2018, 21:32

TwitNour schreef:Ja, ik heb de 75pk update laten uitvoeren, alsmede de Vagcom aanpassingen. Bevallen allebei heel erg!

sorry, misschien domme vraag :geek: nog helemaal onbekend met dit alles. maar als je in Nuenen iets laat doen, vervalt daarmee de garantie van je auto? ik heb er namelijk erg goede dingen over gehoord, en laat ik er nu toevallig 5 minuten vandaan wonen. :whistle: :dance:

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Ik heb een up!

Bericht door TwitNour » za 10 feb 2018, 21:42

Durf ik niet te zeggen. Heb zelf de aanpassing na twee jaar gedaan. Je kunt het beste even contact opnemen met ze, zij weten dat wel te vertellen waarschijnlijk.

Plaats reactie