Even voorstellen (VW high Up!)

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Kevstar93
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 28 dec 2017, 17:16

Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door Kevstar93 » do 28 dec 2017, 19:02

Beste forumleden,

Na eerst wat te hebben rondgeneusd op dit forum heb ik besloten om een eigen account aan te maken en mezelf hier even voor te stellen.
Op basis van wat ik tot dusverre heb gezien en gelezen, zijn velen van jullie erg tevreden met de Up!, Mii of Citigo. Leuk ook om te zien dat er op dit forum zoveel diversiteit aanwezig aan uitvoeringen van de drieling. :D

Mijn naam is Kevin, ik ben 24 jaar en sinds een aantal weken in het bezit van een blauwe Volkswagen High Up! 3-deurs (bj 2015) met veel fijne opties, waaronder navigatie, cruise control, parkeersensoren, het fender audiosysteem, een uitgebreide boordcomputer en 16 inch lichtmetalen velgen. Het feit dat het dashpad dezelfde kleur is als het exterieur vind ik een groot pluspunt. Het maakt de auto echt af en geeft het interieur net dat beetje extra frivoliteit. Zie ook de bijgevoegde foto's.
Het enige wat nog ontbrak was een middenarmsteun, deze heb ik er kort na aankoop zelf in gezet. Dit is absoluut een aanrader, ondanks de relatief hoge prijs. Het is een erg stevige steun die veel comfort toevoegt.

Op de Up heb ik een Daihatsu Cuore uit 2000 ingeruild. Ondanks de 3 nagenoeg probleemloze jaren met deze auto, begon het toch te kriebelen en was ik toe aan een nieuwere en vooral comfortabelere auto (ik rijd ca. 12.000 km/jaar). En wat ben ik blij dat ik die keuze gemaakt heb!
Want wat is er een hoop vooruitgang geboekt in autoland in 15 jaar tijd. Waar mijn vorige auto nog als koekblik door het leven ging, is daar nu helemaal geen sprake meer van. Dat merk je bijvoorbeeld al aan het dichtslaan van de portieren of achterklep.
Wat mij verder vooral in zeer positieve zin opvalt aan de Up is de binnenruimte (gezien de buitenafmetingen), het rijgedrag en de rust aan boord, ook bij snelheden van 120 km/h+. Zuinig was mijn vorige auto ook, dus ik ben al verwend met het 1 op 20 rijden :P

De ca. 1.500 km die ik de afgelopen weken (in heerlijke rust) heb gereden zijn mij zeer goed bevallen. Om eerlijk te zijn kan ik op dit moment nog geen minpunten of klachten benoemen, simpelweg omdat die er niet zijn. Ik hoop dan ook dat die trend zich doorzet. Met andere woorden, wat ben ik blij met mijn geweldige Up! :D

Groeten,

Kevin
1. Up 3kwart voor.jpg
2. Up zijkant.jpg
3. Up 3kwart achter.jpg
4. Up interieur 1.JPG
5. Up interieur 2.JPG

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door jaappie » do 28 dec 2017, 19:14

Welkom!

Deze kleur blijf ik ook erg mooi vinden!

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door Bertjuh » do 28 dec 2017, 19:29

Welkom..!! Prachtige volle Up! En ook echt een geweldige kleur.. staat hem super..!!
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

kawazxr
Vagling liefhebber
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 18:40

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door kawazxr » do 28 dec 2017, 20:11

Welkom en veel leesplezier, mooie UP met inderdaad een strakke kleur 8-)
VW 1.0 High UP Bluemotion

Gebruikersavatar
avreenen
Donateur member
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 15 jul 2015, 20:22
Locatie: velserbroek

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door avreenen » do 28 dec 2017, 20:24

Welkom! erg leuk karretje

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door Tom Westendorp » do 28 dec 2017, 22:54

Welkom! Blijft een te gekke kleur!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door arend van duijn » vr 29 dec 2017, 12:27

:whistle: Welkom !!! Veel plezier met de mooie UP! en op dit forum ! :whistle: :whistle:

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Even voorstellen (VW high Up!)

Bericht door Xanderv » vr 29 dec 2017, 20:54

Welkom en gaaf kleurtje!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie