Drup meldt zich

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Drup
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 dec 2017, 14:20
Locatie: Alkmaar

Drup meldt zich

Bericht door Drup » za 23 dec 2017, 18:28

Goedendag!

Mijn naam is Rienk, woon ik Alkmaar, en sinds 2012 rijden wij (vrouw en ik) in een rode 3-deurs Move Up. Vrij basic zonder poespas. Destijds voor gekozen voornamelijk met praktische en economische (lees: rationele) motieven. Klein, goedkoop, zuinig en ondanks dat: een goede wegligging op de snelweg. Maar de afgelopen 5 jaar is de liefde gegroeid en zijn wij toch wel behoorlijk verslingerd geraakt aan zijn vriendelijk gebrom, speelse karakter en eigenwijze smoel. Zodanig zelfs dat we, ingegeven door de komst van de TSI, besloten hem in te ruilen voor weer een nieuwe Up. We hebben hem in oktober j.l. besteld en kunnen hem 7 januari komen ophalen. En daar kijken we erg naar uit!

Om de liefde goed te houden vonden we wel dat er sprake moest zijn van een upgrade. Daarom is het een darkgrey metallic High Up geworden. Tot nu heb ik alleen maar in/op kleurige auto's en motoren gereden, vond het daarom eens tijd voor grijs ;). De upgrade zit hem behalve in het feit dat het deze keer een High Up wordt, ook in het panorama schuifdak, de Beats geluidsinstallatie, de verwarmde stoelen, de triangle velgen en natuurlijk: de TSI motor. Omdat de kleur aan de buitenkant ontbreekt hebben we die maar in de binnenkant gestopt in de vorm van art velours savannah gold stoelen.
Bijgaand een foto van onze huidige Up, en een voorstelling van hoe onze toekomstige Up er ongeveer uit gaat zien. Een paar dagen geleden hebben wij z'n kenteken al mogen ontvangen. Man man, wat hebben we er een zin in!
Bijlagen
up3.jpg
Komende Up:
20171214_150237.jpg
Huidige Up:

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Drup meldt zich

Bericht door jaappie » za 23 dec 2017, 18:59

Welkom!

Het aantal leden met een tsi groeit wel heel snel!

Gebruikersavatar
Bertjuh
Vagling liefhebber
Berichten: 925
Lid geworden op: di 07 nov 2017, 19:38
Locatie: Vriezenveen
Contacteer:

Re: Drup meldt zich

Bericht door Bertjuh » za 23 dec 2017, 19:09

Welkom.. Die rode was erg mooi.. maar de toekomstige is ook absoluut prachtig..!!
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
arend van duijn
Vagling liefhebber
Berichten: 586
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 17:04
Locatie: Katwijk

Re: Drup meldt zich

Bericht door arend van duijn » za 23 dec 2017, 20:42

Welkom ! Wordt een mooie wagen !

Gebruikersavatar
damianw26
Donateur member
Berichten: 2795
Lid geworden op: vr 30 okt 2015, 23:42
Locatie: Westervoort
Contacteer:

Re: Drup meldt zich

Bericht door damianw26 » za 23 dec 2017, 22:15

Welkom, zeer goede keuze en luxe configuratie! Ik haal mijn tsi 10 januari op, kan niet wachten en jullie vast ook niet ;)
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
Afbeelding

kawazxr
Vagling liefhebber
Berichten: 275
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 18:40

Re: Drup meldt zich

Bericht door kawazxr » zo 24 dec 2017, 08:01

Welkom en veel leesplezier, gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe ride.
Hele goede keuze en een mooie vervanger, nog een paar daagjes wachten spannend hoor.
VW 1.0 High UP Bluemotion

Gebruikersavatar
avreenen
Donateur member
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 15 jul 2015, 20:22
Locatie: velserbroek

Re: Drup meldt zich

Bericht door avreenen » zo 24 dec 2017, 22:28

Welkom! dat word een gave bak die tsi

Gebruikersavatar
Drup
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 23 dec 2017, 14:20
Locatie: Alkmaar

Re: Drup meldt zich

Bericht door Drup » ma 25 dec 2017, 00:08

damianw26 schreef:Ik haal mijn tsi 10 januari op, kan niet wachten en jullie vast ook niet ;)
Ben net een klein kind dat de dagen aftelt tot z'n verjaardag.... :) De verwachte aflevering was eerst half december, maar werd een paar weken later bijgesteld naar begin januari. Ik weet dat er véél belangrijkere dingen in het leven zijn, maar moest toch even slikken...

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Drup meldt zich

Bericht door Tom Westendorp » ma 25 dec 2017, 00:10

Te gek! Sterkte met wachten!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie