Nog twee maanden wachten....

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Blackpearl
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 16:25
Locatie: Zuid Holland

Nog twee maanden wachten....

Bericht door Blackpearl » zo 17 jun 2012, 19:10

.....en dan is het zover want dan verwacht ik mijn VW Up!

De race ging tussen de Seat Mii en de VW Up! maar uiteindelijk heeft de VW Up! gewonnen. Ik heb in beide modellen een proefrit gemaakt, en beide rijden ze voortreffelijk. Het zat 'm echt in een paar details, zoals een dubbele laadvloer, reservewiel en de lichtmetalen velgen zijn net iets mooier. Ook mijn eerdere ervaring met VW heeft tot mijn keuze geleid.
Momenteel rij ik een Ford Fiesta, maar ik wil een stuk zuiniger gaan rijden en daarbij nog even profiteren van de wegenbelastingvrije periode tot eind 2013.

Ik heb de VW Up! besteld in de High Up uitvoerng in de kleur zwart metallic in een vijf-deursuitvoering. Daarbij heb ik nog het Executive en drive pakket besteld. De motor is een 75 pk met bluemotion technologie. Ook nog 1 jaar extra garantie + safetypakket besteld. De auto zal naar alle waarschijnlijkheid in de 3e week van augustus worden geleverd, want dan pas komt de 5-deurs versie uit. Ik heb bewust voor de 5-deurs gekozen, omdat het gewoon praktischer is als mensen achterin moeten zitten.

Nu nog even wachten tot eind augustus.....

Groeten,
Rolf :D
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Tom Westendorp » zo 17 jun 2012, 19:20

Succes met wachten en welkom. Mooie configuratie.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Bart007
Vagling liefhebber
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 09:55
Locatie: Zuid Holland

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Bart007 » zo 17 jun 2012, 19:22

en
Laatst gewijzigd door Bart007 op di 30 jul 2013, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Martin33 » zo 17 jun 2012, 20:30

Hoi blackpearl welkom op het forum. Het goede nieuws is is dat de 4deurs eerder al worden geleverd volgens mij rijden er al een paar rond en die van mij verwacht ik in week 32 al.
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Up-Jury » zo 17 jun 2012, 21:26

Welkom!

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Ron UP » ma 18 jun 2012, 12:08

Welkom hier!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Mii-angela
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 16:25
Locatie: Noord-Brabant

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Mii-angela » ma 18 jun 2012, 15:58

Welkom!
Wachtend op mijn Miitje ...

Gebruikersavatar
Jeroen Spits
Vagling liefhebber
Berichten: 233
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 20:50
Locatie: Heerhugowaard

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Jeroen Spits » ma 18 jun 2012, 20:40

Welkom :)
Up! op je bumper!

Upper Up!
Forum newbie
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 04 jun 2012, 21:29
Locatie: Reuver

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Upper Up! » ma 18 jun 2012, 22:06

Welkom!

Mooie auto, we hebben dezelfde uitvoering en kleur besteld. Ook dezelfde opties behalve de motor, wij een 60 PK echter daarvoor in de plaats classic velgen.
Wanneer is die van jullie besteld? 5 drs wordt reeds geproduceerd en uitgeleverd. Zag er van de week een rijden!

Blackpearl
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 16:25
Locatie: Zuid Holland

Re: Nog twee maanden wachten....

Bericht door Blackpearl » ma 18 jun 2012, 22:57

Upper Up! schreef:Welkom!

Mooie auto, we hebben dezelfde uitvoering en kleur besteld. Ook dezelfde opties behalve de motor, wij een 60 PK echter daarvoor in de plaats classic velgen.
Wanneer is die van jullie besteld? 5 drs wordt reeds geproduceerd en uitgeleverd. Zag er van de week een rijden!
Bedank voor jullie reacties!
De bestelling is precies een week geleden door de dealer bevestigd. De voorlopige leverdatum is in de derde week van augustus. Blijkbaar heb ik de verkoper verkeerd begrepen, en is de levertijd van de Up in deze uitvoering gemiddeld twee maanden. Ik kon ook binnen twee weken rijden, maar dan was het een 3-deurs geworden. Heb ik maar niet gedaan dus voorlopig kan ik alleen maar naar de brochure staren en heb ik een foto van de Up als bureaublad op mijn pc ingesteld..... :D
Verwacht in week 32:
High Up! BlueMotion 75pk; 5-deurs; black pearl; executive en drivepakket; reservewiel.

Plaats reactie