M@rc

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

M@rc

Bericht door M@rc » vr 08 jun 2012, 16:09

Na een tijdje te hebben gelezen op dit forum nu maar registreren.

Wij hebben op 25 mei een 5-deurs Candy White High Up! besteld in Amsterdam met een aantal pakketten.
Maps & More
Dynamic
Executive
Drive
Panorama dak

We twijfelen nog over kunstlederen bekleding dus adviezen zijn welkom omdat ik op het forum nog niet heb gevonden hoe de bekleding bevalt tijdens warm weer bijvoorbeeld .
Vooralsnog zal levering ergens in week 33 zijn aldus de dealer, maar dat kan ook sneller heb ik hier op het forum al gelezen. :D

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: M@rc

Bericht door Up-Jury » vr 08 jun 2012, 16:18

Gefeliciteerd met je bestelling !!, ik zelf heb geen leder bekleding maar zoals je zelf al aangeeft zal het meer warmte opnemen tegenover normale bekleding.
Misschien dat iemand dit beter kan uitleggen die wel een leder bekleding heeft.

veel wacht plezier en welkom of het forum.

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: M@rc

Bericht door dubbel-UP! » vr 08 jun 2012, 20:14

M@rc schreef:Na een tijdje te hebben gelezen op dit forum nu maar registreren.

Wij hebben op 25 mei een 5-deurs Candy White High Up! besteld in Amsterdam met een aantal pakketten.
Maps & More
Dynamic
Executive
Drive
Panorama dak

We twijfelen nog over kunstlederen bekleding dus adviezen zijn welkom omdat ik op het forum nog niet heb gevonden hoe de bekleding bevalt tijdens warm weer bijvoorbeeld .
Vooralsnog zal levering ergens in week 33 zijn aldus de dealer, maar dat kan ook sneller heb ik hier op het forum al gelezen. :D
Is vooral een kwestie van smaak/uiterlijk. De standaard High-UP! stof bekleding is een erg fijne. Zelf hebben we voor stof gekozen, geen moment spijt van. Straalt luxe en kwaliteit van uit, daarvoor hoef je het niet te doen.
Leder maakt het interieur wel erg donker, maar ook dat kan bij een witte up juist mooi zijn. Succes met je keuze, maar al met al een geweldige samenstelling :D
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

Re: M@rc

Bericht door M@rc » vr 08 jun 2012, 20:41

Dank voor jullie reactie.
dubbel-UP! schreef:
Is vooral een kwestie van smaak/uiterlijk. De standaard High-UP! stof bekleding is een erg fijne. Zelf hebben we voor stof gekozen, geen moment spijt van. Straalt luxe en kwaliteit van uit, daarvoor hoef je het niet te doen.
Leder maakt het interieur wel erg donker, maar ook dat kan bij een witte up juist mooi zijn. Succes met je keuze, maar al met al een geweldige samenstelling :D
De looks van de kunstlederen bekleding in een witte Up! zijn inderdaad prachtig. Ik heb het gezien bij PON in Leusden. Daarnaast het feit dat het makkelijk te reinigen is (knoeiende koters,) is voor ons een echt voordeel. Maar....stof ademt en daar krijg je niet zo gauw een klamme rug van als het warm word. Bij kunstleder weet ik dat niet. Naar het antwoord op die vraag ben ik op zoek.

Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

Re: M@rc

Bericht door Chily » vr 08 jun 2012, 21:36

Ik heb precies dezelfde up! besteld. Zelfde kleur en pakketten, ik heb wel voor de lederen bekleding gekozen, ik vind het super mooi staan. Mij is bij 2 dealers verteld dat de delen die het lichaam raken van leer zijn en de rest kunst leer.
Ik heb vaker leer gehad in golfjes en dat beviel heel goed zeker met airco erbij.
Veel succes met beslissen.
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: M@rc

Bericht door Prohopper » vr 08 jun 2012, 22:22

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: M@rc

Bericht door up! » vr 08 jun 2012, 23:46

Welkom M@rc! :)
Chily schreef:Mij is bij 2 dealers verteld dat de delen die het lichaam raken van leer zijn en de rest kunst leer
Dat is nieuw voor me. Ik geloof het eigenlijk niet wat die dealers zeggen, want Volkswagen heeft het in de folder over kunstleer. Als de delen die het lichaam raken van echt leer zijn, dan zouden ze het wel als leer verkopen. Maar dat doen ze niet... Als het echt leer is, zou ik het ook wel willen hebben. Maar Volkswagen had het in de folder over kunstleer :roll:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Mick_up!
Vagling liefhebber
Berichten: 135
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 20:05
Locatie: Schiedam

Re: M@rc

Bericht door Mick_up! » za 09 jun 2012, 01:38

hi Marc,
welkom op het forum

ik heb ook de kunstledere bekleding en ben er zeer te vrede mee.
de stoelen zitten veel lekkerder dan de stoffen stoel waarin ik heb mogen demo rijden.
je moet er nu niet aan denken, maar je krijgt er stoelverwarming bij
:geek:
m'n rode uppie
high up! 75 pk, BMT
Executive, Dynamic 'Triangle', Kunstleder, Winter

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: M@rc

Bericht door Ben » za 09 jun 2012, 06:52

welkom
mooie keuze heb je gemaakt
hoop dat de up snel komt
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

Re: M@rc

Bericht door M@rc » za 09 jun 2012, 08:39

Prohopper schreef:Bij welke dealer in Amsterdam heb je 'em besteld?
A-point Zuidoost. Beste gesprek en no nonsense, meteen duidelijk over korting e.d. Ik ben bij meerdere dealers geweest, Purmerend, Koog a/d Zaan. Daar deden ze niet meteen een aantrekkelijk voorstel maar na uitonderhandelen uiteindelijk gelijkwaardig. Dan telt voor mij het contact.
Mick_up! schreef:hi Marc,
welkom op het forum

ik heb ook de kunstledere bekleding en ben er zeer te vrede mee.
de stoelen zitten veel lekkerder dan de stoffen stoel waarin ik heb mogen demo rijden.
je moet er nu niet aan denken, maar je krijgt er stoelverwarming bij
:geek:
Geen last van een klam achterwerk of rug bij warme dagen?
Ben schreef:welkom
mooie keuze heb je gemaakt
hoop dat de up snel komt
Dat hoop ik ook alhoewel de vakantie er tussen zit. Het idee dat je nieuwe auto op je staat te wachten terwijl je er niet bent iets weg heeft van martelen. :twisted: :twisted:
:lol:

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: M@rc

Bericht door JuP ! » za 09 jun 2012, 09:15

Welkom M@rc !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: M@rc

Bericht door Ron UP » za 09 jun 2012, 09:41

Welkom Marc!!!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: M@rc

Bericht door Prohopper » za 09 jun 2012, 10:24

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

Re: M@rc

Bericht door M@rc » za 09 jun 2012, 11:10

Dat is vreemd Prohopper, wij konden meteen proefrijden, er stonden toen twee motoruitvoeringen volgens mij (Rode Up! en een Zwarte.) Moet er wel bij zeggen dat ik met Ronald de eerste verkoper om tafel zat, jullie ook?

Prohopper
Vagling liefhebber
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 20:48

Re: M@rc

Bericht door Prohopper » za 09 jun 2012, 11:27

...
Laatst gewijzigd door Prohopper op za 16 mar 2013, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

M@rc
Forum newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 15:36

Re: M@rc

Bericht door M@rc » za 09 jun 2012, 15:53

Oke, dat is inderdaad een andere verkoper geweest. Zo zie je maar hoe het kan lopen. Het kan dus heel goed zijn dat je dus een totaal andere ervaring met een bedrijf hebt en dat alleen maar door contact te hebben met de een of de ander. Het zal de pret van de aanschaf zeker niet drukken! :D

Hopelijk de korting ook niet. 8-)

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: M@rc

Bericht door High-up! » zo 10 jun 2012, 01:30

Welkom!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie