Even voorstellen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Zwel
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 15:10
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Zwel » do 17 mei 2012, 11:18

Hallo allemaal,

Ik ben Sander, 26 jaar en ik kom uit Nijmegen. Ik werk in hilversum als video editor en reclamemaker.

Ik heb meerdere malen dit forum bekeken omdat ik er aan zit te denken om een up! te kopen. Ik heb een offerte laten maken voor een high up met het black up pakket. Ik vind vooral het chroom in combinatie met het zwart erg mooi. De proefrit was mij ook erg goed bevallen. Ik rij momenteel in een smart fortwo en dan merk je vooral qua vering erg veel verschil.
Ik ben er nog niet uit welke opties ik er bij ga nemen en of ik een 60 of 75 pk moet nemen. Maar met behulp van dit forum ga ik daar zeker achter komen!

Groet Sander

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Even voorstellen

Bericht door JuP ! » do 17 mei 2012, 11:19

Welkom Sander !!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen

Bericht door Up-Jury » do 17 mei 2012, 11:27

welkom!

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Even voorstellen

Bericht door Ben » do 17 mei 2012, 11:54

Welkom
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Even voorstellen

Bericht door TOP UP! » za 19 mei 2012, 16:21

Hi Sander, welkom :) ik mijn Up in nijmegen gekocht ( Hegeman ). Waar ga jij de Up! kopen?
Ik heb de 60 pk versie gekocht en ben er zeer tevreden mee. Gisteren mee naar Italie gereden en geen moment het gevoel gehad dat je in een kleine auto rijdt.

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Even voorstellen

Bericht door ThomUp! » za 19 mei 2012, 16:32

Welkom!

(Deze up komt ook van hegeman :mrgreen: )
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

TOP UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 190
Lid geworden op: do 29 mar 2012, 19:21

Re: Even voorstellen

Bericht door TOP UP! » za 19 mei 2012, 16:47

ThomUp! schreef:Welkom!

(Deze up komt ook van hegeman :mrgreen: )
Ik weet niet wat jou ervaring met Hegeman is, maar die van mij is niet positief.... Behoorlijk wat dingen fout gegaan en nooit hun excuses aangeboden. Geen genoegdoening en uiteindelijk een hoop extra geld kwijt..... en dat terwijl ze naar een uiterst tevreden klant streven. Whatever! :evil:

Mijn buren zijn er ook geweest nadat ze mijn up hadden gezien en hebben uiteindelijk hun full options Up! ergens anders gekocht omdat ze de verkoper arrogant vonden en ook een baggerprijs voor hun VW terug wilde geven....

Hopelijk heb jij een betere ervaring met ze gehad....

Gebruikersavatar
inside
Forum newbie
Berichten: 56
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:47
Locatie: arnhem

Re: Even voorstellen

Bericht door inside » zo 20 mei 2012, 21:20

hoi mede uppers,

mijn naam is Hans en kom uit Arnhem,

sinds vorige week eigenaar van een high up Candy white 60 pk blue motion.
met navigatie en parkeersensoren. dynamic pakket triangel velgen

tot nu toe 900 km gereden. stad en snelweg 1:19 gehaald dus zeer tevreden

Zwel
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 15:10
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Zwel » ma 21 mei 2012, 16:29

TOP UP! schreef:Hi Sander, welkom :) ik mijn Up in nijmegen gekocht ( Hegeman ). Waar ga jij de Up! kopen?
Ik heb de 60 pk versie gekocht en ben er zeer tevreden mee. Gisteren mee naar Italie gereden en geen moment het gevoel gehad dat je in een kleine auto rijdt.
Hi,

ik ben ook bij Hegeman geweest. Was erg tevreden over de service. Ik heb een proefrit gemaakt in de 60pk versie. Dat is rode up die buiten staat. Auto viel me inderdaad erg mee, en je hebt inderdaad niet het idee dat je in een kleine auto rijdt. Ik had zelf ook het idee om met de up naar Italie te rijden (toevallig). Alleen ben er nog niet helemaal uit of ik hem nu al ga kopen of nog even ga doorsparen. In ieder geval erg leuk om te lezen dat een rit naar Italie goed te doen is.

Zwel
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 15:10
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Zwel » ma 21 mei 2012, 16:32

TOP UP! schreef:
ThomUp! schreef:Welkom!

(Deze up komt ook van hegeman :mrgreen: )
Ik weet niet wat jou ervaring met Hegeman is, maar die van mij is niet positief.... Behoorlijk wat dingen fout gegaan en nooit hun excuses aangeboden. Geen genoegdoening en uiteindelijk een hoop extra geld kwijt..... en dat terwijl ze naar een uiterst tevreden klant streven. Whatever! :evil:

Mijn buren zijn er ook geweest nadat ze mijn up hadden gezien en hebben uiteindelijk hun full options Up! ergens anders gekocht omdat ze de verkoper arrogant vonden en ook een baggerprijs voor hun VW terug wilde geven....

Hopelijk heb jij een betere ervaring met ze gehad....
Ow dat is vervelend. Ik heb zelf een goede ervaring met de service tot nu toe. Misschien heb ik het getroffen met de verkoper op dat moment. Slecht van Hegeman dat ze je dan niet tegemoet zijn gekomen nadat de problemen zijn ontstaan. Waar hebben je buren de up! gekocht? Misschien interessant om daar dan eens te gaan kijken.

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Even voorstellen

Bericht door ThomUp! » ma 21 mei 2012, 20:22

TOP UP! schreef:
ThomUp! schreef:Welkom!

(Deze up komt ook van hegeman :mrgreen: )
Ik weet niet wat jou ervaring met Hegeman is, maar die van mij is niet positief.... Behoorlijk wat dingen fout gegaan en nooit hun excuses aangeboden. Geen genoegdoening en uiteindelijk een hoop extra geld kwijt..... en dat terwijl ze naar een uiterst tevreden klant streven. Whatever! :evil:

Mijn buren zijn er ook geweest nadat ze mijn up hadden gezien en hebben uiteindelijk hun full options Up! ergens anders gekocht omdat ze de verkoper arrogant vonden en ook een baggerprijs voor hun VW terug wilde geven....

Hopelijk heb jij een betere ervaring met ze gehad....
Ik heb er een goede ervaring ermee, netjes behandeld en week erop nog een belletje gehad of de Up! beviel. Kan aan de verkoper liggen natuurlijk. :roll:
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Even voorstellen

Bericht door High-up! » ma 21 mei 2012, 22:32

Welkom!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Even voorstellen

Bericht door eas » ma 21 mei 2012, 22:51

welkom
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Plaats reactie