Gisteren besteld

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Gisteren besteld

Bericht door Up'ndown » zo 25 mar 2012, 08:48

Goedemorgen,
Vorige week een proefrit gemaakt met de VW Up! en bij het verlaten van het terrein van de dealer al verkocht. In 1 woord geweldig!
Na wat onderhandelen over de prijs met diverse partijen heb ik m'n gloednieuwe VW Up! besteld.
Ik heb gekozen voor een High Up! 60pk Bluemotion in de kleur candy white.
De stoelbekleding wordt zwart/titaanzwart.
Als extra's heb ik gekozen voor het Drive-pakket (wilde per se cruisecontrol), het Dynamic-pakket (zonder triangle velgen is de auto een stuk minder mooi vind ik) en het Executive-pakket (dus met Maps & More). Ook een plaatsvervangend reservewiel heb ik bijbesteld.

Dit is de eerste keer dat ik een nieuwe auto koop dus ik ben nu al helemaal excited. Voor mij is de auto echt helemaal af op 1 heeeeeeel klein puntje na. Misschien is dit een beetje zeikerig maar ik krijg nu de decorinleg black pearl op het dashboard als ik eerlijk ben hoort dit eigenlijk candy white te zijn. Dit zou naar mijn mening het mooiste zijn met het donkere dashboard onder en het candy white aan de binnenkant van de deur. Helaas is dit niet mogelijk. Het normale wit (echt hagelwit) als decorinleg is ook niet mogelijk als je als kleur candy white hebt dus daar hoefde ik ook niet over na te denken. Waarschijnlijk was dat ook niet eens mooi geweest vanwege een fractie kleurverschil.

Dus handtekening gezet en daarna nog gevraagd of we de auto nog even mee mochten nemen voor een ritje. Was geen probleem. Constant met een grote smile in de up gezeten. Heel blij dat ik een candy whit Up! heb besteld want we kregen een zwarte mee en die viel me halverwege de proefrit al tegen (kan ook met de karige uitvoering te maken hebben). De auto rijdt echt fantastisch. Echt een heel volwassen gevoel. Je hebt het gevoel als je achter het stuur zit alsof je in een veel grotere auto zit.

Kortom: ik kan niet wachten totdat ik m'n Up! kan gaan ophalen. Al zal dit volgens de dealer waarschijnlijk begin juni worden. Ik gok op de week van 4 juni, maar eigenlijk hoop ik dat ik 'm eerder kan halen. Het voordel is dan wel dat het Portable Infotainment Device voor de maps & more waarschijnlijk direct met de auto geleverd wordt in tegenstelling tot nu. Ik hoorde dat je het nu nageleverd krijgt... jammer.
Zodra ik de auto heb zal ik een review plaatsen inclusief foto's.

Iedereen heel veel plezier met zijn of haar Up!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Gisteren besteld

Bericht door Bryan » zo 25 mar 2012, 09:14

goede morgen,

allereerst welkom op dit geweldige forum en al gelijk van harte gefeliciteerd met je groots rijdende uppie 8-) .
Je verhaal over het volwassen rijgedrag klinkt mij bekend in de oren, want dat was ook mijn ervaring en de doorslag om de up te bestellen.
Ik wens je nu veel succes met het wachten :twisted: maar dat is de moeite meer dan waard. 8-) .

bryan

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: Gisteren besteld

Bericht door belhamel » zo 25 mar 2012, 09:14

welkom hier ! tja dan duurt wachten lang :D

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Gisteren besteld

Bericht door eas » zo 25 mar 2012, 09:34

welkom !
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Gisteren besteld

Bericht door JuP ! » zo 25 mar 2012, 13:02

Welkom !!

edit
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Gisteren besteld

Bericht door Bryan » zo 25 mar 2012, 13:30

JuP ! schreef:Welkom Bryan !!

Bedankt JUP maar ben er al een tijdtje :lol: :lol: :lol: :lol:

Bryan

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Gisteren besteld

Bericht door JuP ! » zo 25 mar 2012, 13:34

Bryan schreef:
JuP ! schreef:Welkom Bryan !!

Bedankt JUP maar ben er al een tijdtje :lol: :lol: :lol: :lol:

Bryan
Hahaha, zie je ook hoe graag we je hier hebben..... :lol: (foutje !! hahahahahahaha)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Paashaas25
Vagling liefhebber
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 21:52

Re: Gisteren besteld

Bericht door Paashaas25 » zo 25 mar 2012, 17:24

Haha. Welkom op en neer!

En voor JP welkom .... eh dinges haha = altijd raak. :)
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Gisteren besteld

Bericht door RonaldNL » zo 25 mar 2012, 18:30

Welkom , maar als jij een High Up besteld kun je Zelf de kleur van je inleg kiezen dus zou even bellen met je dealer !!!!!!
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: Gisteren besteld

Bericht door RoyVisser » zo 25 mar 2012, 19:49

RonaldNL schreef:Welkom , maar als jij een High Up besteld kun je Zelf de kleur van je inleg kiezen dus zou even bellen met je dealer !!!!!!
Niet bij een white edition :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Gisteren besteld

Bericht door Bryan » zo 25 mar 2012, 20:31

Hi,

Het klopt dat je bij de high up zelf de kleur vn het dashpad kan bepalen, maar bij de candy white kan je allen kiezen tussen zwart en dark grey.


Bryan

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: Gisteren besteld

Bericht door Up'ndown » zo 25 mar 2012, 21:00

RonaldNL schreef:Welkom , maar als jij een High Up besteld kun je Zelf de kleur van je inleg kiezen dus zou even bellen met je dealer !!!!!!
Dit klopt niet. Ik heb een candy white Up besteld en dan kan de decorinleg alleen in zwart (hier gaan ze standaard van uit) of rood besteld worden. Ze hebben hiervoor ook nog speciaal naar de importeur gebeld. Dit komt omdat de witte decorinleg hagelwit is en niet candywhite. Maar...... ik denk dat het in het zwart toch meer dan mooi is.

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: Gisteren besteld

Bericht door Up'ndown » zo 25 mar 2012, 21:02

Sorry Bryan heeft terecht de dark grey kleur ook gemeld, dat kan ook.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Gisteren besteld

Bericht door RonaldNL » zo 25 mar 2012, 21:06

Dat staat er niet bij dat hij White edition had toch of lees ik er nou overheen ?? naja hoe dan ook welkom :D

Maarre een Candy White = geen White edition dat is de Pure White dus hoe zit het nou ?? :) (zie vw configurator als je candy white kies met highup en dan dat up white pakket verandert de kleur candy in pure white)
The Only Way is UP!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Gisteren besteld

Bericht door Bryan » zo 25 mar 2012, 21:20

Up'ndown schreef:
RonaldNL schreef:Welkom , maar als jij een High Up besteld kun je Zelf de kleur van je inleg kiezen dus zou even bellen met je dealer !!!!!!
Dit klopt niet. Ik heb een candy white Up besteld en dan kan de decorinleg alleen in zwart (hier gaan ze standaard van uit) of rood besteld worden. Ze hebben hiervoor ook nog speciaal naar de importeur gebeld. Dit komt omdat de witte decorinleg hagelwit is en niet candywhite. Maar...... ik denk dat het in het zwart toch meer dan mooi is.

Ik weet wel zeker dat zwart mooi staat 8-) .......... hier op het forum zijn er al mensen met een candy white met dark grey dashpad dus kan je voor de zekerheid even checken of je de juiste keuze hebt gemaakt ;) .

Bryan

belhamel
Vagling liefhebber
Berichten: 126
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 22:11

Re: Gisteren besteld

Bericht door belhamel » zo 25 mar 2012, 23:42

Bryan schreef:
Up'ndown schreef:
RonaldNL schreef:Welkom , maar als jij een High Up besteld kun je Zelf de kleur van je inleg kiezen dus zou even bellen met je dealer !!!!!!
Dit klopt niet. Ik heb een candy white Up besteld en dan kan de decorinleg alleen in zwart (hier gaan ze standaard van uit) of rood besteld worden. Ze hebben hiervoor ook nog speciaal naar de importeur gebeld. Dit komt omdat de witte decorinleg hagelwit is en niet candywhite. Maar...... ik denk dat het in het zwart toch meer dan mooi is.

Ik weet wel zeker dat zwart mooi staat 8-) .......... hier op het forum zijn er al mensen met een candy white met dark grey dashpad dus kan je voor de zekerheid even checken of je de juiste keuze hebt gemaakt ;) .

Bryan

zie mijn foto's :D is echt dark grey en auto candy white :roll:

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Gisteren besteld

Bericht door Ron UP » ma 26 mar 2012, 09:33

Wat ik me afvraag is dit: hoe kan het eigenlijk dat er al uppers hier zijn met een darksilver dash, terwijl de kleur voor een hele up opgeschoven is naar minimaal week 30 ????
Persoonlijk denk ik dat een zwarte dash heel mooi zal staan als de rest ook zwart is, ook bij een witte up!!

Oja, Welkom trouwens!! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Ron UP op ma 26 mar 2012, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Gisteren besteld

Bericht door Crash » ma 26 mar 2012, 09:36

Ron UP schreef:Wat ik me afvraag is dit: hoe kan het eigenlijk dat er al uppers hier zijn met een darksilver dash, terwijl de kleur voor een hele up opgeschoven is naar minimaal week 30 ????
Persoonlijk denk ik dat een zwarte dash heel mooi zal staan als de rest ook zwart is, ook bij een witte up!!
Daarom denk ik ook dat het niet een probleem is met de Dark Silver lak, anders waren de dash pads ook niet geleverd geworden met Dark Silver lak.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Up'ndown
Forum newbie
Berichten: 20
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 19:41

Re: Gisteren besteld

Bericht door Up'ndown » ma 26 mar 2012, 21:10

Bryan schreef:
Up'ndown schreef:
RonaldNL schreef:Welkom , maar als jij een High Up besteld kun je Zelf de kleur van je inleg kiezen dus zou even bellen met je dealer !!!!!!
Dit klopt niet. Ik heb een candy white Up besteld en dan kan de decorinleg alleen in zwart (hier gaan ze standaard van uit) of rood besteld worden. Ze hebben hiervoor ook nog speciaal naar de importeur gebeld. Dit komt omdat de witte decorinleg hagelwit is en niet candywhite. Maar...... ik denk dat het in het zwart toch meer dan mooi is.

Ik weet wel zeker dat zwart mooi staat 8-) .......... hier op het forum zijn er al mensen met een candy white met dark grey dashpad dus kan je voor de zekerheid even checken of je de juiste keuze hebt gemaakt ;) .

Bryan
ja ik heb het gezien en ben er van overtuigd dat ik de juist keuze heb gemaakt :-)

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Gisteren besteld

Bericht door Bryan » di 27 mar 2012, 15:36

[/quote]
ja ik heb het gezien en ben er van overtuigd dat ik de juist keuze heb gemaakt :-)[/quote]


Mooi zo 8-) 8-) 8-) 8-)

Bryan

Plaats reactie