almost up!

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Gebruikersavatar
Mr10
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 22:39
Locatie: Vlissingen

Re: almost up!

Bericht door Mr10 » ma 26 mar 2012, 17:31

Vandaag bericht gehad over de leverdatum. Productie in week 18, 2à 3 weken later bij de dealer, 1- 1,5 week rijklaar maken. Ik reken maar op na Pinksteren...

Gebruikersavatar
RoyVisser
Vagling liefhebber
Berichten: 218
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 18:18

Re: almost up!

Bericht door RoyVisser » ma 26 mar 2012, 18:15

Mr10 schreef:Vandaag bericht gehad over de leverdatum. Productie in week 18, 2à 3 weken later bij de dealer, 1- 1,5 week rijklaar maken. Ik reken maar op na Pinksteren...
Klopt wel ongeveer,

ik was een week eerder met bestellen en de mijne staat week 22 bij de dealer :)
Pearl Black High Up 60pk BlueMotion met 16" Classic Velgen, Pearl Black Inleg, Titaanzwart Interieur, Geen Typeaanduiding, Plaatsvervangend Reservewiel, Drive Pakket en Executive Pakket

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: almost up!

Bericht door Tom Westendorp » wo 28 mar 2012, 07:17

Welkom!!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Mr10
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 22:39
Locatie: Vlissingen

Re: almost up!

Bericht door Mr10 » za 05 mei 2012, 09:59

Komende donderdag mag ik hem al op gaan halen ! Grappig, eigenlijk had de dealer het dus vanaf het begin goed. Later hoorde ik dat week 18 de productieweek zou zijn maar nu is hij week 18 al afgeleverd bij de dealer. Nog 5 nachtjes !

Gebruikersavatar
Ken
Vagling liefhebber
Berichten: 118
Lid geworden op: do 19 apr 2012, 19:44
Locatie: Alkmaar

Re: almost up!

Bericht door Ken » za 05 mei 2012, 11:49

eas schreef:
Mr10 schreef:Met de combinatie met maps&more bedoel je denk ik vooral de park assistance ?
dat is zeker mooi meegenomen , maar het is geen hummer dus zonder lukt ook wel om hem in te parkeren :lol:
maar ik vindt zelf cruisecontrol een waardevolle optie
Ik dacht eerst ook even, wat nutteloos parkeersensors op zo'n autootje. Maar je moet niet vergeten, het is een stadsauto, en voordeel van dit kleine formaat is, dat je het in kleine open gebleven vakjes kan in parkeren, en dan kan parkeer sensors handig zijn om al die centimeters te benutten.

Misschien dat je dit niet echt in Nederland gebruikt omdat onze parkeervakken best groot zijn, maar een plaats als Rome of Parijs kan dit een heel erg handig zijn.
(al hoewel ze in Frankrijk niet om malen paar keer tegen je aan te rijden, daar voor hebben we immers bumpers, niet? :S)

Dus drive pakket kan best handig zijn hoor, cruise control voor gemak, en parkeer sensors om die kleine plekjes te benutten.
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel || :P

Plaats reactie