Whatsup! iedereen

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » do 08 mar 2012, 16:53

Hallo allemaal,

Ik ben Chamaco 25 jaar uit Tiel.

1,5 jaar geleden hebben we de Opel Tigra (van m'n vriendin) de deur uitgedaan. Achteraf hebben wij hier spijt van, want we zijn nu toch wel veel afhankelijk van elkaar met 1 auto.

Na wat jaren ervaring met volkswagen (Volkswagen Golf IV en Volkswagen Golf V) en een proefrit met de Up! toch maar op 26-01-2012 een Volkswagen Up! besteld (bij Garage de Waal te Tiel) voor mijn vriendin. Ik rij zelf een volkswagen golf V 1.9 TDI.

Voor het volgende hebben we gekozen:
- Volkswagen Move Up! 60pk Bluemotion 3-deurs
- Kleur Metallic Deep Black
- Executive pakket
- Lichtmetalen velgen Upsilon 16"
- Bekleding Antraciet stof

De proefrit op 21 januari beviel uitstekend. Je hebt geen gevoel dat je in een kleine auto rijdt. Het lijkt net of ik in mijn Golf stap qua zitruimte voorin. De deur klapt niet dicht net als bij een Aygo, C1 of 107 (ik heb in alle 3 de auto's gereden). We waren verbaasd over de accelaratie. Dit hadden we niet verwacht voor een 60pk.

Vandaag per mail doorgekregen dat de Up! deze week word/werd geproduceerd. De verkoper verwacht dat de Up! in week 13 kan worden geleverd. Dus helaas nog 3 weken wachten.

Ik las op deze forum over een verlaagd onderstel/sportonderstel bij een Bluemotion versie. Hier was ik wel benieuwd naar. Dit ook nagevraagd bij de verkoper, echter gaf hij aan dat een verlaagd onderstel/sportonderstel niet standaard onder een Bluemotion ligt. Wie weet nou precies hoe dit zit? Komt dit misschien doordat het een Move-up is? Zal denk ik wel mooi staan namelijk bij de Upsilon velgen.

Groetjes,

Chamaco

PS: een leuk initiatief zo'n forum. Lees je nog eens wat over de Up!
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door up! » do 08 mar 2012, 16:55

Welkom Chamaco! :) Nog even wachten en dan kunnen jullie ook in je uppie genieten :lol:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door JuP ! » do 08 mar 2012, 16:57

Hartelijk welkom op het forum, Chamaco!!
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » do 08 mar 2012, 22:44

Dank jullie. Weten jullie wat meer over de onderstel bij de bluemotion?
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
Paashaas25
Vagling liefhebber
Berichten: 170
Lid geworden op: zo 05 feb 2012, 21:52

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Paashaas25 » do 08 mar 2012, 23:26

Zie; even voorstellen --> Paashaas goes up
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » zo 25 mar 2012, 20:22

Gisteren contact gehad met Garage de Waal. Zij hebben te kennen gegeven dat de aflevering as zaterdag (31 maart) plaatsvindt :D

We hebben gekozen voor de Upsilon velgen. Zij hebben niet gezegd dat deze velgen niet geleverd wordt. Dus ik ben benieuwd :shock:
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
Crash
Vagling liefhebber
Berichten: 240
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:50

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Crash » zo 25 mar 2012, 20:30

Whatsup! schreef:Gisteren contact gehad met Garage de Waal. Zij hebben te kennen gegeven dat de aflevering as zaterdag (31 maart) plaatsvindt :D

We hebben gekozen voor de Upsilon velgen. Zij hebben niet gezegd dat deze velgen niet geleverd wordt. Dus ik ben benieuwd :shock:
Dan ben je de 1e met de Upsilon velgen denk ik :o Wel foto's plaatsen van je Up! met de velgjes he :mrgreen:
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » zo 25 mar 2012, 22:20

Crash schreef:
Whatsup! schreef:Gisteren contact gehad met Garage de Waal. Zij hebben te kennen gegeven dat de aflevering as zaterdag (31 maart) plaatsvindt :D

We hebben gekozen voor de Upsilon velgen. Zij hebben niet gezegd dat deze velgen niet geleverd wordt. Dus ik ben benieuwd :shock:
Dan ben je de 1e met de Upsilon velgen denk ik :o Wel foto's plaatsen van je Up! met de velgjes he :mrgreen:
Zal ik zeker doen! Ik hoop eigenlijk wel dat ze hem leveren, want anders krijg je tijdelijk de triangle velgen. Andere forumleden hebben dat namelijk ook.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
Cees
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 11:02
Locatie: Krommenie

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Cees » ma 26 mar 2012, 09:54

Welkom Chamaco.
Over het onderstel. In de folder techniek en prijzen jan 2012 staat 15 mm verlaagd onderstel alleen i.c.m BlueMotion Technology standaard voor take, move en high up!

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » ma 26 mar 2012, 10:02

Cees schreef:Welkom Chamaco.
Over het onderstel. In de folder techniek en prijzen jan 2012 staat 15 mm verlaagd onderstel alleen i.c.m BlueMotion Technology standaard voor take, move en high up!
Dan heb ik waarschijnlijk nog een oude folder, want daar staat dat niet in.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
Cees
Forum newbie
Berichten: 99
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 11:02
Locatie: Krommenie

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Cees » ma 26 mar 2012, 10:15

Waarschijnlijk folder prijzen en uitvoeringen per introductie.
In de folder van jan. 2012 staat het onder de categorie functioneel.

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » ma 26 mar 2012, 11:20

Cees schreef:Waarschijnlijk folder prijzen en uitvoeringen per introductie.
In de folder van jan. 2012 staat het onder de categorie functioneel.
Dank je voor de info.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Bryan » ma 26 mar 2012, 12:01

Whatsup! schreef:Gisteren contact gehad met Garage de Waal. Zij hebben te kennen gegeven dat de aflevering as zaterdag (31 maart) plaatsvindt :D

We hebben gekozen voor de Upsilon velgen. Zij hebben niet gezegd dat deze velgen niet geleverd wordt. Dus ik ben benieuwd :shock:

lekker hoor, nog maar een paar dagen 8-)

bryan

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » ma 26 mar 2012, 14:30

Waar moet je op letten bij aflevering van een nieuwe auto? Dit is namelijk onze eerste nieuwe auto! Moet je überhaupt ergens op letten?
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Bryan » ma 26 mar 2012, 16:33

Hi,

Ja waar moet je op letten......... Ik zou eigenlijk je offerte gebruiken als een soort checklist.
Je hebt misschien bepaalde pakketen toegevoegd bij aanschaf,.. Het zou wel een leuke bijkomstigheid zijn als deze ook aanwezig zijn :D .
Verder een volle tank brandstof( niet bij elke dealer maar volgens mij wel bij alle vw dealers).
Gevarendriehoek, reserve wiel( als deze is besteld), verbanddoos, twee ruit hamers, automatten enz enz.
Wat ik persoonlijk wel altijd doe is een rondtje om de auto heen en al het plaatwerk controleren op deukjes of krasjes.
Over het algemeen mag je ervan uitgaan dat de aflevering bij vw altijd wel goed zit ;) .
Veel plezier zaterdag,....ben benieuwt naar de UP........en wel even foto's plaatsen he :lol: :lol: ;)

Bryan

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door dubbel-UP! » ma 26 mar 2012, 16:55

Bij inruil: denk aan het vrijwaringsbewijs en het regelen van de verzekering...........
een litertje olie kan ook geen kwaad!

Veel plezier met je UP! :P
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » di 27 mar 2012, 10:45

Bryan schreef:Hi,

Ja waar moet je op letten......... Ik zou eigenlijk je offerte gebruiken als een soort checklist.
Je hebt misschien bepaalde pakketen toegevoegd bij aanschaf,.. Het zou wel een leuke bijkomstigheid zijn als deze ook aanwezig zijn :D .
Verder een volle tank brandstof( niet bij elke dealer maar volgens mij wel bij alle vw dealers).
Gevarendriehoek, reserve wiel( als deze is besteld), verbanddoos, twee ruit hamers, automatten enz enz.
Wat ik persoonlijk wel altijd doe is een rondtje om de auto heen en al het plaatwerk controleren op deukjes of krasjes.
Over het algemeen mag je ervan uitgaan dat de aflevering bij vw altijd wel goed zit ;) .
Veel plezier zaterdag,....ben benieuwt naar de UP........en wel even foto's plaatsen he :lol: :lol: ;)

Bryan
Ik wist niet dat de gevarendriehoek, verbanddoos en twee ruithamers standaard is.
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Gebruikersavatar
dubbel-UP!
Vagling liefhebber
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 18:49
Locatie: het mooie Limburg

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door dubbel-UP! » di 27 mar 2012, 11:23

Whatsup! schreef:
Bryan schreef:Hi,

Ja waar moet je op letten......... Ik zou eigenlijk je offerte gebruiken als een soort checklist.
Je hebt misschien bepaalde pakketen toegevoegd bij aanschaf,.. Het zou wel een leuke bijkomstigheid zijn als deze ook aanwezig zijn :D .
Verder een volle tank brandstof( niet bij elke dealer maar volgens mij wel bij alle vw dealers).
Gevarendriehoek, reserve wiel( als deze is besteld), verbanddoos, twee ruit hamers, automatten enz enz.
Wat ik persoonlijk wel altijd doe is een rondtje om de auto heen en al het plaatwerk controleren op deukjes of krasjes.
Over het algemeen mag je ervan uitgaan dat de aflevering bij vw altijd wel goed zit ;) .
Veel plezier zaterdag,....ben benieuwt naar de UP........en wel even foto's plaatsen he :lol: :lol: ;)

Bryan
Ik wist niet dat de gevarendriehoek, verbanddoos en twee ruithamers standaard is.
Lifehammers is verplicht tegenwoordig, rest niet.
Dus dat is niet per definitie standaard geleverd!!!
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!

Bryan
Vagling liefhebber
Berichten: 429
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 17:55

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Bryan » di 27 mar 2012, 12:00

hi,

bij het aflever pakket zitten wel degelijk gevarendriehoek, life hammers en een volle tank brandstof plus een verbanddoos.
Dit pakket kan je cancellen op de lifehammers na.
Daarom zou ik jouw offerte als checklist gebruiken want daar staat alles netjes vermeld ;)

bryan

Whatsup!
Forum newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: do 08 mar 2012, 16:14

Re: Whatsup! iedereen

Bericht door Whatsup! » di 27 mar 2012, 12:41

Bryan schreef:hi,

bij het aflever pakket zitten wel degelijk gevarendriehoek, life hammers en een volle tank brandstof plus een verbanddoos.
Dit pakket kan je cancellen op de lifehammers na.
Daarom zou ik jouw offerte als checklist gebruiken want daar staat alles netjes vermeld ;)

bryan
Ik zie alleen geen reden waarom ik het zou cancellen. Dus meenemen maar die hap!
Ophalen 31 maart 2012, 10.00 uur, Volkswagen Move Up!, 60pk, Bluemotion, 3-deurs, Metallic Deep Black, Executive pakket, Lichtmetalen velgen Upsilon 16", Bekleding Antraciet stof

Plaats reactie