Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
Westendorp Automotive
Donateur member
Berichten: 43
Lid geworden op: za 02 jan 2016, 21:00
Contacteer:

Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Westendorp Automotive » za 02 jan 2016, 21:14

Vooral voor veel mensen die wel eens een meeting hebben bezocht zal de naam Westendorp bekent in de oren klinken. Na vele jaren denken aan het ondernemer zijn en verschillende ideeën te hebben onderzocht nu eindelijk een mogelijkheid gevonden die qua investering en tijd goed bij mij lijkt te passen.

Als sponsor kunnen jullie van mij verwachten dat ik originele Volkswagen onderdelen ga aanbieden op het forum tegen erg scherpe prijzen. Vooralsnog zal het niet mogelijk zijn om groupbuy's te organiseren omdat ik klein begin.

Mochten jullie vragen hebben dan ben ik ten alle tijde bereikbaar per PB op het forum of op tom AT westendorpautomotive.com

Nu zal ik eens foto's gaan maken van de onderdelen die ik momenteel op voorraad heb.
Kijk voor mijn aanbiedingen in het "Te koop aangeboden sponsoren" gedeelte.

http://vwupforum.com/viewforum.php?f=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door TwitNour » za 02 jan 2016, 21:47

Is het een idee om os-commerce op te zetten op je nieuwe domein? Dan heb je er gelijk een goede webshop bij waarin je al je artikelen mooi kunt bijhouden. Is ook een open source pakket zoals phpBB. Ik heb redelijk wat ervaring met deze shops aangezien ik ze zelf ook heb moeten installeren :D

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Autheo » za 02 jan 2016, 22:32

Westendorp Automotive schreef:Vooral voor veel mensen die wel eens een meeting hebben bezocht zal de naam Westendorp bekent in de oren klinken. Na vele jaren denken aan het ondernemer zijn en verschillende ideeën te hebben onderzocht nu eindelijk een mogelijkheid gevonden die qua investering en tijd goed bij mij lijkt te passen.

Als sponsor kunnen jullie van mij verwachten dat ik originele Volkswagen onderdelen ga aanbieden op het forum tegen erg scherpe prijzen. Vooralsnog zal het niet mogelijk zijn om groupbuy's te organiseren omdat ik klein begin.

Mochten jullie vragen hebben dan ben ik ten alle tijde bereikbaar per PB op het forum of op tom AT westendorpautomotive.com

Nu zal ik eens foto's gaan maken van de onderdelen die ik momenteel op voorraad heb.
Inderdaad, die naam klinkt wel heel bekend! :lol: :lol: :lol:
Leuk voor je om zoiets op te gaan zetten. Er zijn wel meer ondernemers die klein begonnen zijn. Zoals bijvoorbeeld die zweedse ondernemer, die eerst zijn spullen aan de deur verkocht. Zijn naam kom je nu in de hele wereld in gele letters op blauwe achtergrond tegen. Maar, zou je voor de herkenbaarheid je onderneming niet beter auTOMotive kunnen noemen? ;)

Westendorp Automotive
Donateur member
Berichten: 43
Lid geworden op: za 02 jan 2016, 21:00
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Westendorp Automotive » zo 03 jan 2016, 09:59

Bedankt voor het warme welkom! Ik ga wel kijken naar een webshop Nour ik weet alleen nog niet hoe ik het in wil gaan vullen.
Kijk voor mijn aanbiedingen in het "Te koop aangeboden sponsoren" gedeelte.

http://vwupforum.com/viewforum.php?f=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door TwitNour » zo 03 jan 2016, 11:55

Wel echt gaaf dat je het doet!

Westendorp Automotive
Donateur member
Berichten: 43
Lid geworden op: za 02 jan 2016, 21:00
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Westendorp Automotive » ma 04 jan 2016, 07:39

Thanks Nour, het is ook een mooi avontuur en iets waar ik al langere tijd mee speelde. Zodra ik de zaken wat verder ontwikkeld heb zal ik eens aan de slag gaan met een eigen site en eventueel een webshop. Wat ik er zo even snel van zag is een os-commerce webshop niet zo mooi qua look als andere webshops. Open source staat me dan wel weer aan.
Kijk voor mijn aanbiedingen in het "Te koop aangeboden sponsoren" gedeelte.

http://vwupforum.com/viewforum.php?f=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door TwitNour » ma 04 jan 2016, 13:48

Westendorp Automotive schreef:Thanks Nour, het is ook een mooi avontuur en iets waar ik al langere tijd mee speelde. Zodra ik de zaken wat verder ontwikkeld heb zal ik eens aan de slag gaan met een eigen site en eventueel een webshop. Wat ik er zo even snel van zag is een os-commerce webshop niet zo mooi qua look als andere webshops. Open source staat me dan wel weer aan.
Het mooie aan os-commerce is dat er zo veel thema's voor zijn. Maar mijn host van mijn website biedt ook de mogelijkheid om een webshop toe te voegen en die ziet er ook heel nice uit. De mogelijkheden zijn er.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Tom Westendorp » di 05 jan 2016, 07:30

Dat is waar. Alleen is het momenteel zo dat ik nog niet zo veel artikelen heb dus is een webshop momenteel een beetje overkill. Dit is iets dat rustig mag groeien. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Westendorp Automotive
Donateur member
Berichten: 43
Lid geworden op: za 02 jan 2016, 21:00
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Westendorp Automotive » zo 10 jan 2016, 20:28

Vooralsnog ga ik niet over tot het openen van een webshop. Er zijn inmiddels zoveel verschillende manieren om je waar aan de man te brengen dat ik op dit moment, met het beperkte assortiment dat ik heb, het onnodig vind om een hele webshop op te gaan tuigen. Je moet toch aan een aantal zaken voldoen om het succesvol te maken en het is weer een extra ding om bij te houden. Het forum heeft een erg groot bereik, marktplaats en Facebook vullen het mooi aan en als het niet snel genoeg gaat kan ik altijd nog eens kijken naar eBay.

Verder zijn de eerste verkopen gerealiseerd en ben ik met een aantal interessante zaken bezig.

Ik houd jullie op de hoogte!
Kijk voor mijn aanbiedingen in het "Te koop aangeboden sponsoren" gedeelte.

http://vwupforum.com/viewforum.php?f=16" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
martijn_koevermans
Forum newbie
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 09 okt 2015, 14:49
Locatie: Zevenbergen

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door martijn_koevermans » ma 11 jan 2016, 10:18

Succes met je nieuwe uitdaging. Ben erg benieuwd naar jouw acties die je wilt gaan doen.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door TwitNour » vr 23 feb 2018, 11:52

Hoe gaat het hiermee? Up!

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door Tom Westendorp » vr 23 feb 2018, 12:59

Eigenlijk stil komen te liggen door een groot gebrek aan tijd. Ik verkoop dus de bestaande voorraad leeg en dan is het klaar.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe sponsor stelt zich voor: Westendorp Automotive

Bericht door TwitNour » vr 23 feb 2018, 17:14

Jammer!

Plaats reactie