Ruilen verenset

Stel je hier even voor en maak kennis met andere leden
hu0576
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 25 jun 2017, 10:33

Ruilen verenset

Bericht door hu0576 » zo 25 jun 2017, 10:50

Hi, sinds een week ben ik de nieuwe eigenaar van een Volkswagen Up.
Na een aantal km kwam ik erachter dat mijn up wel erg verlaagd is door middel van een Ap schroevenset.
Nu kan ik dit een heel stuk omhoog laten schroeven, maar zoek eigenlijk iemand die nog een originele veren set incl alle toebehoren heeft liggen of onder zijn auto heeft, en dit proffesioneel onder mijn up wil laten overzetten met gesloten portemonnee.

Caddykaatje
Vagling liefhebber
Berichten: 622
Lid geworden op: wo 27 apr 2016, 20:41

Re: Ruilen verenset

Bericht door Caddykaatje » zo 25 jun 2017, 10:57

Welkom bij de Up club. Ik heb je Up gisteren mogen aanschouwen en is een leuke auto. Dit is een mooi voorstel voor iemand die een verlagingsset zoekt. Denk wel dat dit goedkomt omdat de set die onder je auto zit al snel zo'n 500 Euro kost. En zag er ook nog netjes uit wat ik zo snel kon zien.
Volkswagen UP GTI

Gebruikersavatar
Matthijs
Forum newbie
Berichten: 75
Lid geworden op: do 15 jun 2017, 19:33
Locatie: Oldebroek

Re: Ruilen verenset

Bericht door Matthijs » zo 25 jun 2017, 13:00

Ik had al plannen om mijn eigen up te verlagen, om vervolgens een schroefset te kopen, is ook gauw 500-600 euro, geld wat ik op dit moment niet heb. Mocht ik het doen, heb ik alsnog geen idee hoe het eronder te zetten.
VW HIGH UP! 44KW/60PK rouge: geblindeerde ramen, Xenon projector verlichting, LED achterlichten, achterspoiler, diffusor, uitlaatsierstuk, instaplijsten, zijwindschermen, blacked out front en back, 17'' OZ Superturismo GT matt black.
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=5842

Gebruikersavatar
jaappie
Forum eindbaas
Berichten: 1047
Lid geworden op: za 22 aug 2015, 19:12

Re: Ruilen verenset

Bericht door jaappie » ma 26 jun 2017, 13:46

Welkom!

Die van mij is net verlaagd dmv veren anders had ik zeker interesse!

Als u wel verlagingsveren wilt ongeveer 3cm is het misschien nog wel een optie :lol:

Mits uw set nog goed gangbaar is

Plaats reactie