Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bespreek hier alles dat te maken heeft met het onderhoud van de lak en het interieur van je auto.
Gebruikersavatar
cozy59
Forum newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: do 11 dec 2014, 22:35
Locatie: Koekstad

Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door cozy59 » wo 11 mar 2015, 20:38

Mede forumleden,

Ik lees regelmatig vragen over auto detaillering / poetsen hier op het forum en ook op bv Carclean.

Wellicht is het een aardig idee als forumgroep ons aan te melden bij bv een clinic van Carclean of Meguiars.
Hierin zou mi een modje van het forum (Petrolhead Tom voel je aangesproken :mrgreen: ) het e.e.a. op touw kunnen zetten door contact te leggen met één van beide.

Van Meguiars weet ik, dit die in het jaar geregeld plaats vindt, een halve dag duurt a €15 maar daar krijg ja naar afloop een Waxspray voor terug.
Ik ga hier zelf heen op 11 april as maar is met name consument gericht, ik laat mij verrassen.

Bij Carclean schijnt dat wat uitvoeriger te zijn. (met hand/machine wetsanden e.d.) is incl. lunch e.d. maar behalve afgelopen januari is nog verder geen clinic geweest. Maar wellicht bij voldoende aanmeldingen uit het forum kan/wil men voor een complete groep zoiets op touw zetten. de laatste clinic bv ging over Lakherstel: wetsanding, steenslag, orangepeel.

Dus is er interesse en wil een modje dit dan wellicht oppakken en uitzetten om er een leerzame forum dag van te maken,
waar je misschien ook nog wat kunt opsteken? 8-)
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door N!jntje » wo 11 mar 2015, 21:02

Klinkt als een leuk ideetje. Ik denk dat ik er weinig te zoeken heb... maar ach voor andere leden altijd leuk.

Ik zou dan wel zowiezo bij Carclean proberen te regelen/boeken. Bij genoeg inschrijvingen zullen zij dit ook graag doen denk ik zo. De kosten liggen volgens mij aardig gelijk. Daarbij is de grote Plus van CC dat ze zich niet op 1 product richten en dus de klant ook een stuk meer keus heeft.
Mochten er mensen persoonlijke clinics willen dan mogen ze altijd bij mij langs komen voor een detail. Ondertussen leg ik alles maar al te graag uit :P ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door Tom Westendorp » wo 11 mar 2015, 21:11

Car clean lijkt me ook leuk! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
cozy59
Forum newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: do 11 dec 2014, 22:35
Locatie: Koekstad

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door cozy59 » do 12 mar 2015, 07:33

N!jntje schreef:Klinkt als een leuk ideetje. Ik denk dat ik er weinig te zoeken heb... maar ach voor andere leden altijd leuk.

Ik zou dan wel zowiezo bij Carclean proberen te regelen/boeken. Bij genoeg inschrijvingen zullen zij dit ook graag doen denk ik zo. De kosten liggen volgens mij aardig gelijk. Daarbij is de grote Plus van CC dat ze zich niet op 1 product richten en dus de klant ook een stuk meer keus heeft.
Mochten er mensen persoonlijke clinics willen dan mogen ze altijd bij mij langs komen voor een detail. Ondertussen leg ik alles maar al te graag uit :P ;)
Daar ga ik je vast nog wel aan houden :twisted:
Duiven is maar 45 min om de hoek :mrgreen:
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door Jos Bosch » do 12 mar 2015, 20:24

Lijkt me een geweldig idee :mrgreen:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door GuidoUp » zo 15 mar 2015, 11:33

Ik ben voor
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door Tom Westendorp » zo 15 mar 2015, 15:11

Lijstje maken?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
cozy59
Forum newbie
Berichten: 38
Lid geworden op: do 11 dec 2014, 22:35
Locatie: Koekstad

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door cozy59 » zo 15 mar 2015, 17:13

Petrolhead Tom schreef:Lijstje maken?
Doe maar :twisted:
High Up! Tornado Rood 55kW/75pk | Hatchback 2 deurs + Drive pakket + Sound pakket + Midden-armsteun (org) + VAGcom instellingen + Sonax Polymer Netshield Sealant protected

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door Bobmii » di 15 sep 2015, 13:45

Zelf ben ik ook wel geïnteresseerd, komt dit nog van de grond?
Begin lijstje;

-Bobmii
- Petrolhead Tom
- Cozy 59
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door N!jntje » di 15 sep 2015, 21:24

Bobmii schreef:Zelf ben ik ook wel geïnteresseerd, komt dit nog van de grond?
Begin lijstje;

-Bobmii
- Petrolhead Tom
- Cozy 59
Bob haalt even een topic op xD
Mijn aanbod staat nog steeds ;)

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door Bobmii » vr 18 sep 2015, 12:22

Ja sorry Nijntje... ik ben weer wat actiever op het forum en maak mij er de laatste tijd schuldig aan alle stoffige topics omhoog te schoppen :oops: :oops: :oops:
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
BottomsUp!
Forum newbie
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 27 sep 2015, 10:59
Locatie: Leiden

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door BottomsUp! » wo 04 nov 2015, 21:27

- Bobmii
- Petrolhead Tom
- Cozy 59
- BottomsUp!
Ducati Diavel Dark Stealth, Volkswagen Up! High Up!

Gebruikersavatar
avreenen
Donateur member
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 15 jul 2015, 20:22
Locatie: velserbroek

Re: Interesse peiling Poets / Detailings Clinics

Bericht door avreenen » wo 04 nov 2015, 21:48

lijkt mij ook wel wat

Plaats reactie