Inge schreef:Heb nog nooit last gehad van nare luchtjes gewoon de zaak goed bijhouden en geen vieze, stinkende troep in de auto leggen/ laten liggen.
Ik heb ook nog nooit nare luchtjes gehad. Maar zo'n Rituals geurtje in de auto is erg lekker

Inge schreef:Heb nog nooit last gehad van nare luchtjes gewoon de zaak goed bijhouden en geen vieze, stinkende troep in de auto leggen/ laten liggen.
TwitNour schreef:Waar koop of bestel je die, Bobmii?
up! schreef:TwitNour schreef:Waar koop of bestel je die, Bobmii?
Bij elke Rituals winkel te koop. Wel duur, zoals alles van Rituals, maar wel goed.
RobertJ schreef:Thanks for sharing swieb....
Sent from my XT897
Geen last van, de geurtjes trekken niet in de bekledingTwitNour schreef:Ik zou graag die van Rituals willen proberen maar ben bang dat als ze niet bevallen, ik de geur er nooit meer uit krijg. Of valt dat mee?
TwitNour schreef:Ik zou graag die van Rituals willen proberen maar ben bang dat als ze niet bevallen, ik de geur er nooit meer uit krijg. Of valt dat mee?
up! schreef:TwitNour schreef:Ik zou graag die van Rituals willen proberen maar ben bang dat als ze niet bevallen, ik de geur er nooit meer uit krijg. Of valt dat mee?
Ik vind de Rituals geur totaal niet overheersend. lekker luchtje maar de geur is zo weer uit de auto als je dat stokje er weer uit haalt.
up! schreef:Ik vind de Rituals geur totaal niet overheersend. lekker luchtje maar de geur is zo weer uit de auto als je dat stokje er weer uit haalt.