Groove Up! in de wax

Bespreek hier alles dat te maken heeft met het onderhoud van de lak en het interieur van je auto.
Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Groove Up! in de wax

Bericht door Inge » za 15 feb 2014, 08:15

Slimme zet. Ben benieuwd wat je van de nanolex gaat vinden.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
SuperEd
Vagling liefhebber
Berichten: 109
Lid geworden op: di 03 sep 2013, 18:29

Re: Groove Up! in de wax

Bericht door SuperEd » za 15 feb 2014, 12:58

Hee hoi mede poetsers.

Ff vraagje: heb ietsje geknoeid, echt super beetje met pure EXP op raamrubber.
Top spul trouwens, auto lijkt wel zelf reinigend :clap: :clap:

Hoe kan ik dit het beste verwijderen ??

Met hiervoor besproken trim revive ?? of gewoon met ander middel ??

Loont het wel de moeite om dit te kopen ??, op m,n Up zit erg erg weinig zwart (trim)
UNDERSTEER is when you hit the fence with the front of the car.
OVERSTEER is when you hit the fence with the rear of the car.
HORSEPOWER is how fast you hit the fence.
TORQUE is how far you take the fence with you.

Michiel
Forum newbie
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 24 nov 2013, 22:13

Re: Groove Up! in de wax

Bericht door Michiel » za 15 feb 2014, 13:26

Inge schreef:Slimme zet. Ben benieuwd wat je van de nanolex gaat vinden.
Gebruik het op me vooruit en is top spul, geen ruitenwissers nodig boven de 70 km/u
Afbeelding

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Groove Up! in de wax

Bericht door Inge » za 15 feb 2014, 14:09

@Super Ed -Zou proberen eerst met apc (1:10) - gebruik zelf de Poorboys versie. maar evrmoed dat je het met trim revive als je het genoeg keer herhaald ook uiteindelijk weg gaat krijgen.

Trim revive of een trim coating heeft wel degelijk nut - bescherming, beading + geeft een vele mooiere glans. Het geeft echt een wereld van verschil maak maar eens een 50/50. Dus ja zou het zeker aanschaffen net als spul voor de bandjes. Als de auto blinkt en trims/ banden zijn niet gedaan vind ik dat echt afbreuk doen aan...

@Michiel - klinkt goed. Ik heb er zelf de Gyeon Q2vieuw opzitten. Ook goed spul en begint met druppels van de ruit te schieten rond de 60 km per uur. Dus ook hier weinig tot geen ruitenwisser gebruik.
Volgende probeersel wordt de trim coating van Gyeon of Wols chemicals - maar dat zal nofg wel even aanlopen want ik wil eerst mijn AF trim revive opmaken (is trouwens ook super op de banden) .
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie