Het interieur topic.

Bespreek hier alles dat te maken heeft met het onderhoud van de lak en het interieur van je auto.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Het interieur topic.

Bericht door Tom Westendorp » ma 22 jul 2013, 09:38

Bespreek hier alles met betrekking tot het onderhoud van je interieur.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Snoopy
Donateur member
Berichten: 211
Lid geworden op: za 27 apr 2013, 14:12
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Het interieur topic.

Bericht door Snoopy » ma 22 jul 2013, 19:36

Ik heb de lederen bekleding in mijn Up! en ik ben er erg blij mee. Alleen het mooi houden is voor mij de uitdaging, aangezien ik geen ervaring heb met lederen bekleding. Het is niet het echte leer, maar het kunstleer.

Ik heb inmiddels een fles natural look van Poor Boys staan, wel al een stuk van m'n dashboard mee gedaan, maar nog niet m'n stoelen gedaan. Ik vind het wel prettig werken al op t dashboard, omdat het niet vettig is zoals cockpitspray wat je vaak ziet bij de Halfords, want daarna blijft werkelijk al het vuil in plakken. Maar het word wel mooi en ruikt lekker.

Heeft er hier al iemand ervaring met de (kunst) lederen bekleding in een van de drieling en het mooi houden daarvan (eventueel met PoorBoys natural look)? En hoe vaak moet je het bijhouden?

De auto is net 7 weken in bezit van VinniePilon en mij, dus wil het graag in 1 keer 'goed' doen.
En Up! we go!!!
VW High Up! 75 pk BMT : vanaf juli 2013 - juni 2015
Sinds juni 2015 Seat Ibiza FR Dynamic
Tweewieler: BMW R1200ST :D

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Het interieur topic.

Bericht door Inge » di 23 jul 2013, 07:10

De nat Look werkt inderdaad erg prettig. Ik zou in het begin een paar keer achter elkaar (met de wasbeurten) het dashboard + zijpanelen doen zodat ze zich lekker volzuigen met de Nat Look - je zult je verbazen dat het iedere keer net ene beetje mooier wordt.

Vermoed dat je het ook gewoon op het je stoelen kunt gebruiken daar het ook op gewoon leder kan worden gebruikt. Zeker weten doe ik dit niet. Misschien een vraag voor op het CC forum?
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie