Mijn andere vervoermiddel

Plaats hier een topic van je andere auto.
Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Mijn andere vervoermiddel

Bericht door Jos Bosch » wo 15 apr 2015, 20:58

Heb vandaag mijn nieuwe woon-werkverkeer scooter gekregen.
Ik had dezelfde een witte zoals onze UP!Maar nu een mooie roode.

De witte was 1,5 jaar oud maar dik twee weken terug door een automobilist ervan af gereden.
Reed vanaf stilstand weg toen wij er net naast zaten.

Probeerde nog te ontwijken maar raakte de auto net waardoor wij onderuit gingen.

Behoorlijke smakkerd gemaakt met mijn zoontje achterop(12 jaar)Met hem gaat het uitstekend.Gelukkig wel :D
Gelijk pijn in mijn onderrug waardoor ik behoorlijk slecht kon lopen.

Voor dat ik het in de gaten had in de ambulance naar het ziekenhuis waar bleek dat ik mijn stuitje had gebroken.

Nu twee weken verder nog behoorlijk pijn aan mijn stuitje wat zitten en liggen tot een hel maken.
Maar best wel goed tabletten gekregen waar ik een stuk vrolijker van word en de pijn zeer dragelijker :geek:

Helaas was hij niet Total los want ben Alrisk verzekert met 3 jaar nieuwwaarde.De schade bedroeg bijna 700 euro en na wat dubbe toch maar besloten om wat bij te leggen voor een nieuwe.

Vandaag mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld omdat mijn eigen risico ook al helemaal naar de klote is omdat het ritje met de ziekenauto ook al bijn 800 euri kosten.Dik 7 km erin gelegen.Mooie km prijs.
Maar zo blij dat ze er zijn :clap:

Ben met mijn zoontje hem gaan halen en samen terug gereden.Wat wel zeer aangrijpend was.
Natuurlijk geen pretje met een gebroken stuitje op een scooter maar het gered tot thuis.

Hopelijk kan ik weer snel functioneren want dit is ook niks.

Groetjes Jos.
Bijlagen
image.jpg
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Mijn andere vervoermiddel

Bericht door Vinniepilon » wo 15 apr 2015, 21:05

Heftig Jos, gelukkig gaat het alweer wat beter!! Veel plezier van je nieuwe scooter en beterschap voor jouw en je zoon!
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Mijn andere vervoermiddel

Bericht door Jos Bosch » wo 15 apr 2015, 21:09

Vinniepilon schreef:Heftig Jos, gelukkig gaat het alweer wat beter!! Veel plezier van je nieuwe scooter en beterschap voor jouw en je zoon!

THX.Komt wel weer goed maar heeft zijn tijd nodig.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mijn andere vervoermiddel

Bericht door TwitNour » wo 15 apr 2015, 21:36

Heftig verhaal zeg! Gelukkig gaat het goed met jullie. Veel plezier met de nieuwe aanwinst! Zeker met lekker weer zal het fijn rijden. ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Mijn andere vervoermiddel

Bericht door Tom Westendorp » vr 17 apr 2015, 10:10

Jeetje Jos wat kun je toch snel wat krijgen! Ik hoop dat je veel veilige kilometers met deze scooter gaat maken!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Mijn andere vervoermiddel

Bericht door Jos Bosch » vr 17 apr 2015, 21:16

Petrolhead Tom schreef:Jeetje Jos wat kun je toch snel wat krijgen! Ik hoop dat je veel veilige kilometers met deze scooter gaat maken!

Ja Tom,een ongeluk is zo gebeurt.Gelukkig was het op de scooter en de snelheid laag.Maar ja.Ben jaren met de motor naar het werk gereden.En als ik naar huis reed dan even het hoofdje leegmaken.
Moet er maar niet aan denken :doh:

THX.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Plaats reactie