Ducati Hypermotard 796

Plaats hier een topic van je andere auto.
Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Ducati Hypermotard 796

Bericht door Xanderv » di 01 apr 2014, 21:52

Nou omdat er geen stukje voor de motoren is komt ie hier maar bij staan ;)

Om het gat van snelheid en adrenaline aan te vullen ben ik alweer bijna 4 jaar trotse eigenaar van een Ducati Hypermotard 796 bouwjaar 2010.
Heb er niet veel aan hoeven doen omdat het al een toffe motor is maar toch moet ik altijd wat veranderen ;) (net als mijn auto)
- Bi-Xenon verlichting (vooral om gezien te worden en omdat het kicke staat)
- Termignoni dubbele einddemper
- Katvervanger Leo Vince (Termi was me iets te duur en weinig winst)

Nu 10.500 km mee gereden omdat ik echt een mooi weer rijder ben. Niet omdat ik een koudkleum, watje of iets anders ben maar ik vind het zonde
voor mijn motor, dan heb ik een auto. Dit is ook een reden dat ie er nog supermooi uit ziet (al zeg ik zelf) en daarnaast altijd een binnenstalling (hele jaar door)

Nu dan maar ff wat fotokes he ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Ducati Hypermotard 796

Bericht door DonkUp » di 01 apr 2014, 21:56

Stoere fiets! :dance:
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Ducati Hypermotard 796

Bericht door Xanderv » di 01 apr 2014, 22:19

Thnx ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie