foto's imageshack uploaden

Hier vind u de algemene voorwaarden en de nieuwtjes omtrent het forum.
N!jntje
Forum eindbaas
Berichten: 1021
Lid geworden op: zo 17 jun 2012, 11:02

foto's imageshack uploaden

Bericht door N!jntje » do 07 feb 2013, 17:47

Tot nog toe vind ik het forum echt goed werken! Alleen blijf ik tegen 1 ding aanlopen en dit wou ik toch even aangeven.
Ik maak vaak foto's met mijn telefoon. En dan upload ik deze naar verschillende fora. Maar op de 1 of andere manier blijft het fout gaan op het upforum.

Ik gebruik een htc hd 2 voor de foto's. En imageshack om up te loaden.
In het begin gaf hij aan dat de grootte van de afbeeldingen 800x600 maximaal mag zijn.
toen was het me gelukt om via imageshack dit aan te passen door de foto's up te loaden met als breedte en hoogte hetgeen wat maximaal werd aangegeven.
Maar hier hield het forum denk ik niet van :P want het voorstellen ging goed. Met foto's en al. Maar nu dr tijd lukt het niet meer.
Nu dacht ik van zal dan de hoogte/breedte van de foto precies in imageshack andersom aangegeven zijn? Dus ik dacht ik upload de foto's specifiek onder de naam met de maten van forums en websites.
Maar nu geeft het upforum aan dat de foto's niet te vinden zijn. Terwijl als ik de link invoer dan willen de foto's wel!

Dus ik vroeg me af of de ondersteuning vanuit imageshack wel goed is? En of er iemand misschien een oplossing voor weet.
En natuurlijk ook of iemand hiernaar wilt kijken van de admins ;)
Greetz! N!jntje