JoVe schreef:Bobmii schreef:VAGtechniek is een keurig bedrijf.
kan zo langs komen, alleen van te voren ff bellen!
En afgelopen dinsdag geweest en diverse instellingen laten doen, was al klaar voordat ik de koffie op had.
JoVe schreef:Bobmii schreef:VAGtechniek is een keurig bedrijf.
kan zo langs komen, alleen van te voren ff bellen!
arnout84 schreef:Verzendkosten. Het is en blijft altijd een punt van discussie maar zolang iets door de brievenbus kan is 9.95 gewoon duur. Zeker omdat een pakketje verzenden 3 euro minder kost....
JoVe schreef:Gewoon via je eigen dealer bestellen. Bespaart je gewoon de verzendkosten. En vandaag besteld kun je morgen na 08:30 ophalen.
DGenSK schreef:Klein stukje foam er omheen en bubbeltjes envelop en gebeurd niks mee maar goed maakt niet uit ik deel mijn ervaring met vagtechniek daar was dit topic toch voor bedoeld?
Vinniepilon schreef:DGenSK schreef:Klein stukje foam er omheen en bubbeltjes envelop en gebeurd niks mee maar goed maakt niet uit ik deel mijn ervaring met vagtechniek daar was dit topic toch voor bedoeld?
Jammer dat je niet verteld wie de kosten draagt als het stuk aankomt!
Ik vind het trouwens een beetje zeurderig deze recensie, maar dat is mijn mening, net zo als jij die hebt.
DGenSK schreef:Doen ze nu toch ook op de site ( zoals ik zei is aangepast na mijn mail contact ).
Thijsvdvl schreef:Voor de regulieren verzend en verpakkingskosten van een postpakket rekenen wij 7,95 euro. In dit bedrag zit dus 6,75 euro aan verzendkosten en een kleine vergoeding aan verpakkingskosten. De 9,95 euro welke u noemt is een verzekerde verzending en hoeft dus niet perse.
Alle producten boven een paar euro gaan wij automatisch over op pakketpost. Dit met de reden dat wij in het verleden verschillende brieven "kwijt" zijn geraakt. Door het gebruik maken van pakketpost is er natuurlijk altijd enige vorm van track en trace.
Petrolhead Tom schreef:Ik denk dat iedereen inmiddels wel duidelijk is dat dit een storm in een glas water is. Zullen we vanaf nu maar weer ontopic gaan.