Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door eas » di 07 aug 2012, 17:32

Teardrop wiping : wat is dat ?
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door NoTVR » di 07 aug 2012, 17:38

Teardrop whiping: na een tijdje maakt de wisser een extra slag om druppels te verwijderen.

Als de dashboardverlichting reageert op licht, kan de hoofdverlichting dat waarschijnlijk dus ook.

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Piedro » di 07 aug 2012, 18:09

eas schreef:Teardrop wiping : wat is dat ?


Vraag mij daarnaast af of het hiermee ook in te stellen is of de verlichting van de tellers net iets minder fel zou kunnen...
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Vagtechniek
Forum newbie
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 05 aug 2012, 20:38

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Vagtechniek » di 07 aug 2012, 21:18

Witte Reus schreef:
Vagtechniek schreef:Schuifdak open/dicht via de afstandsbediening is ook mogelijk! 8-)
En de portierramen?
Is helaas niet mogelijk, omdat de raammotoren niet gekoppeld zijn aan de centrale boordnetmodule. De Up! is hier (helaas) uniek in.

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Witte Reus » di 07 aug 2012, 22:02

Vagtechniek schreef: Is helaas niet mogelijk, omdat de raammotoren niet gekoppeld zijn aan de centrale boordnetmodule. De Up! is hier (helaas) uniek in.
Okay. Tnx
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door IjZeL » wo 08 aug 2012, 21:31

gelden al deze mogelijkheden ook voor de Mii?
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Toine » do 09 aug 2012, 06:54

IjZeL schreef:gelden al deze mogelijkheden ook voor de Mii?
Yes.... :P
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Gebruikersavatar
Psycho_Mantis
Vagling liefhebber
Berichten: 912
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 12:41
Locatie: Spijkenisse

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Psycho_Mantis » do 09 aug 2012, 08:15

Gisteren even langs geweest bij VAGtechniek.
Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! Bedankt voor de goede service!

Het effect van de bochten verlichting viel alleen nog best tegen, maar ik denk dat het aan de Osram Nightbreakers ligt. Die zijn zo fel dat de standaard mistlampen niet er bovenuit komen.
Misschien dat ik ook even ga kijken naar osram (h1?) lampen, zodat ze matchen met de koplampen.

De anti car jack functie werkt ook goed, ja kan van binnen nog steeds uitstappen als hij op slot gaat.

De coming home functie werkt ook prima, alleen je moet het bewust even inschakelen zodra je uit de auto stapt. Het mooie is wel dat je coming home verlichten pas aan gaat zodra je de deur opent

Ik kan het eigenlijk iedereen wel aanbevelen om deze instellingen in te schakelen, je krijg er toch een luxer gevoel bij.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Tom Westendorp » do 09 aug 2012, 10:18

Klinkt goed! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Martin33
Vagling liefhebber
Berichten: 388
Lid geworden op: do 24 mei 2012, 17:26

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Martin33 » do 09 aug 2012, 20:04

Psycho_Mantis schreef:Gisteren even langs geweest bij VAGtechniek.
Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat! Bedankt voor de goede service!

Het effect van de bochten verlichting viel alleen nog best tegen, maar ik denk dat het aan de Osram Nightbreakers ligt. Die zijn zo fel dat de standaard mistlampen niet er bovenuit komen.
Misschien dat ik ook even ga kijken naar osram (h1?) lampen, zodat ze matchen met de koplampen.

De anti car jack functie werkt ook goed, ja kan van binnen nog steeds uitstappen als hij op slot gaat.

De coming home functie werkt ook prima, alleen je moet het bewust even inschakelen zodra je uit de auto stapt. Het mooie is wel dat je coming home verlichten pas aan gaat zodra je de deur opent

Ik kan het eigenlijk iedereen wel aanbevelen om deze instellingen in te schakelen, je krijg er toch een luxer gevoel bij.
De mistlampen zijn HB4
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd

Gebruikersavatar
IjZeL
Forum newbie
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 06 aug 2012, 21:17

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door IjZeL » do 09 aug 2012, 20:48

Nog ff een vraagje voordat ik iets laat doen, heeft het aanpassen van deze instellingen geen gevolgen voor de garantie?
Seat Mii - Style Sport Tornadorood - 60,00PK - Wegwijsmiep - Armsteun (in bestelling)

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door stUp! » do 09 aug 2012, 21:41

Het heeft geen gevolgen voor je garantie.

Sterker nog je dealer zou dit eigenlijk gratis moeten doen maar ja :roll:

Chily
Forum newbie
Berichten: 98
Lid geworden op: di 08 mei 2012, 10:49
Locatie: Midden Nederland

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Chily » za 11 aug 2012, 19:51

Ik ben vandaag geweest en ik ben er blij mee, helemaal dat ik nu het panoramadak open en dicht kan maken met de sleutel.
Goede service, Thanx
Candy white, leder bekleding, panorama dak, high up! Dynamic ' triangle ' pakket, drive en executive pakket, 5 deus, 19-07-2012 afgeleverd.

Gebruikersavatar
Toine
Vagling liefhebber
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 09:00

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Toine » za 11 aug 2012, 20:06

Chily schreef:Ik ben vandaag geweest en ik ben er blij mee, helemaal dat ik nu het panoramadak open en dicht kan maken met de sleutel.
Goede service, Thanx
Dat is wel cool.... 8-)
Seat Mii Style Sport 75 PK Candywit, Airco, Seat Sound System 2 + SPS, Drive Pakket

Mark
Forum newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 15:54
Locatie: Almelo

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Mark » zo 12 aug 2012, 16:00

Nee parkeerlicht is wat anders: als je de auto uitzet en je doet je richtingaanwijzer naar beneden dan gaat je stadslicht + achterlicht links aan, idem voor naar boven=rechts natuurlijk)
Alleen voor het parkeerlicht wil ik hier al wel aan meedoen! moet de auto wel eens aan een drukke en onoverzichtelijke straat zetten, en uit ervaring kan ik vertellen dat na 5 uur de up niet meer wil starten... lekker avondje stappen dus :P

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door stUp! » zo 12 aug 2012, 21:44

Je weet dat verlichting aandacht trekt? dus ook van vandalen?

Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Ritish » wo 15 aug 2012, 21:32

zo vandaag maar eens een afspraak gemaakt voor zaterdag om 11:00 met vagtechniek anderhalf uur rijden en dan voor een 10tje een paar mooie opties rijker! weet iemand ook of hill assist te 'activeren' is? of is het gewoon iets dat in het esp ingebouwd zit?!
Laatst gewijzigd door Ritish op vr 17 aug 2012, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Tom Westendorp » wo 15 aug 2012, 22:44

8-)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Ritish
Forum newbie
Berichten: 77
Lid geworden op: za 26 mei 2012, 16:32
Locatie: Rotterdam

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door Ritish » zo 19 aug 2012, 00:02

wel een beetje jammer dat als je coming home wilt gebruiken dat als je je grootlicht aantikt dit een flits geeft van je grootlicht dat is wel zonde..
van vagtechniek vernomen dat hill assist op de oudere modellen helaas niet mogelijk is en ook de comforsluiting op de ramen (eventueel wel met andere raammodules die peperduur zijn)

misschien iemand van ons die iets kan met een 'one touch module?' dan heb je toch een comfortsluiting al is het niet met de sleutel te bedienen.

overigens zeer tevreden met de overige functies! geef wat meer luxe nu de armsteun nog!
// 75Pk BMT High Up! Black Pearle / Drive,Executive,DynamicTriangle / Maps and More / Geleverd op: 16-06-2012 / Passat W8 Hemelverlichting, Vagcom Instellingen & Seat Armsteun //

stUp!
Vagling liefhebber
Berichten: 221
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 17:29

Re: Instellingen aanpassen VW Up! met vag-com / vcds

Bericht door stUp! » ma 20 aug 2012, 00:06

En als je de hedel eens de andere kant op drukt? als het goed is werken ze lampen dan niet omdat de motor uit is.
Kan iemand hier duidenlijkheid over geven, zoon flits is wel irritand.

Plaats reactie