H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Frank1020 » wo 19 feb 2014, 11:00

Hier zat ik op te wachten :) Even snel een afspraak maken ;)

Riogio
Forum newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:19

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Riogio » vr 21 feb 2014, 07:28

Als ik bij VAG techniek dmv vagcom aanpassing mijn achterlichten tijdens het rijden laat branden icm dlr geeft dat geen conflict met jullie software aanpassing of staat dat los van elkaar?
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door H.E.S. » vr 21 feb 2014, 07:41

Het geeft helemaal geen problemen, alles werkt perfect samen. :D

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Frank1020 » za 01 mar 2014, 11:34

Zodadelijk wordt het bij mij ingebouwd door H.E.S. Ben benieuwd :-)

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Jos Bosch » za 01 mar 2014, 14:58

Frank1020 schreef:Zodadelijk wordt het bij mij ingebouwd door H.E.S. Ben benieuwd :-)

Henk was bij mij ook al begonnen.Maar moet volgende week terug.
Wegens tijd tekort van mijn kant.
Maar volgende week Zaterdag word het afgemaakt.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Frank1020 » zo 02 mar 2014, 22:30

En de CHLH met autolichtfunctie is bij mijn Up ingebouwd door H.E.S. Ik ben er erg blij mee! Het mooie was dat ik tijdens de inbouw van het systeem gewoon aanwezig mocht blijven met een kopje koffie en een glaasje fris erbij. Henk begon gelijk aan de inbouw en vertelde allemaal wat hij deed en waar de module werd geplaatst etc.

De inbouw gaat erg snel, binnen 1 a 2 uurtjes is Henk klaar. Wat me opviel, was dat alles zorgvuldig wordt ingebouwd en ook direct wordt weggewerkt, zodat er bijvoorbeeld geen losse kabels zichtbaar zijn. Dus geen haastig werk en dingen die werden afgeraffeld, zoals soms bij andere garages wel eens voor kan komen. Henk gaf ook aan dat hij de mening van de klant belangrijk vindt en vroeg tussendoor hier ook naar. Erg prettig!

Toen de module eenmaal was geplaatst, werd alles nog uitvoerig getest. Ook kwam ook de vraag naar voren hoeveel seconden ik de lampen wilde laten branden. Deze staat standaard ingesteld op 30 seconden, maar kan door Henk aangepast wordt tot op enkele decimalen achter de komma nauwkeurig ;) (leuk weetje). Op de terugweg naar huis reed ik door een tunnel en ja hoor de lampen gingen automatisch aan en buiten de tunnel ook weer netjes uit. Helemaal perfect en zonder problemen!

Kortom ik ben er erg blij mee en je krijgt zeker waar voor je geld!

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Jos Bosch » za 08 mar 2014, 19:43

Vandaag rond 08.00 weer richting H.E.S gereden om mijn automatisch licht verder af te laten maken.
Klokslag 09.00 reed ik de garage in en werd weer zeer welkom ontvangen.

Henk ging gelijk aan de slag en ik kreeg een lekker kopje koffie.

De vorige keer had Henk het niet af kunnen maken door tijdgebrek mijnerzijds.Maar ook omdat ik een andere computer in de UP! heb zitten dan de andere UPs waar Henk aan had gewerkt.
Maar zoals altijd werkt Henk zeer rustig verder en laat zich ook hier niet door van de wijs brengen.
En wij ons maar afvragen waarom ik een ander computer in de UP! Hebben en ook de zekeringkast is anders.

Had toch iets langer geduurd dan we hadden vermoed maar rond 11.15 vertrok ik uit Aarle Rixtel.

Het automatisch licht werkt dus hoef ik de schakelaar niet meer te bruiken maar kan wel het grootlicht niet meer gebruiken als ik de schakelaar niet omzet.Kan wel seinen en heb dit in overleg met Henk zo gelaten.
Wel gaat Henk bedenken waarom dat niet meer werkt en hopelijk komt er een oplossing.Niet dat ik zo vaak met groot licht rijd en als ik dat wil doen houd ik de schakelaar maar vast.

Voor de rest super blij dat het werkt.


Kom ik thuis vertel het verhaal aan mijn vrouw zegt zij" zou het niet komen omdat wij een automaat hebben" :shock: :shock: :shock: :shock:
Ja vrouwenlogica :oops: :oops: :oops:

Hadden we zelf ook wel kunnen bedenken. :oops:

Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Xanderv » za 08 mar 2014, 19:50

Hahaha soms zijn ze nog wel slim ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door H.E.S. » za 08 mar 2014, 22:15

Het was inderdaad erg apart, op alle eerder ingebouwde modules bleef ook het grootlicht te gebruiken, en werkt alles als origineel. De enige logica blijkt inderdaad omdat het deze keer een automaat was. Dus voor de automaat bezitters: het groot.licht (continu aan) is alleen aan te zetten door even de lichtschakelaar te bedienen. Verder werkt alles als origineel. Voor de handbakken geldt dit niet en werkt alles probleemloos.

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Frank1020 » ma 10 mar 2014, 21:29

Inderdaad. Ik heb gewoon een handgeschakelde versnellingsbak en bij mij werkt alles prima. Grootlicht gaat gewoon met de hendel aan het stuur aan en uit zonder dat ik de schakelaar om hoef te zetten :)

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Jos Bosch » do 13 mar 2014, 20:58

Frank1020 schreef:Inderdaad. Ik heb gewoon een handgeschakelde versnellingsbak en bij mij werkt alles prima. Grootlicht gaat gewoon met de hendel aan het stuur aan en uit zonder dat ik de schakelaar om hoef te zetten :)

Frank.Ook ik kan wel seinen maar als ik de schakelaar naar voren duw werkt het niet.
Maar had hier toch voor gekozen want het is zo makkelijk :D automatisch licht aan :lol:

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Frank1020
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: di 14 jan 2014, 21:08

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Frank1020 » do 13 mar 2014, 21:31

Precies :) Het is een erg fijne luxe!

F.Moerland
Vagling liefhebber
Berichten: 224
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:32

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door F.Moerland » di 01 apr 2014, 20:20

Jos Bosch schreef:Vandaag rond 08.00 weer richting H.E.S gereden om mijn automatisch licht verder af te laten maken.
Klokslag 09.00 reed ik de garage in en werd weer zeer welkom ontvangen.

Henk ging gelijk aan de slag en ik kreeg een lekker kopje koffie.

De vorige keer had Henk het niet af kunnen maken door tijdgebrek mijnerzijds.Maar ook omdat ik een andere computer in de UP! heb zitten dan de andere UPs waar Henk aan had gewerkt.
Maar zoals altijd werkt Henk zeer rustig verder en laat zich ook hier niet door van de wijs brengen.
En wij ons maar afvragen waarom ik een ander computer in de UP! Hebben en ook de zekeringkast is anders.

Had toch iets langer geduurd dan we hadden vermoed maar rond 11.15 vertrok ik uit Aarle Rixtel.

Het automatisch licht werkt dus hoef ik de schakelaar niet meer te bruiken maar kan wel het grootlicht niet meer gebruiken als ik de schakelaar niet omzet.Kan wel seinen en heb dit in overleg met Henk zo gelaten.
Wel gaat Henk bedenken waarom dat niet meer werkt en hopelijk komt er een oplossing.Niet dat ik zo vaak met groot licht rijd en als ik dat wil doen houd ik de schakelaar maar vast.

Voor de rest super blij dat het werkt.


Kom ik thuis vertel het verhaal aan mijn vrouw zegt zij" zou het niet komen omdat wij een automaat hebben" :shock: :shock: :shock: :shock:
Ja vrouwenlogica :oops: :oops: :oops:

Hadden we zelf ook wel kunnen bedenken. :oops:

Jos.
Geweldig die opmerking van je vrouw!

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Bhuddymahn » di 01 apr 2014, 22:56

Volgens mij is de module van de niet-bluemotions altijd anders, ongeacht automaat of niet. Kan het niet eerder daaraan liggen? Verklaart ook een andere zekeringkast vanwege minder modules/kleinere accu.
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Jos Bosch » do 03 apr 2014, 20:30

Bhuddymahn schreef:Volgens mij is de module van de niet-bluemotions altijd anders, ongeacht automaat of niet. Kan het niet eerder daaraan liggen? Verklaart ook een andere zekeringkast vanwege minder modules/kleinere accu.

Bhuddymahn,Dat kan het natuurlijk ook zijn.We houden alle opties open.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

H.E.S.
Forum newbie
Berichten: 76
Lid geworden op: vr 13 sep 2013, 21:52

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door H.E.S. » do 22 mei 2014, 20:57

Even een klein kickje...

Inmiddels rijden er al meerdere up's, mii's en citygo's rond met 1 of meer van onze modules.

Binnenkort volgt er weer een kortingsactie i.v.m. de opening van ons grotere, nieuwe pand!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Xanderv » do 22 mei 2014, 21:34

Altijd leuk! Gefeliciteerd met het pand ook!

Ook al nieuws over xenonverlichting voor een schappelijk prijsje?
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door UPyouGO » do 22 mei 2014, 21:40

H.E.S. schreef:Even een klein kickje...

Inmiddels rijden er al meerdere up's, mii's en citygo's rond met 1 of meer van onze modules.

Binnenkort volgt er weer een kortingsactie i.v.m. de opening van ons grotere, nieuwe pand!
Kijk dat wist ik dus.....NOT....maar nu ga ik op die aanbieding wachten.
Dus noteer er maar vast 1 Up!.....
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door Inge » vr 23 mei 2014, 05:47

En zeer waarschijnlijk 1 Go
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: H.E.S.: CHLH met auto lichtfunctie.

Bericht door arnout84 » zo 10 aug 2014, 16:34

een citigo/up heeft toch al een lichtsensor?

Plaats reactie