Frank1020 schreef:Op de 23e kan ik pas na 16:00 uur a 16:30 uur. Ik weet niet of dit te laat is?
Qua tijdplanning zat ik te denken aan:
09.00 uur
10.30 uur
13.00 uur
14.30 uur
16.00 uur
Dus dat moet dan lukken?
Frank1020 schreef:Op de 23e kan ik pas na 16:00 uur a 16:30 uur. Ik weet niet of dit te laat is?
Frank1020 schreef:Wat houden de Vagcom instellingen in? Of zijn dit de instellingen betreft parkeerlichten, automatisch slot etc.?
N!jntje schreef:Ik zie dat jullie al sneller worden Thijs :p
Mijn broer zn up moet ook nog steeds... zal binnenkort ff contact opnemen voor die afspraak die toendertijd werd afgezegd ivm griepepidemie /overmacht
LLV schreef:Mag ik nog mee doen?
Thijsvdvl schreef:Zijn er ook nog forum leden welke diezelfde dag de Up! Update willen uitvoeren van 60 naar 75 Pk? Dan kunnen we hierin qua tijd rekening mee houden!
Thijsvdvl schreef:Ondertussen is iedereen akkoord en hebben ze allemaal de contact gegevens doorgestuurd! De extra deelnemer heb ik ook een berichtje gestuurd mbt de mogelijkheden.
LLV schreef:Thijsvdvl schreef:Ondertussen is iedereen akkoord en hebben ze allemaal de contact gegevens doorgestuurd! De extra deelnemer heb ik ook een berichtje gestuurd mbt de mogelijkheden.
Ik heb nog geen pb ontvangen?
jhhk schreef:Ik heb wat geld bij mekaar gesprokkeld, mag ik nog meedoen