Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door GuidoUp » zo 26 jan 2014, 16:40

Ik ben eerlijk .. Ik ga dan toch echt voor een schroefset want het verschil is toch wel minimaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Tom Westendorp » zo 26 jan 2014, 16:42

GuidoUp schreef:Ik ben eerlijk .. Ik ga dan toch echt voor een schroefset want het verschil is toch wel minimaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Minimaal vind ik het niet. Wil je hem echt plat leggen dan ontkom je niet aan een schroefset. Ik zou zelf ook voor veren gaan denk ik.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door GuidoUp » zo 26 jan 2014, 16:56

Het grootste verschil is de prijs


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Pop Up! » zo 26 jan 2014, 17:03

GuidoUp schreef:Het grootste verschil is de prijs


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

En waar je natuurlijk tevreden mee bent, ik vind het verschil ook niet heel groot maar voor mij is het net genoeg.
Wist nog goed wat mijn eerste reactie was toen ik de up terug kreeg na de verlaging, is het niet gelukt? :lol:
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door el coche SEAT » zo 26 jan 2014, 19:54

GuidoUp schreef:Ik ben eerlijk .. Ik ga dan toch echt voor een schroefset want het verschil is toch wel minimaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Guido, omdat jij liefhebber bent van extreme verlaagde auto's (grote DUB fan), zal het optische van de Eibach verlaging, jou zeker niet aanspreken.
Als je kijkt waar ik het voor heb laten doen, strakkere wegligging en minder deinen met toch nog voldoende rest comfort, is deze Eibach set ideaal. Ik heb het dus niet laten doen voor de optiek, de 1 1/2 cm verlaging is wel een leuk extraatje.

En het super aanbod van onze sponsor VAG techniek, heeft voor ons de keuze makkelijk gemaakt.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

marcr
Forum newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 31 mar 2013, 11:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door marcr » zo 26 jan 2014, 20:33

Mijn ervaring na de verlaging:
De auto voelde bij de eerste bocht al fijner en directer aan. Het "hellen" van de koets in de bochten is nu acceptabel en het "deinen" is veel minder aanwezig. Verkeersdrempels komen wel flink harder door, maar de auto deint niet meer na.
Op de snelweg nog minder last van de wind (was al heel goed voor dit formaat auto). En de Up ligt nu gewoon goed strak op de weg. Eigenlijk allemaal volgens verwachting, verlaging hoefde niet per se. Maar het lijkt allemaal net iets compacter. :)
Overigens rijd ik op 14inch staal met winterbanden.

Daarnaast ben ik zeer tevreden over de snelle en nette service van vagtechniek. Want ook de CC en vagcom settings zijn keurig geïmplementeerd! :D
Bijlagen
Upjes_binnen_med.jpg
Upjes_binnen_med.jpg (308.97 KiB) 10454 keer bekeken
Up_Eibachset_med.jpg
Up_Eibachset_med.jpg (295.28 KiB) 10454 keer bekeken
In bezit van een Candy White Move Up! BMT

Gebruikersavatar
GunSpeed
Forum eindbaas
Berichten: 1182
Lid geworden op: vr 10 aug 2012, 14:09
Locatie: Vlaams-Brabant

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door GunSpeed » ma 27 jan 2014, 17:34

Nice... iedereen tevreden :D
up! Black BMT 75pk 3d

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » ma 27 jan 2014, 18:10

marcr schreef:Mijn ervaring na de verlaging:
De auto voelde bij de eerste bocht al fijner en directer aan. Het "hellen" van de koets in de bochten is nu acceptabel en het "deinen" is veel minder aanwezig. Verkeersdrempels komen wel flink harder door, maar de auto deint niet meer na.
Op de snelweg nog minder last van de wind (was al heel goed voor dit formaat auto). En de Up ligt nu gewoon goed strak op de weg. Eigenlijk allemaal volgens verwachting, verlaging hoefde niet per se. Maar het lijkt allemaal net iets compacter. :)
Overigens rijd ik op 14inch staal met winterbanden.

Daarnaast ben ik zeer tevreden over de snelle en nette service van vagtechniek. Want ook de CC en vagcom settings zijn keurig geïmplementeerd! :D

Hoef ik al geen foto's meer te plaatsen,De mijne ziet er hetzelfde uit.Maar ik heb geen sticker op het dak :o

Ziet er gaaf uit Marc.

De verlaging en de sticker :mrgreen:

Gr,

Jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » ma 27 jan 2014, 18:11

[quote="GunSpeed"]Nice... iedereen tevreden :D[/quote

En zo is het :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door GuidoUp » wo 29 jan 2014, 18:59

Zag net el Seat rijden haha en hij zag mij ook met de knipperlichten en de lampen....
En ja ik ging baar m'n zus toe haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Maik
Forum newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 16 jun 2014, 20:20

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Maik » di 23 dec 2014, 13:31

Helaas niet meer voor de mooie prijs van de inkoopaktie, maar het gaat wel gebeuren:
image.jpg
image.jpg
En nu dan even 3 uur geduld hebben...

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Tom Westendorp » di 23 dec 2014, 14:21

Altijd gezellig daar!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Maik
Forum newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 16 jun 2014, 20:20

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Maik » di 23 dec 2014, 17:19

En gepiept:
20141223_160926.jpg
20141223_160947_O.jpg
Achteraf zag ik dat de up niet helemaal recht stond. Achter is hij dus in het echt nog iets lager, en daarom aan de voorkant misschien net weer iets hoger dan op de foto :)

Goede verbetering in het stuurgedrag, en ook het veelgenoemde punt van het doorslaan van de achterkant op drempels is flink verbeterd.
Doordraaiers op de snelweg geven nu ook meer vertrouwen. Ik kon flink doorpokend de lus van de A2 naar de A12 richting Den Haag nemen, zonder enig gedoe, zelfs met de flinke wind vandaag.
Door die wind kon ik ook even 2x 95 op de teller zetten op de A12 op de heenweg, ook wel grappig in dat kleine koekblikje. Volgens mij zat ik toen wel in de toerenbegrenzer (in IV) :)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Tom Westendorp » di 23 dec 2014, 18:15

Mooie upgrade! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Jos Bosch » di 23 dec 2014, 19:49

Hoi Maik,

Ga je echt geen spijt van krijgen.Ik zie dat je ook de rubbers heb vervangen.Is echt een wereld van verschil.
Zou de mijn ook nog wel wat lager willen maar het is ook af en toe een gezinswagen.

Maar mooie UP!

jos
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

NoTVR
Vagling liefhebber
Berichten: 333
Lid geworden op: vr 08 jun 2012, 12:09

Re: RE: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door NoTVR » wo 24 dec 2014, 11:48

Nadeel blijft toch het schrapen over de hoge drempels hier, maar als er genoeg is af gesleten is het probleem opgelost. Brommen bij 1500RPM is duidelijk meer aanwezig dan voor de aanpassingen. Over vertrouwen gesproken: Het ding kan echt heel hard door de bocht, en gaat 'ie glijden is een beetje van het gas gaan al voldoende. Helaas zit lift-off oversteer er helemaal niet in[UNAMUSED FACE]

Gebruikersavatar
Maik
Forum newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 16 jun 2014, 20:20

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Maik » wo 24 dec 2014, 17:58

Aha, dan was ik dus toch niet gek, ik dacht ook al meer gebrom te horen rond die 1500 rpm. Nou hield ik er toch al niet van om rond dat toerental te rijden in de up, je voelt dan sowieso dat het driepittertje niet het meest elegant draait. Meestal zet ik hem dan een verzet lager en hou hem dan op minimaal 2000 rpm. Nu zal dat nog vaker gaan gebeuren denk ik :)
En inderdaad, de up is een erg wendbaar karretje, wat komt door het gewicht en de wielbasis (en het bovengemiddelde onderstel), maar ik denk ook dat er een stukje tussen de oren zit. De snelheidsbeleving is al snel wat heftiger in dit karretje dan in andere auto's.
Bij flink sturen voelt hij een klein beetje aan zoals de mini cooper S die ik had, en dat is een compliment.

Gebruikersavatar
citikenny1702
Vagling liefhebber
Berichten: 178
Lid geworden op: za 06 sep 2014, 18:19
Locatie: Vlaardingen

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door citikenny1702 » zo 01 mar 2015, 22:45

Vraagje wanneer komt er weer zo een inkoopactie :), ziet het wel zitten...
Skoda Citigo Sport ASG -> 3 deur's -> Sprint! -> Alba Leder interieur -> Serpens LM -> ST-X Schoefset
-> TT-Rubbers -> W8 Skoda Verlichting -> VAGcom -> Citigo ready to GO

Gebruikersavatar
AlexVDL
Vagling liefhebber
Berichten: 232
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 00:07

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door AlexVDL » zo 01 mar 2015, 23:52

Ik ook :D
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Inkoopactie: Eibach verlaging bij Vagtechniek!

Bericht door Tom Westendorp » ma 02 mar 2015, 00:12

Ik mogelijk ook. :lol:
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie