CustomDip.nl Velgen Actie

Bent u een commerciële partij en wilt u zaken verkopen via dit forum, dan kan dat hier.
Customdip.nl
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 09:53
Locatie: Goes
Contacteer:

CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door Customdip.nl » di 10 sep 2013, 17:22

Beste mensen van het forum,

bij deze even een apart topic voor de acties van CustomDip.nl, aangezien er op de voorsteltopic niet erg gereageerd werd.

Zodoende:

om iedereen kennis te laten maken met mijn diensten wil ik beginnen met een forumkorting van €50 op een set van 4 velgen.
Deze gaan normaal gesproken voor €150 , nu dus voor forumleden voor €100 .


Alle kleuren zijn mogelijk, ook de keus mat of gloss!

We zijn benieuwd naar reacties en de eersten die de mooie velgen van de Upjes/Mii's/Citigo's nóg mooier willen maken!

Mochten jullie foto's en voorbeelden willen zien van wat velgen zijn er ook 2 voorbeelden van mat-zwart en gloss-zwart bijgevoegd :)

Groeten!
Bijlagen
IMG_3481 spot.jpg
IMG_3481 spot.jpg (135.81 KiB) 14486 keer bekeken
IMG_3915 kopie.JPG
IMG_3915 kopie.JPG (101.04 KiB) 14486 keer bekeken
CustomDip.nl
Verfraaien | Beschermen

Gebruikersavatar
UPsmurf
Vagling liefhebber
Berichten: 192
Lid geworden op: wo 18 feb 2015, 20:31
Contacteer:

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door UPsmurf » di 24 mar 2015, 23:35

Hoe moeten de velgen aangeleverd worden? in nette staat, zonder oxidatie stoeprandschade e.d. of wordt hier ook naar gekeken? moeten er wel of geen banden gemonteerd zijn?
High UP! smurf blauw

vwlars
Vagling liefhebber
Berichten: 163
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 15:50
Locatie: Steenbergen

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door vwlars » wo 25 mar 2015, 22:21

Hoelang blijft dat spul op de velgen zitten?
Ik heb wel meer van dat dip spul gezien maar dan kon ik er met me nagel zo afkrabben.

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door Altos » do 26 mar 2015, 11:09

Dat kan altijd met je nagel, dat moet je dus ook niet doen...het is een kunsstof/rubber coating die bestand is tegen invloeden van buitenaf/water/wasstraat/hogedrukreiniger dat soort dingen, ik denk dat je het er met een spijker nog makkelijker af krijgt :D

vwlars
Vagling liefhebber
Berichten: 163
Lid geworden op: vr 29 mar 2013, 15:50
Locatie: Steenbergen

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door vwlars » do 26 mar 2015, 23:54

Vandaar dat het zo goedkoop is.

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door Altos » vr 27 mar 2015, 06:29

Idd, mooi prijsje! Poedercoaten of iets dergelijks is 3x zo duur, en kan er niet meer af, dit wel als je het beu bent.
En nee, ik ken deze firma niet maar heb zelf mijn en vele andere wielen en autoparts voorzien van plastdip en folie en geef even mijn input.

Customdip.nl
Forum newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: do 04 jul 2013, 09:53
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door Customdip.nl » zo 29 mar 2015, 16:10

UPsmurf schreef:Hoe moeten de velgen aangeleverd worden? in nette staat, zonder oxidatie stoeprandschade e.d. of wordt hier ook naar gekeken? moeten er wel of geen banden gemonteerd zijn?
De velgen kunnen worden aangeleverd met band, zelfs als ze nog onder de auto zitten is dit geen enkel probleem.
Oxidatie en/of stoeprandschade geeft ook geen problemen, anders dan dat je het blijft zien na de behandeling. Wel is het natuurlijk mogelijk om ze door ons direct strak te laten zetten voordat ze met Plasti Dip behandeld worden.
Het enige dat wij vragen is dat de velgen even gewassen zijn voordat ze bij ons aangeleverd worden ;)
Altos schreef:Dat kan altijd met je nagel, dat moet je dus ook niet doen...het is een kunsstof/rubber coating die bestand is tegen invloeden van buitenaf/water/wasstraat/hogedrukreiniger dat soort dingen, ik denk dat je het er met een spijker nog makkelijker af krijgt :D
Dank voor de input, klopt inderdaad. Mocht er bij de verkoop, of als je de kleur niet meer wil, de Plasti Dip van de velgen afgehaald moeten worden gehaald dan kan dit vrij eenvoudig met bijvoorbeeld een microvezel doek. Aan de randen de laag oppoetsen en zodra er wat houvast is kan de Plasti Dip er af getrokken worden.

We zitten in Goes, Zeeland. Binnenkort zal in omgeving Rotterdam ook een locatie gerealiseerd worden.
Feel free om een bakje koffie te komen drinken!
CustomDip.nl
Verfraaien | Beschermen

Gebruikersavatar
UPyouGO
Vagling liefhebber
Berichten: 208
Lid geworden op: vr 31 mei 2013, 20:08

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door UPyouGO » zo 29 mar 2015, 22:24

Cool.....Rotterdam is qua afstand nog te behappen.
Wat is binnenkort??

Marco
Cross Up! Full Option!
Chip'd and dangerous!!!
Weinig meer aan doen....

Miisport1
Vagling liefhebber
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 15 mar 2013, 21:23

Re: CustomDip.nl Velgen Actie

Bericht door Miisport1 » di 31 mar 2015, 22:41

Denk alleen dat als je je banden laat wisselen dan de plastic dip er af gaat.
Dus verse banden er op voordat je gaat dippen.

Plaats reactie