Spiegelkappen gezocht

Heb je iets nodig? Vraag het hier.
Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Spiegelkappen gezocht

Bericht door skogo » vr 29 nov 2013, 13:06

Vanmorgen trof ik mijn citigo aan zonder spiegelkappen.
Gestolen dus...........grrrrr....
Heeft iemand nog kappen liggen voor een redelijke prijs?

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Tom Westendorp » vr 29 nov 2013, 13:34

Dat meen je niet! Probeer Vag techniek of van den Udenhout eens.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Riogio
Forum newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 19:19

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Riogio » vr 29 nov 2013, 15:00

Op marktplaats staat een autodemontage bedrijf uit Ede die een witte Mii (voor onderedelen) heeft staan.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... xzicKvEVg5

Ik zie dat je een grijze Citigo hebt maar ook dat je ze al eens had overgespoten.
Citigo Arctic, 60pk, Candy White, 5-drs
Superb Combi, Amethyst Purple Metallic

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door skogo » vr 29 nov 2013, 17:16

Riogio schreef:Op marktplaats staat een autodemontage bedrijf uit Ede die een witte Mii (voor onderedelen) heeft staan.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... xzicKvEVg5

Ik zie dat je een grijze Citigo hebt maar ook dat je ze al eens had overgespoten.
Klopt ik had de kappen antraciet laten spuiten. Kennelijk was ik niet de enige die dat mooi vindt.
Bedankt voor de tips. Als ik de vervangers heb zal ik eens kijken hoe ik die wat steviger kan bevestigen....:mad:

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
Bhuddymahn
Donateur member
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 00:59
Locatie: Amstelveen/Delft/Den Haag

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Bhuddymahn » vr 29 nov 2013, 17:41

http://www.bm-onderdelenshop.nl/up

Hier verkopen ze de hele spiegel, 85 euro per stuk..
|High Up!
Dark Silver|5 drs|60PK|Executive & Drive|M&M|Middenarmsteun|VAGcom|K&N filter|SX4 antenne
Ring Ultima dimlicht|Super white mistlicht|Chrome knipperlichten|White dagrijverlichting|LED kentekenverl.

|Peugeot 206 Roland Garros

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Xanderv » vr 29 nov 2013, 19:32

Lol Ik denk niet dat ie zin heeft om 170 euro te betalen voor 2 spiegelkappen....
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Bericht door skogo » vr 29 nov 2013, 20:03

Xanderv schreef:Lol Ik denk niet dat ie zin heeft om 170 euro te betalen voor 2 spiegelkappen....
Klopt, het gaat echt alleen om de kappen. De spiegels zelf zijn heel gebleven.



Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 4
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
DonkUp
Vagling liefhebber
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 23 dec 2012, 13:08
Locatie: Lelystad

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door DonkUp » vr 29 nov 2013, 20:26

skogo schreef:Klopt, het gaat echt alleen om de kappen. De spiegels zelf zijn heel gebleven.
Dan hebben ze goed hun best gedaan. Ik heb de spiegelkappen zelf ook vervangen, maar dat is nog best oppassen dat je niks afbreekt. Ik heb hier nog een set Candy White Up! kappen liggen, zijn zo goed als nieuw. Stuur ff een pb als je interesse hebt.
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Inge » za 30 nov 2013, 08:21

Ik heb nog 2 volledige spiegels liggen- handbediende en volledig zwart ivm overgaan op verwarmd + elektrisch. Als je wilt kun je die beidde van me overnemen voor een schappelijke prijs. Stuur me maar een PM
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Tom Westendorp » za 30 nov 2013, 11:44

Mooi dit soort hulp! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
skogo
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 30 dec 2012, 12:14

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door skogo » zo 01 dec 2013, 12:43

Ik heb ze weer!
Het lijkt wel een Sinterklaascadeau...
Mijn buurman kwam de kappen vanmorgen brengen. Had ze gevonden in zijn voortuin.
Ze zijn licht beschadigd, maar nog goed bruikbaar. Waarschijnlijk kwajongenswerk geweest dus.
Heb ze er inmiddels al weer opgezet en opgepoetst.

En ja, wat goed dat er direct oplossingen werden aangeboden. Met name Inge en DonkUp hartelijk dank!

Tom, ik ben het helemaal met je eens: Dit is een geweldig forum! :D
ŠKODA CITIGO |tour uitvoering | 75 pk |zilvermetallic | move & fun | extra mediapakket | travelpakket | sunset | parkeersensoren |LM Apus velgen antraciet | spiegelkappen antraciet | stootstrippen antraciet | instaplijsten edelstaal|

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door JuP ! » zo 01 dec 2013, 13:37

Mooi dat ze weer gevonden zijn. Vind het alleen vreemd dat iemand spiegelkappen steelt. Denk dat ze betrapt zijn geworden en de buit weer weggesmeten hebben. Eind goed al goed !! :)
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Tom Westendorp » zo 01 dec 2013, 13:41

Mooi dat het zo opgelost is.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Spiegelkappen gezocht

Bericht door Inge » zo 01 dec 2013, 16:16

Mocht iemand anders interesse hebben.... dan hoor ik het wel.

Voor Skogo mega fijn dat je ze weer terug hebt.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Plaats reactie