Maps en More

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Maps en More

Bericht door RonaldNL » zo 13 mei 2012, 21:25

Zonder bestellen van maps en more krigj je gewoon een dicht dash dus zonder dat klepje daar zit dan niks gewoon 1 dicht geheel :) maw achteraf kun je dus GEEN maps en more meer kopen..
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » ma 14 mei 2012, 12:00

RonaldNL schreef:Zonder bestellen van maps en more krigj je gewoon een dicht dash dus zonder dat klepje daar zit dan niks gewoon 1 dicht geheel :) maw achteraf kun je dus GEEN maps en more meer kopen..
Oke, duidelijk! Thanks :mrgreen:
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Gebruikersavatar
Witte Reus
Vagling liefhebber
Berichten: 200
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 13:10

Re: Maps en More

Bericht door Witte Reus » wo 16 mei 2012, 12:01

RonaldNL schreef:Is een gejat exemplaar op MP.. en in een Take up kan geen maps en more achteraf dashbord i sanders heeft GEEN klepje bovenop is 1 geheel (ha dik in m eleen wagen ook een take up gezien ook) dus dan had je het pakket erbij moeten nemen
Dit soort lui blijft bezig zolang er vraag is naar gestolen spul. Wanneer iedereen gewoon via de normale wegen z'n spullen koopt is t over met de diefstal daarvan. Met een RNS510 is de verleiding alleen zo groot. Duizendje of 3 bij VW, en maar zo'n € 500 als je besluit een gestolen exemplaar te kopen. Wat dat betreft: de kopers zijn net zo schuldig als de dieven.

Gelukkig is Maps&More niet zo'n duur apparaat en bestelt volgens mij bijna iedereen met een move of high Up t ding er gelijk bij. Voor een takeUp bezitter heeft t niet zoveel toegevoegde waarde boven een TomTom omdat t niet met t bijgeleverde voetje kan worden geplaatst. Voor andere auto's dan de Up al helemaal niet.

Dus als niemand dit ding koopt dan heeft de aanbieder straks weer liever zuignap-navi's in z'n "assortiment". Dat lijkt me een goede zaak. Want alhoewel ik t niemand toewens heb ik toch liever dat ze de TomTom van mn buurman/vrouw willen hebben dan mijn M&M.
High UP White Edition met Oxxio Razor 17” => KLIK

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps en More

Bericht door Ron UP » di 22 mei 2012, 21:04

Ja hoor , er staat er weer eentje op !! :D :D
http://link.marktplaats.nl/559108192
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » di 22 mei 2012, 21:47

Marktplaats tippen is het enige wat we eraan kunnen doen. Hoe meer tips over vermoedelijk gestolen waar hoe moeilijker het voor de "verkopers" wordt.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Maps en More

Bericht door RonaldNL » di 22 mei 2012, 22:06

Ja alleen de tekst al erbij GEKREGEN nee die bestel je drbij dus daar ga je al wederom uit limburg daar is een dealer beroofd bij een inbraak dus grote kans )zeg niet dat deze dat is maar je weet niet' dat er een stapeltje MM gejat zijn ik zeg niet kopen je krijg toch niks gestuurd

foto´s zijn ook niet vanhem kijk maar middelste foto op scherm waar opties staat nu in andere taal geen idee welke maar geen NL
The Only Way is UP!

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » di 22 mei 2012, 22:09

Deze verkoper bood er twee weken geleden ook al een aan. Stinkt dus.

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Maps en More

Bericht door RonaldNL » di 22 mei 2012, 22:25

Advertentie is ineens weg hehe
The Only Way is UP!

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » di 22 mei 2012, 22:27

Ik had getipt, weet niet of dat de oorzaak was maar hoop het wel.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps en More

Bericht door Ron UP » wo 23 mei 2012, 06:47

Vuile oplichters zijn het !!
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Plaats reactie