Maps en More

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Maps en More

Bericht door Ron UP » do 10 mei 2012, 09:55

High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 11:08

Is de houder makkelijk om te monteren?
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 11:19

Mijn dealer vertelde dat maps&more eenmaal geïnstalleerd in een Up! niet meer te gebruiken is in een andere. Blijkbaar wordt het systeem gekoppeld aan een bepaalde auto.

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 11:31

Up&Go schreef:Mijn dealer vertelde dat maps&more eenmaal geïnstalleerd in een Up! niet meer te gebruiken is in een andere. Blijkbaar wordt het systeem gekoppeld aan een bepaalde auto.
Is het wel mogelijk om een nieuwe maps&more in je up (take up) te laten monteren vanuit een dealer? Of is dat nu al te laat?
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 11:35

Mogelijk is alles denk ik, maar ...... Liggen de aansluitingen er wel? Als die er niet zijn denk ik dat het een mission impossible wordt.

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 11:52

Up&Go schreef:Mogelijk is alles denk ik, maar ...... Liggen de aansluitingen er wel? Als die er niet zijn denk ik dat het een mission impossible wordt.
Ik ben bang dat er in de take up uitvoering inderdaad weinig aan voorbereidingen in ligt.. :cry:

Iemand die dit tegen kan spreken?? :)
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 13:07

Volgens mij werkt het trouwens ook alleen (volledig) in combinatie met de standaard radio die VW levert. (RCD215)

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 13:41

Up&Go schreef:Volgens mij werkt het trouwens ook alleen (volledig) in combinatie met de standaard radio die VW levert. (RCD215)
Maar gewoon de houder monteren en de navigatie opladen doormiddel van een kabeltje is zeker niet mogelijk?
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 13:46

ThomUp! schreef:
Up&Go schreef:Volgens mij werkt het trouwens ook alleen (volledig) in combinatie met de standaard radio die VW levert. (RCD215)
Maar gewoon de houder monteren en de navigatie opladen doormiddel van een kabeltje is zeker niet mogelijk?
Dat denk ik wel, de houder gaat gewoon passen en dan kun je de navigatie gewoon gebruiken maar zonder geluid via de speakers en zoals je al zegt opladen via aparte kabel. Bij de take up zit toch ook zo'n driehoekig klepje op het dashboard? Als je dat eraf kan halen dan past daar de houder gewoon in lijkt me.

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 13:56

Up&Go schreef:
ThomUp! schreef:
Up&Go schreef:Volgens mij werkt het trouwens ook alleen (volledig) in combinatie met de standaard radio die VW levert. (RCD215)
Maar gewoon de houder monteren en de navigatie opladen doormiddel van een kabeltje is zeker niet mogelijk?
Dat denk ik wel, de houder gaat gewoon passen en dan kun je de navigatie gewoon gebruiken maar zonder geluid via de speakers en zoals je al zegt opladen via aparte kabel. Bij de take up zit toch ook zo'n driehoekig klepje op het dashboard? Als je dat eraf kan halen dan past daar de houder gewoon in lijkt me.
Heb net even zitten kijken, dat 3 hoekje zit er inderdaad, maar dit zit wel gewoon vast aan het grote geheel (dat rooster).. Zou je dit er gewoon af kunnen klikken (zo,ja hoe?) en zitten daaronder de 3/4 openingen zoals hieronder?


Afbeelding
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 13:59

Navigon rust Volkswagen up! uit met infotainmentsysteem maps + more
Robert Hagen

Navigon heeft het maps + more-systeem onthuld voor de Volkswagen up!. Het apparaat met een 12,5 cm groot scherm, communiceert met de auto en is uitneembaar, waardoor je de kaarten gemakkelijk kunt updaten. De maps + more is niet alleen een navigatiesysteem, maar ook een compleet infotainmentsysteem met een mediaspeler. Op het scherm is onder meer de ingebouwde radio en informatie over de auto te zien.

Onder meer het gemiddelde benzineverbruik, reistijd en het aantal toeren per minuut kan worden weergegeven. Daarnaast kan het apparaat assisteren bij het parkeren, waarbij op het scherm te zien is hoe ver de auto zich van een obstakel bevindt. Ook waarschuwt het systeem als een deur open staat en kun je advies krijgen over hoe je zuiniger kunt rijden. Als je de auto verlaat, kun je de maps + more meenemen en gebruiken voor het laatste deel van je reis te voet. Dankzij een extra houder en oplaadkabel kan het apparaat eventueel ook worden gebruikt in andere voertuigen.

De navigatiesoftware beschikt over een aantal handige functies, zoals Reality View Pro, Panorama View 3D en Actieve rijstrookassistent. Reality View Pro geeft een fotorealistische weergave van verkeersknooppunten en afritten - inclusief de werkelijke afslag. Dankzij Panorama View 3D, worden landschappen driedimensionaal weergegeven met bergen en dalen. De navigatiefuncties kunnen desgewenst uitgebreid worden met tal van extra functies, zoals TMC Pro of City View 3D.

De maps + more wordt geleverd met houder en een USB-kabel. Als je het apparaat direct bij een Volkswagen up! koopt, worden de relevante instrumenten geïntegreerd in het dashboard. De prijs wordt ongeveer 350 euro.
_____________________

Dus nu nog dat 3hoekje eruit zien te krijgen en zou moeten lukken :)
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 14:06

ThomUp! schreef:Navigon rust Volkswagen up! uit met infotainmentsysteem maps + more


Dus nu nog dat 3hoekje eruit zien te krijgen en zou moeten lukken :)
Zou zomaar kunnen, ben benieuwd........

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 14:11

Wil je die navi van MP gaan kopen en gebruiken dan?

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » do 10 mei 2012, 14:14

Up&Go schreef:Wil je die navi van MP gaan kopen en gebruiken dan?
Misschien, ga denk ik eerst even langs bij de dealer om te vragen wat er allemaal mogelijk is..

Bedankt voor je hulp in ieder geval! :)
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Up&Go
Vagling liefhebber
Berichten: 466
Lid geworden op: do 16 feb 2012, 11:04

Re: Maps en More

Bericht door Up&Go » do 10 mei 2012, 14:18

Okay geen dank, al heb ik niet veel meer gedaan dan wat dingen roepen die mogelijk zouden kunnen. De dealer moet je verder kunnen helpen dat staat vast. Succes en laat even weten hoe het afloopt.

Gebruikersavatar
Ron UP
Forum eindbaas
Berichten: 2050
Lid geworden op: do 23 feb 2012, 11:57
Locatie: Heemskerk

Re: Maps en More

Bericht door Ron UP » do 10 mei 2012, 15:41

Het geluid van alleen de navi is hard genoeg hoor, net als normale losse systemen zoals tomtom bv.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen


Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Maps en More

Bericht door RonaldNL » zo 13 mei 2012, 13:40

Is een gejat exemplaar op MP.. en in een Take up kan geen maps en more achteraf dashbord i sanders heeft GEEN klepje bovenop is 1 geheel (ha dik in m eleen wagen ook een take up gezien ook) dus dan had je het pakket erbij moeten nemen
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
ThomUp!
Forum newbie
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 02 mei 2012, 15:09
Locatie: Oss

Re: Maps en More

Bericht door ThomUp! » zo 13 mei 2012, 15:41

Oke thanks voor de info ronald.
Als je om een goede foto vraagt krijg je dit als reactie:
"nee helaas heb geen camera kijk op youtube ik heb gewoon een orginele doos van volkswagen met up! erop gewoon orgineel nieuw in doos met houder"

Jaja.. :geek:
Move Up! 60PK Tornado Red Executive Pakket '15 Waffles

Gebruikersavatar
RonaldNL
Vagling liefhebber
Berichten: 480
Lid geworden op: ma 05 mar 2012, 20:49

Re: Maps en More

Bericht door RonaldNL » zo 13 mei 2012, 16:05

Dit figuur had ook al eens die rds510 op MP maar geen foto's of verdere info een oplichter enof gejat spul simpel zat.. maar in een take up kan hij sowiso niet (dwz zonder dat excutive pakker) achteraf niet mogelijk ander dashboard..
The Only Way is UP!

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Maps en More

Bericht door High-up! » zo 13 mei 2012, 20:44

Volgens mij moet je het zelf bij de bestelling aangeven en wordt de up! in iedere uitvoering standaard geleverd zonder voorbereidingen voor M&M. Althans, dat was t verhaal van de dealer een paar maanden geleden.
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Plaats reactie