LED Verlichting

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
Nicolewhiteup!
Vagling liefhebber
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 14:53

Re: LED Verlichting

Bericht door Nicolewhiteup! » za 03 jun 2017, 18:41

Jaaa klopt

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: LED Verlichting

Bericht door Xanderv » za 03 jun 2017, 19:30

Zou je misschien een foto kunnen maken van het lichtbeeld op een muur? Ik wil wel veranderen maar alleen als het lichtbeeld correct is.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nicolewhiteup!
Vagling liefhebber
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 14:53

Re: LED Verlichting

Bericht door Nicolewhiteup! » za 03 jun 2017, 19:36

Lichtbeeld is perfect. Is ook het gene wat ik gelijk getest heb. Daarom zei ik al ik ben best lastig als het om me auto gaat. Het moet gewoon goed zijn. Twijfelde eerst ook maar ben super blij dat ik nu volledig led heb.

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: LED Verlichting

Bericht door arnout84 » za 03 jun 2017, 20:04

Laat maar eens een foto zien, LED H4 met correct lichtbeeld is schaars....

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: LED Verlichting

Bericht door Xanderv » za 03 jun 2017, 23:15

Haha ben dus niet de enige die sceptisch is. Ik zie zoveel mensen met slecht licht rijden tegenwoordig. Dat er niet geseind wordt tegenwoordig betekent ook niks.

Het is niet dat we je niet vertrouwen maar ik kan me niet voorstellen dat een pit die meer licht opbrengt een goed lichtbeeld kan geven in deze koplamp...

Seeing is beleiving ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: LED Verlichting

Bericht door arnout84 » zo 04 jun 2017, 09:57

Xanderv schreef:Haha ben dus niet de enige die sceptisch is. Ik zie zoveel mensen met slecht licht rijden tegenwoordig. Dat er niet geseind wordt tegenwoordig betekent ook niks.

Het is niet dat we je niet vertrouwen maar ik kan me niet voorstellen dat een pit die meer licht opbrengt een goed lichtbeeld kan geven in deze koplamp...

Seeing is beleiving ;)
PIAA maakt nu een led set die APK proef is, kijk alleen niet naar de prijs haha

Gebruikersavatar
Nicolewhiteup!
Vagling liefhebber
Berichten: 251
Lid geworden op: vr 26 sep 2014, 14:53

Re: LED Verlichting

Bericht door Nicolewhiteup! » zo 04 jun 2017, 11:12

Xanderv schreef:Haha ben dus niet de enige die sceptisch is. Ik zie zoveel mensen met slecht licht rijden tegenwoordig. Dat er niet geseind wordt tegenwoordig betekent ook niks.

Het is niet dat we je niet vertrouwen maar ik kan me niet voorstellen dat een pit die meer licht opbrengt een goed lichtbeeld kan geven in deze koplamp...

Seeing is beleiving ;)
Gewoon zelf kijken wat je wilt. Ik ben er in ieder geval super blij mee :D En wil echt niet meer anders. Succes met je zoektocht naar mooie verlichting.

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: LED Verlichting

Bericht door arnout84 » zo 04 jun 2017, 12:19

Nicolewhiteup! schreef:
Xanderv schreef:Haha ben dus niet de enige die sceptisch is. Ik zie zoveel mensen met slecht licht rijden tegenwoordig. Dat er niet geseind wordt tegenwoordig betekent ook niks.

Het is niet dat we je niet vertrouwen maar ik kan me niet voorstellen dat een pit die meer licht opbrengt een goed lichtbeeld kan geven in deze koplamp...

Seeing is beleiving ;)
Gewoon zelf kijken wat je wilt. Ik ben er in ieder geval super blij mee :D En wil echt niet meer anders. Succes met je zoektocht naar mooie verlichting.
Dus een mooie muur foto van het lichtbeeld zit er niet in?

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: LED Verlichting

Bericht door Xanderv » zo 04 jun 2017, 12:25

Sorry maar is dat niet een beetje flauw?
Die led lampen zijn niet goedkoop en als die van jou goed zijn dan help je ons er toch mee, dat is volgens mij het hele idee van dit forum.

Het is niet om jou te beoordelen dat we om die foto vragen... Wij kunnen dan zelf een mening vormen en beslissen of we het ook willen of dat we inderdaad verder gaan zoeken.

Zou het nog steeds heel erg op prijs stellen als je een foto zou willen maken.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » zo 04 jun 2017, 16:10

Elke aftermarket lamp is apk afkeur. Wat is het probleem met lichtbeeld? Gaat om je eigen zicht.
Graag vanaf nu mijn topic schoon houden ipv discussies die in een ander topic kunnen.
Voor vragen over verlichting graag pb.

Ennuh als het flauw doe er een beetje zout op

@tom kan jij even de bezem erdoor halen?
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: LED Verlichting

Bericht door Xanderv » zo 04 jun 2017, 16:46

Volgens mij gaat het om lampen die jij hebt geregeld dus heeft het indirect wel te maken met jou topic.

Daarnaast gaat het niet alleen om je eigen veiligheid want als je tegenliggers verblind brengt je tegenliggers ook in gevaar/hinder je ze wat gewoon artikel 5 wegenverkeerswet is.

Maar maak maar schoon hoor Tom, sorry dat we nieuwsgierig waren :D
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

arnout84
Forum eindbaas
Berichten: 1342
Lid geworden op: vr 08 aug 2014, 20:02

Re: LED Verlichting

Bericht door arnout84 » zo 04 jun 2017, 18:10

kgroot.nl schreef:Elke aftermarket lamp is apk afkeur. Wat is het probleem met lichtbeeld? Gaat om je eigen zicht.
Graag vanaf nu mijn topic schoon houden ipv discussies die in een ander topic kunnen.
Voor vragen over verlichting graag pb.

Ennuh als het flauw doe er een beetje zout op

@tom kan jij even de bezem erdoor halen?
"gaat om je eigen zicht"

.....

Andere weggebruikers niet relevant uiteraard

Gebruikersavatar
Guy
Forum newbie
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 26 apr 2015, 15:38

Re: LED Verlichting

Bericht door Guy » zo 04 jun 2017, 21:20

de reactie van kgroot laat niets aan duidelijkheid over.

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: LED Verlichting

Bericht door Autheo » ma 05 jun 2017, 10:25

kgroot.nl schreef:Elke aftermarket lamp is apk afkeur. Wat is het probleem met lichtbeeld? Gaat om je eigen zicht.
Graag vanaf nu mijn topic schoon houden ipv discussies die in een ander topic kunnen.
Voor vragen over verlichting graag pb.

Ennuh als het flauw doe er een beetje zout op

@tom kan jij even de bezem erdoor halen?
Kevin, jij wil graag jouw verkooptopic ‘schoon houden’ van discussies over de led’s die jij levert? Ik vind, dat als jij iets levert, er je ook gewoon in je topic open over moet zijn wat de consequenties zijn. Dan kan daar toch gewoon in alle openheid iets over gevraagd of besproken worden? Als het goed spul is, waar je je niet voor hoeft te schamen, kun je daar duidelijk over zijn. Maar je zegt zelf, dat alles wat aftermarket is, ook APK afkeur is. Ik vind het dan heel terecht, dat er gevraagd wordt om een foto van het lichtbeeld, zodat iemand zelf kan beoordelen hoe erg dat afwijkt van de veiligheidsnorm.
Ik ben zelf een veelrijder, en moet behoorlijk vaak in het donker rijden. Ik erger me behoorlijk aan al die lui, die met verkeerd afgestelde verlichting, of verblindende chinese troep je tegemoet komen. Als dat onverhoopt ook door jouw verlichting zou komen, vind ik dat je mede schuldig bent aan onveilige verkeerssituaties. Hoe mooi zo’n ledlamp dan ook voor jezelf kan zijn, als het voor anderen gevaar oplevert ben je verkeerd bezig. Maar ik kan me voorstellen dat er ook ledlampen zijn die geen gevaarlijk lichtbeeld geven. Als jij die verkoopt, is het toch geen enkel probleem om een foto van het lichtbeeld te maken? Maar als je beslist geen vragen over het lichtbeeld duld, voed je daarmee wel enorm mijn twijfel over de veiligheid van die koplampen. Maar ik hoop van harte, dat met wat jij verkoopt, de veiligheid niet in het geding is.
Ik vind dat als je een verkooptopic hier op ons openbare forum opent, je dan niet moet gaan doen of alleen jijzelf dan maar berichtjes mag plaatsen, en vragen alleen via een pb gesteld mogen worden. De vragen die gesteld zijn door Xander en Arnout lijken mij heel terecht! Als er in jouw topic over andere zaken dan led’s gediscussieerd zou worden heb je een punt, maar zo lang het on topic is moet dat toch kunnen? Of strooi ik nu dat zout in een wond?

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: LED Verlichting

Bericht door Xanderv » ma 05 jun 2017, 11:02

Of strooi ik nu dat zout in een wond?
:lol: :clap:
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: LED Verlichting

Bericht door Tom Westendorp » ma 05 jun 2017, 11:37

Niks mis met een goede discussie lijkt me, zullen we het wel gezellig en netjes houden mensen?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » wo 07 jun 2017, 11:38

De lampen geven meer licht dan de originele dus ja wellicht heeft een tegenligger en net iets meer last van dan met hallogeen....
Ik rij er nu 4 jaar mee en slechts een enkele geeft een keer grootlicht en dat zijn vaak zelf de mensen die met slechte verlichting rijden :)
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » do 20 jul 2017, 08:42

Hierbij het einde aan de discussie: 8-)
http://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=5886" onclick="window.open(this.href);return false;
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
kgroot.nl
Forum eindbaas
Berichten: 1144
Lid geworden op: wo 20 aug 2014, 08:13
Locatie: Lopik

Re: LED Verlichting

Bericht door kgroot.nl » za 16 sep 2017, 13:28

Upje
Ibiza running @ 248 pk & 373nm

-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-

Gebruikersavatar
diesl89
Forum newbie
Berichten: 49
Lid geworden op: do 10 aug 2017, 11:36
Locatie: Harderwijk

Re: LED Verlichting

Bericht door diesl89 » ma 25 sep 2017, 12:13

Kgroot.nl heeft u nooit berichten gehad dat het start/stop systeem niet meer werkt door gebruik van led verlichting? of dat de accu leegloopt na paar dagen de auto niet te hebben gebruikt?

Plaats reactie