Is dit nou zoon speciale uitvoering als dat er beweert word?
Lijkt mij een "gewone" black Up
17500 euro.........929 kg ...?? Huh??
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... ousPage=lr
Speciale Up?
Speciale Up?
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- henri
- Forum eindbaas
- Berichten: 1092
- Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Speciale Up?
Adverteerder zal waarschijnlijk een verkeerd gewicht van RDW hebben overgenomen. Volgens RDW is de massa ledig voertuig 829 kg. Dit gewicht is relevant voor de toekomstige MRB. Massa rijklaar is 929 kg.
Het is een geimporteerde auto. Eerste toelating en eerste afgifte Nederland corresponderen niet met elkaar.
Zoals ik het zie is het een High Up met leer en de grijze Triangles, die niet officieel in Nederland geleverd worden. Black Up heeft standaard chroom-accenten en een Up-logo onder in het stuur.
Door een absurde nieuwprijs te vermelden kun je ook lekker hoog inzetten met de vraagprijs van je auto RDW vermeldt een catalogusprijs van 13.875 euro. Dat kan wel ongeveer kloppen.
Het is een geimporteerde auto. Eerste toelating en eerste afgifte Nederland corresponderen niet met elkaar.
Zoals ik het zie is het een High Up met leer en de grijze Triangles, die niet officieel in Nederland geleverd worden. Black Up heeft standaard chroom-accenten en een Up-logo onder in het stuur.
Door een absurde nieuwprijs te vermelden kun je ook lekker hoog inzetten met de vraagprijs van je auto RDW vermeldt een catalogusprijs van 13.875 euro. Dat kan wel ongeveer kloppen.
Re: Speciale Up?
Het is zelfs niet eens een Black Up. Het is gewoon een high up. En die prijs van 17,5 klopt natuurlijk van geen kant. Mijn eerste 3-deurs high up kostte 13.500 (maar met korting gekocht voor 12.950) en het enige dat die niet had vergeleken met deze is het kunstlederen interieur. De auto die je laat zien staat bij de RDW dan ook bekend met een catalogusprijs van EUR 13.875... https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=28zgh8
Die 929kg is overigens het Duitse kentekengewicht van de up! Ze tellen er daar altijd 100kg bij op, in Nederland is het kentekengewicht altijd 829kg geweest. In de eerste Nederlandse up!-brochure stond destijds ook een leeggewicht van 929kg, daarover is nog een hele discussie geweest in de beginfase van het up-forum. Overigens geeft de RDW tegenwoordig behalve de "massa ledig voertuig" (829kg) ook de "massa rijklaar" (929kg) op. Zal wel te maken hebben met de Europese eenwording dat we de Duitsers op dit gebied gaan volgen.
Die 929kg is overigens het Duitse kentekengewicht van de up! Ze tellen er daar altijd 100kg bij op, in Nederland is het kentekengewicht altijd 829kg geweest. In de eerste Nederlandse up!-brochure stond destijds ook een leeggewicht van 929kg, daarover is nog een hele discussie geweest in de beginfase van het up-forum. Overigens geeft de RDW tegenwoordig behalve de "massa ledig voertuig" (829kg) ook de "massa rijklaar" (929kg) op. Zal wel te maken hebben met de Europese eenwording dat we de Duitsers op dit gebied gaan volgen.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen