Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » vr 05 okt 2012, 10:22

Te koop:

4x nieuwe high-up velgen (15-inch lichtmetaal) inclusief nieuwe zomerbanden. Auto staat nieuw bij dealer, en velgen gaan er nog bij de dealer af. Doe een bod!
Laatst gewijzigd door up! op do 18 okt 2012, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door henri » vr 05 okt 2012, 11:30

Deze?

Afbeelding

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » vr 05 okt 2012, 11:56

Ja, deze zijn het. Ik ga waarschijnlijk een nieuwe up kopen (later meer details) en deze velgen zitten er nu onder. Maar ik wil de 15-inch Waffles. Dealer lijkt niet echt behulpzaam met het omruilen, dus dan vind ik wel een andere oplossing ;)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Blackjack
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: za 29 sep 2012, 22:52

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door Blackjack » wo 10 okt 2012, 20:36

Hallo UP,

Ik kan je geen bericht sturen. Misschien lukt het jou wel om er mij een te sturen. Ik ben benieuwd naar de prijs voor deze set.
VW MOVE UP! 1.0 60pk BLUEMOTION TECHNOLOGY - EXECUTIVE PAKKET - DEEP BLACK PEARL - CLASSIC VELGEN - LEDEREN STUURWIEL

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » wo 10 okt 2012, 21:58

Zie aan de rechterkant onder:

up! Berichten: 623
Geregistreerd: ma 30 jan 2012, 19:58
Woonplaats: Uppingedam

Daar staat een icoontje "PB". Als je daarop clickt, kun je me een PB sturen. Ik heb je trouwens ook een PB gestuurd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » do 18 okt 2012, 22:23

Bij de VW dealer kost deze set velgen/banden nieuw 1.600 euro. Doe een leuk bod! De set zit onder een nieuwe auto die nu nog in de showroom van de VW dealer staat! Ik haal de auto donderdag op, dus dan moeten ze verkocht zijn.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door Up-Jury » vr 19 okt 2012, 01:05

1600 euro voor 4 setjes van 4 bedoel je ... dit zijn gewoon Spoke velgen. Ik weet niet wat voor dealer jij heb....
Meer uitvoering prijs van deze velgen is 90 euro (per 4). Dus zou je een prijs indicatie geven dan kan je er misschien 300+ euro voor vragen.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » vr 19 okt 2012, 09:53

Up-Jury schreef:1600 euro voor 4 setjes van 4 bedoel je ... dit zijn gewoon Spoke velgen. Ik weet niet wat voor dealer jij heb....
Meer uitvoering prijs van deze velgen is 90 euro (per 4). Dus zou je een prijs indicatie geven dan kan je er misschien 300+ euro voor vragen.
Deze velgen kosten iets van 250 euro per stuk (!) bij de VW dealer, dus 1.000 euro per 4 en dan hebben we de banden nog niet meegerekend. Dus je reactie slaat helaas nergens op. Ga het voortaan zelf navragen bij de VW dealer voordat je ongefundeerde dingen beweert in mijn verkooptopic :? En die meeruitvoering waar je over spreekt, betreft de meeruitvoering af-fabriek voor antracietkleurige spoke velgen, tegen inlevering van de originele spoke velgen :roll:

Een ieder die geïnteresseerd is: vraag maar na wat de set kost bij de VW dealer en doe daarna een bod op mijn velgen :roll: ;) Ik wil niet eens de helft van wat de VW dealer ervoor vraagt...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door Mikester » vr 19 okt 2012, 12:21

Als je nu direct een vraagprijs in je topic had vermeld, dan had je dit gezeur niet gehad.
Ik denk idd dat 600-700e een nette prijs is als je t vergelijkt met een set 15' aftermarket velgen

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door henri » vr 19 okt 2012, 12:42

Geheel met Mikester eens: ca. 650 euro is een nette en reele prijs.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » vr 19 okt 2012, 12:53

Mikester schreef:Als je nu direct een vraagprijs in je topic had vermeld, dan had je dit gezeur niet gehad
Dit topic is bedoeld om de velgen/banden te verkopen tegen elk aannemelijk bod. Vandaar dat ik geen prijs noemde en de prijsbepaling wilde overlaten aan mogelijke bieders. Het topic is niet bedoeld om de prijsopgave die de VW-dealer mij gaf in twijfel te trekken en met prijzen van 90 euro en 300 euro aan te komen, zeker als je helemaal niet geïnteresseerd bent om mijn velgen over te nemen tegen een leuk bod :roll:

Verder geheel eens met henri :)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Mikester
Vagling liefhebber
Berichten: 143
Lid geworden op: di 31 jul 2012, 21:50

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door Mikester » vr 19 okt 2012, 13:22

Vreemde reactie vind ik. Je zet ze te koop TEAB, maar ergens heb je wel een minimum bedrag in je hoofd. Zet er dan gewoon neer wat je er ongeveer voor wil hebben. Doorgaans worden alleen afgedankte spullen TEAB verkocht omdat je er graag snel vanaf wilt. Dat lijkt in dit geval dus niet zo.

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door Up-Jury » vr 19 okt 2012, 15:18

Hierbij mijn excuses voor mijn opmerking.

Maar een echte verkoop topic vind ik het niet. Je hebt geen foto en geen concrete informatie. Dus ja dan weten mensen niet waarover ze het hebben.
Maar ik wens je veel succes met de verkoop.

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door up! » vr 19 okt 2012, 15:28

Up-Jury schreef:Je hebt geen foto en geen concrete informatie. Dus ja dan weten mensen niet waarover ze het hebben.
Kijk nog eens naar de foto die henri post? Dat is de set die ik verkoop. Set is nieuw en zit nu onder een up die nieuw in de showroom staat en die ik volgende week ophaal, hoeveel concreter wil je het hebben? :roll:
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Te koop: 4x high-up velgen met zomerbanden (nieuw!)

Bericht door Tom Westendorp » ma 22 okt 2012, 13:48

Om dit geneuzel te voorkomen vanaf nu: prijsvermelding anders gaat het topic op slot.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie