Enquete smartphonegebruik in de auto en verkeersergernissen

Bespreek hier alles dat niet auto gerelateerd is.

Re: Enquete smartphonegebruik in de auto en verkeersergernis

door Joch3m » wo 10 feb 2016, 11:33

Ook ingevuld, ik erger me eigenlijk aan alles kom in net achter :) Maar serieus, hufters op de weg beperken zich niet tot 1 bepaald voertuig, ze zitten in auto's, vrachtwagens, motoren enz. Doe je niks aan, dat heet een maatschappij.
Seat Mii 2012 Sport met drivepakket

Afbeelding
Forum newbie

Sponsor

Sponsor

door Autheo » wo 10 feb 2016, 11:56

Joch3m schreef:Ook ingevuld, ik erger me eigenlijk aan alles kom in net achter :) Maar serieus, hufters op de weg beperken zich niet tot 1 bepaald voertuig, ze zitten in auto's, vrachtwagens, motoren enz. Doe je niks aan, dat heet een maatschappij.

Hé, dat is een verhelderend standpunt. In het vervolg zal ik me niet meer aan zoveel zaken in het verkeer ergeren, maar nog maar aan één ding: de maatschappij! Scheelt een boel irritatie. ;)
Gebruikers-avatar
Premium member

door damianw26 » wo 10 feb 2016, 19:54

Goed punt ja, bumperklevers in de file (vorming) zijn de schuld van de maatschappij ;)
Vw High Up! 2015: Black triangle/Fender geluidssysteem/Panoramadak/RamAir luchtfilter/75 pk update/Uitlaatsierstuk/DAB+ radio/Eco lederen interieur/Eibach pro kit veren 2cm verlaagd/TT draagarmrubbers/Led H4/...

Review:http://www.autoweek.nl/autoreview/41282/volkswagen-up-10-75pk-bmt-high-up
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

door Joch3m » wo 10 feb 2016, 23:03

Misschien een beetje verkeerde woordkeuze maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel. :roll:
Seat Mii 2012 Sport met drivepakket

Afbeelding
Forum newbie

door damianw26 » do 11 feb 2016, 10:32

Whaha ja hoor, er is zo veel onnodige haast en arrogantie in het verkeer ik snap het wel
Vw High Up! 2015: Black triangle/Fender geluidssysteem/Panoramadak/RamAir luchtfilter/75 pk update/Uitlaatsierstuk/DAB+ radio/Eco lederen interieur/Eibach pro kit veren 2cm verlaagd/TT draagarmrubbers/Led H4/...

Review:http://www.autoweek.nl/autoreview/41282/volkswagen-up-10-75pk-bmt-high-up
Gebruikers-avatar
Forum eindbaas

Vorige