Wanneer zou de up '2' komen

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door RobertJ » za 11 okt 2014, 17:25

Gevoel van richting stopt wel redelijk bij de grens voor mij. Als de navi in parijs zegt dat ik iets moet doen, dan gehoorzaam ik wel...helaas :) maarja, waarom niet de vrijheid aan de kopers geven?

Diesel in de up2? Dat lijkt me ook wel geinig

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door MauriceR. » za 11 okt 2014, 18:57

Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.

Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Jos Bosch » za 11 okt 2014, 19:59

MauriceR. schreef:Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.

Maurice

Maurice,

Volgens mij heb je deze ergenis al eens in een ander topic geschreven.Ben al een tijdje beroepschauffeur en moet zeggen de navigatie systemen maken de mensen lui.Vroeger vond je iets op gevoel en een kaart en stratenboek op het stuur.
Maar gebruik nu al een tijdje de producten van Garmin (Navigon) en deze werken perfect.
Ook in de UP! Werkt het gewoon goed en kan ik telefoneren via maps en more.Ik versta de mensen perfect en de andere kant verstaat mij perfect.Muziek streamen werkt ook perfect.
Dus niet iedereen vind het een waardeloze prul :mrgreen:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Altos
Vagling liefhebber
Berichten: 215
Lid geworden op: ma 14 apr 2014, 15:00

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Altos » za 11 okt 2014, 20:18

+1

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Xanderv » za 11 okt 2014, 20:44

Helemaal eens Maurice
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
JCC
Vagling liefhebber
Berichten: 244
Lid geworden op: za 01 feb 2014, 10:49

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door JCC » ma 13 okt 2014, 08:21

Dit zou bij de volgende generatie ook wel grappig zijn.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.carblogindia.com/volkswagen- ... dan-india/

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Xanderv » ma 13 okt 2014, 09:48

Nou vind het niks haha, die neus past niet bij een lange auto.
Daar zijn andere modellen voor ;) bora Passat nou kan nog wel even doorgaan haha
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door MauriceR. » ma 13 okt 2014, 17:52

JCC schreef:Dit zou bij de volgende generatie ook wel grappig zijn.

Afbeelding

Afbeelding

http://www.carblogindia.com/volkswagen- ... dan-india/

Sweet J*sus NO!!

Lijkt heel erg op dit:
Afbeelding In het echt (USA versie) heeeeeeeeel lelijk.

De Up!-met-kont komt voor mij qua lelijkheid errug dicht in de buurt van deze Pontica Aztek...
Afbeelding

M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Tom Westendorp » ma 13 okt 2014, 18:42

Wordt uhm niet. Kleine sedans zijn alleen in India en Brazilië geliefd.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door MauriceR. » ma 13 okt 2014, 20:05

Jos Bosch schreef:
MauriceR. schreef:Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.

Maurice

Maurice,

Volgens mij heb je deze ergenis al eens in een ander topic geschreven.Ben al een tijdje beroepschauffeur en moet zeggen de navigatie systemen maken de mensen lui.Vroeger vond je iets op gevoel en een kaart en stratenboek op het stuur.
Maar gebruik nu al een tijdje de producten van Garmin (Navigon) en deze werken perfect.
Ook in de UP! Werkt het gewoon goed en kan ik telefoneren via maps en more.Ik versta de mensen perfect en de andere kant verstaat mij perfect.Muziek streamen werkt ook perfect.
Dus niet iedereen vind het een waardeloze prul :mrgreen:
Oh, dan ben ik niet duidelijk geweest. Ik bedoel te zeggen dat ik het jammer vind dat er geen ingebouwde bluetooth of telefoonaansluiting op zit, zodat je altijd je navi moet monteren om handsfree te kunnen bellen.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Jos Bosch » wo 15 okt 2014, 08:15

MauriceR. schreef:
Jos Bosch schreef:
MauriceR. schreef:Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.

Maurice

Maurice,

Volgens mij heb je deze ergenis al eens in een ander topic geschreven.Ben al een tijdje beroepschauffeur en moet zeggen de navigatie systemen maken de mensen lui.Vroeger vond je iets op gevoel en een kaart en stratenboek op het stuur.
Maar gebruik nu al een tijdje de producten van Garmin (Navigon) en deze werken perfect.
Ook in de UP! Werkt het gewoon goed en kan ik telefoneren via maps en more.Ik versta de mensen perfect en de andere kant verstaat mij perfect.Muziek streamen werkt ook perfect.
Dus niet iedereen vind het een waardeloze prul :mrgreen:
Oh, dan ben ik niet duidelijk geweest. Ik bedoel te zeggen dat ik het jammer vind dat er geen ingebouwde bluetooth of telefoonaansluiting op zit, zodat je altijd je navi moet monteren om handsfree te kunnen bellen.
Maurice,daar heb je een punt ;) Onze UP! staat altijd in de garage dus hoef hem niet zo vaak los te halen.

En wat betreft die UP! Met kont.Spuug en spuug lelijk.De verhoudingen kloppen ook niet zo.Vind ik persoonlijk.
Vroeger had je ook een Clio met kont.Ook zo lelijk.
Maar zoals ik al zei puur op persoonlijke titel :lol:
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door RobertJ » wo 15 okt 2014, 08:48

Toch zou ik een sedan wel weer als volgende auto willen :) beter voor het verbruik en meer kofferbakruimte :)

pandafive005
Forum newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 23 okt 2014, 06:39

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door pandafive005 » do 23 okt 2014, 06:46

Nou, standaard Bluetooth en gewoon een telefoongesprek kunnen voeren zonder dat gourmetpannetje op het dashboard of de aanschaf van een duurdere radio lijkt me ook wel wat... Ik rijd meestal in de stad waar ik de weg wel ken, dus geen navi bij me. Bellen gaat dan niet. Hoe kek die navi er ook uitziet, het is gewoon een add-on en eigenlijk een ergernis.JIAYU G4Shttp://www.pandawill.com/jiayu-g4-smartphone-mtk6592-2gb-16gb-47-inch-gorilla-glass-android-42-3000mah-otg-p88087.html

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Menaz » do 23 okt 2014, 14:40

Volgende generatie zal wel voorzien zijn van mirrorlink. Dat is goedkoop voor de fabrikant (want in feite een lege huls).
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
MauriceR.
Vagling liefhebber
Berichten: 479
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 22:40
Locatie: Veluwe, in de buurt van Up!eldoorn

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door MauriceR. » do 23 okt 2014, 17:58

Menaz schreef:Volgende generatie zal wel voorzien zijn van mirrorlink. Dat is goedkoop voor de fabrikant (want in feite een lege huls).

Kweenie wat dat is... Uitleg mag, maar wel in lettergrepen want ik heb het idee dat ik het anders helemaal niet zal begrijpen!

Maurice
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.

Gebruikersavatar
Menaz
Vagling liefhebber
Berichten: 315
Lid geworden op: wo 19 feb 2014, 16:09

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Menaz » do 23 okt 2014, 18:52

Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Tom Westendorp » do 23 okt 2014, 18:56

Google is ook uw vriend, Maurice. ;)
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Vince
Forum newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:02

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Vince » do 23 okt 2014, 21:05

Hoorde vorige week bij de dealer waar ik even was voor een kleine onderhoudsbeurt dat er een update komt op de up, details zitten voornamelijk in het interieur zo zal het rechterraam bij deze update wel te bedienen zijn vanaf de bestuurderskant. Verder zijn het wat kleine details die worden aangepast en die details wist meneer niet exact te vertellen. Maar de raambediening was een lang gekoesterde wens vanuit de dealers omdat het een veel gehoorde klacht is.

broker
Forum newbie
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 29 jun 2014, 01:44

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door broker » do 23 okt 2014, 23:25

Als dat zo is, zie ik al snel een UPdate :mrgreen: komen bij VAGtechniek.................
Groove UP,hot orange,75pk,semi-automaat,panoramadak,ypsilon velgen,DAB+ Fenderaudio.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Wanneer zou de up '2' komen

Bericht door Tom Westendorp » vr 24 okt 2014, 06:15

Ik ben benieuwd! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Plaats reactie