Doden door ongeluk met monstertruck.

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Doden door ongeluk met monstertruck.

Bericht door Tom Westendorp » zo 28 sep 2014, 16:44

Wat in en in triest is dit zeg. Heel veel sterkte voor alle slachtoffers. :cry:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2313 ... _in__.html
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Doden door ongeluk met monstertruck.

Bericht door GuidoUp » zo 28 sep 2014, 17:10

Ja fucking hel!!
Zag net een filmpje op dumpert... Daar komt die truck recht op de man die filmt af...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Doden door ongeluk met monstertruck.

Bericht door Tom Westendorp » zo 28 sep 2014, 18:11

GuidoUp schreef:Ja fucking hel!!
Zag net een filmpje op dumpert... Daar komt die truck recht op de man die filmt af...


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Echt verschrikkelijk. Maar ook onbegrijpelijk! Hoe kun je nou zoiets toestaan? Een beetje hetzelfde als een koortje spannen in een circus terwijl je de leeuwenact opvoert: het hoeft niet mis te gaan maar als het mis gaat gaat het direct ook heel erg mis.

Een auto die over andere auto's kan rijden tegenhouden met een dranghek op een kleine parkeerplaats? Kom op!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Doden door ongeluk met monstertruck.

Bericht door Jos Bosch » zo 28 sep 2014, 20:26

Ja Tom is achteraf natuurlijk altijd makkelijk oordelen.Heb ook al het filmpje gezien en vond het terrein waar dit evenement werd gehouden veel te klein.Weet ook niet of dit daar de eerste keer was.
Maar daar schieten de slachtoffers natuurlijk niks mee op.Degene die hier een vergunning voor heeft afgegeven zal zich nog wel eens achter de oren krabben.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Doden door ongeluk met monstertruck.

Bericht door RobertJ » zo 28 sep 2014, 21:52

Petrolhead Tom schreef: Een auto die over andere auto's kan rijden tegenhouden met een dranghek op een kleine parkeerplaats? Kom op!
Je snapt dat het dranghek de mensen moet tegenhouden, niet de autos ;)

Erg wat er is gebeurd, maar in mijn ogen slechts een ongeluk of technisch mankement. Ik had verwacht dat die truck de andere kant op zou sturen. Maakt het leed voor de slachtoffers natuurlijk niet minder.

Plaats reactie