Up! GT??

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
DerMeister
Vagling liefhebber
Berichten: 101
Lid geworden op: za 07 dec 2013, 09:09
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Up! GT??

Bericht door DerMeister » za 17 mei 2014, 17:34

Grt, Per

Only Music Survives!!

Groovejunk
Vagling liefhebber
Berichten: 268
Lid geworden op: za 21 dec 2013, 13:11

Re: Up! GT??

Bericht door Groovejunk » za 17 mei 2014, 18:13

Tsja. Zal ik daar eens van zeggen.. :)

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Up! GT??

Bericht door Vinniepilon » za 17 mei 2014, 18:33

Hij kan nog gechipt worden[FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Up! GT??

Bericht door Tom Westendorp » za 17 mei 2014, 20:29

Begeerlijke auto! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Up! GT??

Bericht door henri » za 17 mei 2014, 20:48

Prachtige Up, maar voor dat geld zou ik liever een nieuwe Up of Citigo kopen mét toerenteller en boordcomputer ;)

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Up! GT??

Bericht door vwupassen » za 17 mei 2014, 21:09

Hij heeft em dus verkocht aan Car Creations. Met een stukje verlies denk ik. Jammer dan kan ie dus niet mee naar de meeting volgende week.
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
StefanK-Mii
Vagling liefhebber
Berichten: 138
Lid geworden op: za 15 feb 2014, 21:46
Locatie: Assen

Re: Up! GT??

Bericht door StefanK-Mii » za 17 mei 2014, 21:36

vwupassen schreef:Hij heeft em dus verkocht aan Car Creations. Met een stukje verlies denk ik. Jammer dan kan ie dus niet mee naar de meeting volgende week.
Mooi ding, maar eens in het echt gaan bekijken !
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Up! GT??

Bericht door vwupassen » za 17 mei 2014, 21:42

Moeite zeker waard helemaal aangezien je hiero woont
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Up! GT??

Bericht door up! » zo 18 mei 2014, 23:09

-Deze uitvoering heeft op internationale beurzen gestaan als GT uitvoering....
Tja, "deze uitvoering". Dat was toch niet deze auto, hoewel die suggestie wel wordt gewekt... Beetje misleidende tekst. Het was toch echt een andere auto die op internationale beurzen stond, een auto met een karo-interieur, 6-bak, 110 pk turbomotor, en meer. Deze uitvoering heeft dus niet op internationale beurzen gestaan, alleen het spoilerwerk komt bekend voor en is hetzelfde als van een auto die op internationale beurzen heeft gestaan :roll:
Laatst gewijzigd door up! op zo 18 mei 2014, 23:14, 3 keer totaal gewijzigd.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Up! GT??

Bericht door vwupassen » zo 18 mei 2014, 23:12

Klopt idd niks van. Het is zoals eerder aangegeven een standaard up die omgebouwd is met orginele onderdelen. 6bak enz hangt er idd niet in
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Pop Up!
Forum eindbaas
Berichten: 1214
Lid geworden op: zo 04 nov 2012, 13:25

Re: Up! GT??

Bericht door Pop Up! » vr 23 mei 2014, 18:20

Leuke auto maar voor dit geld kocht ik een nieuwe.... :)
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |

Gebruikersavatar
StefanK-Mii
Vagling liefhebber
Berichten: 138
Lid geworden op: za 15 feb 2014, 21:46
Locatie: Assen

Re: Up! GT??

Bericht door StefanK-Mii » vr 23 mei 2014, 21:29

Ik heb hem bekeken, een mooi ding vooral het uitlaat systeem !
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack

Gebruikersavatar
WSP
Forum newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 15:19

Re: Up! GT??

Bericht door WSP » ma 26 mei 2014, 20:43

StefanK-Mii schreef:Ik heb hem bekeken, een mooi ding vooral het uitlaat systeem !
Bedankt voor de reactie(s)! Het uitlaatsysteem is ook van de originele Up! GT en ook met de hand gemaakt. De uitlaat is maar een klein deel van het geheel maar heeft nogal wat tijd, energie en hoofdbrekens gekost om het er weer mooi onder te krijgen. Dit aangezien ik de originele complete turbo-set met down pipe niet heb gemonteerd (is er wel bij) Ik heb het gedeelte vanaf de voorpijp tot de rvs GT middendemper zelf moeten maken met behulp van EPS uitlaten.

Verder mag/kan iedereen er van vinden wat die wil. Ik denk alleen dat ik uiteindelijk best een hele mooie en unieke Up! heb gemaakt met "one of a kind" GT onderdelen. Buiten de GT bumpers om zijn er toch wel een hoop kleine originele GT details/onderdelen die ik zelf erg leuk vind. Dit zijn o.a. de complete zwarte hemel, de deurpanelen en de luchtrooster in de kleur, de carbon spiegels en onderspoilers en tot slot de motorkap met demping materiaal en de chromen motorkap haak. Ook is de auto voorzien van het voorfront met het koelerpakket van de GT. Hieraan kun je heel duidelijk zien dat de onderdelen nog in prototype stadium verkeren. De radiateur is met de hand gelast en is ook dubbel zo groot als die van een normale Up!. Dit hebben ze waarschijnlijk gedaan omdat de originele turbomotor meer koeling nodig heeft en daarom hangt er ook een grotere koelvin achter van een audi A1. Het allerliefst zet ik de turbo set er ook op maar het ontbreekt mij momenteel aan tijd en mogelijk kennis. De moeilijkheid hierbij zit hem vooral in de elektronica en software. De TSI motor beschikt namelijk over een extra elektrische waterpomp, een brandstofopvoerpomp en een elektrische wastegate actuator die allemaal aangestuurd moeten worden. Wellicht is dit nog een leuk project voor een volgende eigenaar.

Tevens kan ik nog zeggen dat de prijs bespreekbaar is maar niet in verhouding staat met wat hij mij aan geld en uren heeft gekost.

groet,

Plaats reactie