Baaldag door schade

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Baaldag door schade

Bericht door Xanderv » zo 14 jul 2013, 18:48

Zo heb je 2 weken je nieuwe wagentje en dan kan er weer eens iemand niet parkeren!
Had mijn autotje zo neergezet dat er niet veel auto's in de buurt stonden. Dan kom je terug
en is er een of andere klootviool bij je auto opgereden zonder gegevens achter te laten natuurlijk.

Nu ben ik dus de sjaak omdat ik het zelf kan gaan betalen. Waarborgfonds doet niks voor me omdat ik
all risk verzekerd ben dus ik ga gewoon weer lekker omhoog in mijn premie :(

Morgen even bellen met de verzekering en horen wat dit grapje me gaat kosten in de premie.
Anders moet het misschien maar uit eigen zak...

Afbeelding
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

UpSie
Vagling liefhebber
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 01 apr 2013, 18:36

Re: Baaldag door schade

Bericht door UpSie » zo 14 jul 2013, 19:21

He das balen heb het hier ook al drie keer gehad!
De laatste keer was m'n vrouw gelukkig thuis en zag het toevallig.
De oudeheer had niets gemerkt! Tuurlijk hij dacht natuurlijk ach die zijn toch werken, en als ik weer weg ben is er niemand die er naar kraait.
Koste de eerste keer, zelf betaald! 1100 euro aan m'n eigen auto, tweede keer bij m'n vrouw der 107 net voor ik in moest ruilen 400 euro.(weer zelf betaald)
De laatste keer bij m'n eigen auto 550 euro, heeft gelukkig de oude heer betaald om dat mijn vrouw toevallig thuis was.
Ik schat jouw schade zomaar op ongeveer 500 euro.
Lekker hoor onbeschofte asos. Ik ben er ook altijd goed ziek van.
Nou het beste ermee.

Groeten Leen.

Gebruikersavatar
GuidoUp
Forum eindbaas
Berichten: 1654
Lid geworden op: ma 03 sep 2012, 15:18

Re: Baaldag door schade

Bericht door GuidoUp » zo 14 jul 2013, 19:24

Kak... dat is zuur...
Vorige maand iemand met een winkel karretje langs m'n auto gegaan.... maar wel een heel klein krasje.... en als ik iedere morgen de auto instap, zie ik hem zitten

Verstuurd van mijn LG-E610 met Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset

2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Baaldag door schade

Bericht door Xanderv » zo 14 jul 2013, 21:24

Zijn van die lullige schades. Ik ga eerst kijken in hoeverre het er uit te poetsen is maar zal wel niet :( tegenwoordig moet je gewoon camera's overal hebben want eerlijk is niemand meer
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vinniepilon
Donateur member
Berichten: 588
Lid geworden op: za 04 mei 2013, 21:09
Locatie: Hoofddorp

Re: Baaldag door schade

Bericht door Vinniepilon » ma 15 jul 2013, 06:21

Xanderv schreef:
Nu ben ik dus de sjaak omdat ik het zelf kan gaan betalen. Waarborgfonds doet niks voor me omdat ik
all risk verzekerd ben dus ik ga gewoon weer lekker omhoog in mijn premie :(

Afbeelding
Dit staat er op waarborgfonds:

Mijn auto is casco of all-risk verzekerd. Moet ik de schade melden bij mijn verzekeraar of bij het Waarborgfonds?:

Op grond van uw polis bent u meestal verplicht om iedere schade bij uw eigen verzekeraar te melden. Hebt u de schade bij uw eigen verzekeraar gemeld dan hoeft u de schade niet meer bij ons te melden. Als een beroep op het Waarborgfonds mogelijk is, zal uw verzekeraar na regeling van uw schade een claim bij het Waarborgfonds indienen.

Dus als ik het goed begrijp doet jouw verzekering een beroep op het waarborgfonds. Succes.
VW Passat 2.0TDI
BMW R1100GS

Jos Bosch
Vagling liefhebber
Berichten: 772
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 21:05

Re: Baaldag door schade

Bericht door Jos Bosch » ma 15 jul 2013, 12:57

Mooi klote wat jullie is overkomen.Ben je zuinig op je spullen zal een of andere aso dat wel even verpesten.
Parkeer onze UP! Zelf ook altijd zo ver mogelijk weg bij het winkelen.Maar ja geen garantie voor succes.
Veel succes met de afhandeling.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Baaldag door schade

Bericht door Xanderv » ma 15 jul 2013, 16:34

Nou vandaag contact gehad met mijn verzekering. Zij gas het regelen als ik alle formulieren instuur. Als het waarborgfonds uitkeert dan kan ik zelfs het geluk hebben dat ik niet eens eigen risico hoef te betalen. Ik moet dan wel naar een schadegarant garage. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Ik laat de afhandeling wel weten
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ajavas
Vagling liefhebber
Berichten: 325
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 19:59
Locatie: Spijkenisse

Re: Baaldag door schade

Bericht door Ajavas » ma 15 jul 2013, 17:05

Xanderv schreef:Nou vandaag contact gehad met mijn verzekering. Zij gas het regelen als ik alle formulieren instuur. Als het waarborgfonds uitkeert dan kan ik zelfs het geluk hebben dat ik niet eens eigen risico hoef te betalen. Ik moet dan wel naar een schadegarant garage. Ik ben benieuwd of het gaat lukken. Ik laat de afhandeling wel weten
Nou dat klinkt i.i.g. een beetje positief in een nare kwestie, we duimen voor je, hier. Ik stond net even mijn auto af te spuiten bij het benzine station rijd er een vrouwtje voor de wasstraat achteruit op haar achterligger en glashard volhouden dat ze um niet geraakt heeft. :o Gelukkig geen schade aan de auto achter haar, ,maar was het wel geweest had ik zeker voor haar achterligger getuigd. Ik heb geen grotere hekel aan mensen, als mensen die dit soort geintjes flikken.
Move Up! DBP | 5 deurs | 60 PK | BMT | CEB | E & D | M & M | 6 speakers systeem | Verlichting | 16" FOX FX4 Velgen | VAGCOM | Korte Antenne | Ruiten/Verlichting Getint | Eibach Pro Kit

Ons Uppie!

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Baaldag door schade

Bericht door Xanderv » ma 15 jul 2013, 19:07

Ja klopt tegenwoordig zijn er maar weinig mensen eerlijk meer. In plaats van sorry zeggen ga je glashard ontkennen. Zonder getuige ben je nergens meer :-(
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Stereo
Forum newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 24 jun 2013, 08:25

Re: Baaldag door schade

Bericht door Stereo » di 16 jul 2013, 09:29

Balen man.. Shit happens maar 't blijft klote
niet achteruit, maar vooruit!

stereo182
Forum newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 13:30

Re: Baaldag door schade

Bericht door stereo182 » wo 31 jul 2013, 14:41

Zeker balen!

Eens gehad dat mijn vrouw inparkeerde en van achteren werd geraakt.....man reed door kenteken heeft ze genoteerd. Bij de politie aangifte gedaan en nu komt t gekke:

Adres gegevens van de man gekregen, we moesten het zelf oplossen.......Was (gelukkig) een oudere voor redenvatbare man en zag idd nadat wij onze auto ter hoogte van de plek des onheils hadden gezet dat er bij hem ook een schade was.

Spuitwerk en herstel bedroeg maar liefst 1300,00.....

Dit is ook de reden waarom wij blij zijn met de leasewagen naast de UP! straks, deze kan de ``klappen`` opvangen.....Echter proberen wij hier zeker minstens net zo zuinig op te zijn als ons prive bezit....alleen doet een krasje door anderen niet zoveel zeer....

Gebruikersavatar
aut5MIIsport60
Vagling liefhebber
Berichten: 212
Lid geworden op: vr 07 sep 2012, 11:29
Locatie: Almere-stad

Re: Baaldag door schade

Bericht door aut5MIIsport60 » wo 31 jul 2013, 18:20

Heb het 2 jaar geleden met m'n latere inruilwagen gehad op Dortmund airport. Daar straffen ze doorrijden adequaat af.
Iemand was achteruit geparkeerd met trekhaak. Flinke en vooral lelijke schade.
Toen ik na 2 weken terug kwam op het luchthavenparkeerterrein (niet zo duur als op schiphol).
Lag er een briefje in plastic onder m'n ruitenwisser van cameratoezicht.
Daarmee naar de politie in Dortmund voor aangifte.
Kreeg een paar weken later al bericht van notabene de Duitse rechtbank, dat mevrouw was aangeklaagd en wat het schadebedrag was.
Die E2500,- keurig uitbetaald gekregen, heb het geeneens laten repareren, maar zelf bij/weggewerkt.

Mijn verzekering (wa extra) wilde geen moeite doen met Duitse verzekeraars. Heb ik gelijk opgezegd.
MII style Sport 60pk semi-aut5

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Baaldag door schade

Bericht door Tom Westendorp » do 01 aug 2013, 06:22

Heel zuur dit. Hopen dat het financieel gezien meevalt.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Baaldag door schade

Bericht door Xanderv » do 01 aug 2013, 08:14

Ja de schade is al gemaakt maar tot nu toe nog niks van de verzekering gehoord, hoop dat het goed is gegaan met het waarborgfonds.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Adam
Forum newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 01 nov 2013, 09:32

Re: Baaldag door schade

Bericht door Adam » vr 01 nov 2013, 10:13

O wat vreselijk zuur. Zag het pas ook gebeuren, een auto zat vol tegen een andere auto tijdens het parkeren. Vervolgens gewoon wegrijden. Als ik ergens een hekel aan heb......

dvh
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:23

Re: Baaldag door schade

Bericht door dvh » vr 01 nov 2013, 11:01

Is dit niet gewoon weg te poetsen ?

Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Baaldag door schade

Bericht door Bobmii » ma 05 mei 2014, 18:42

Oud draadje, maar ik ben heel benieuwd hoe dit uiteindelijk is afgelopen....
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Baaldag door schade

Bericht door Xanderv » ma 05 mei 2014, 20:15

Ja heb er weinig van gemerkt. Verzekering heeft het geregeld met het waarborgfonds. Das het mooie van all-risk.
Weet niet eens wat het heeft gekost om eerlijk te zijn.

Ondertussen alweer een nieuwe schade op mijn voorbumper... Iemand lomp met zijn fiets of zo denk ik...
Een witte streep van 10 cm maar met poetsen is ie redelijk weg. Geen zin om geld voor uit te moeten geven :( echt vervelend dat mensen zo omgaan met een ander zijn eigendommen


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Baaldag door schade

Bericht door Tom Westendorp » ma 05 mei 2014, 20:18

Daar word je inderdaad helemaal simpel van. :(
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: Baaldag door schade

Bericht door Autheo » ma 05 mei 2014, 21:30

Xanderv schreef:Ja heb er weinig van gemerkt. Verzekering heeft het geregeld met het waarborgfonds. Das het mooie van all-risk.
Weet niet eens wat het heeft gekost om eerlijk te zijn.
Maar waar het dan om gaat: je hebt dan toch geen terugval in je no-claim? Dat zullen ze toch wel duidelijk hebben laten weten? Of moet je het maar afwachten?

Plaats reactie