Baaldag door schade

Bespreek hier alles wat niet in de andere rubrieken past.
Gebruikersavatar
Bobmii
Vagling liefhebber
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 21 apr 2014, 14:50

Re: Baaldag door schade

Bericht door Bobmii » ma 05 mei 2014, 22:19

Autheo schreef:
Xanderv schreef:Ja heb er weinig van gemerkt. Verzekering heeft het geregeld met het waarborgfonds. Das het mooie van all-risk.
Weet niet eens wat het heeft gekost om eerlijk te zijn.
Maar waar het dan om gaat: je hebt dan toch geen terugval in je no-claim? Dat zullen ze toch wel duidelijk hebben laten weten? Of moet je het maar afwachten?
Volgens mijn informatie val je nooit terug in je no-claim via het waarborgfonds. Ik zou zeggen, geen bericht, goed bericht!

@Xanderv, helaas blijf je altijd mensen houden die een auto meer als gebruiksvoorwerp zien dan iets anders en maar weinig begrip hebben voor mensen die wel zuinig op hun spullen zijn. Het zij zo... Hoe vervelend dan ook!
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.

Gebruikersavatar
TwitNour
Donateur member
Berichten: 2563
Lid geworden op: zo 21 jul 2013, 02:45
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Baaldag door schade

Bericht door TwitNour » di 06 mei 2014, 00:09

Hoe zuinig je zelf ook bent, anderen kunnen je eigendommen flink verpesten door er onzorgvuldig mee om te gaan en tegenwoordig wordt die groep mensen, no offence, alsmaar groter. Respect voor anderen en andermans spullen ontbreekt soms echt gen en dat vind ik heel jammer. Mijn Up heeft nog niks maar er zal een dag komen dat ik naar m'n auto loop en dat ik dan een deuk, kras of andere schade tegenkom dat is veroorzaakt door een ander. Er is niet veel tegen te doen en in onze samenleving momenteel ben je bijna verplicht je daaraan te houden.

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Baaldag door schade

Bericht door Tom Westendorp » di 06 mei 2014, 09:15

Echt jammer is dat inderdaad. De verloedering van de maatschappij. :(
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Baaldag door schade

Bericht door RobertJ » di 06 mei 2014, 10:30

Ooit een keer een prius met zijn fietsenhaak tegen mijn bumper van vectra(17 jaar oud) geparkeerd. Nagenoeg geen schade (steenslag achtig... dus geen werk van gemaakt)... wel een briefje achter gelaten en alle ruitenwissers en spiegels omhoog gezet.(niet stuk uiteraard)

Sent from my XT897

Plaats reactie