Meeting?

Hier vind je de meetings van het VW up! forum.
Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Meeting?

Bericht door High-up! » zo 19 feb 2012, 17:37

Ik heb een vraag. Wie heeft er ervaring met meetings..? Wat bespreek/doe je op zo'n meeting? Ik kan me voorstellen dat het leuk is om een meeting te doen als je autofanaat bent en je golf 1 volledig uitgebouwd hebt met subwoofers e.d., sideskurts (als je dat zo schrijft) en je andere subwoofer-golf1-fans wil spreken. Maar met een up! lijkt me toch dat dit zo gebeurd is?

Ik sta open voor een meeting hoor, maar ben benieuwd hoe dat 'in zijn werk gaat'. :)
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

kaboens
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:35

Re: Meeting?

Bericht door kaboens » zo 19 feb 2012, 17:59

High-up! schreef:golf 1 volledig uitgebouwd hebt met subwoofers e.d., sideskurts (als je dat zo schrijft) en je andere subwoofer-golf1-fans wil spreken
Hier moet ik toch even op reageren. Juist de golf 1 liefhebbers bouwen hun golf niet uit met sideskirts en subwoofers in de kofferbak. Ik heb zelf meerdere golf 1'tjes in zowel de dichte als cabrio uitvoering en probeer deze zo origineel mogelijk te houden. De tupperware "tjoening" zie je bijna niet bij de golf1.

Ik ga zelf 1x per jaar naar een golf 1 cabrio meeting die georganiseerd wordt door het golfcabrioforum en ik moet zeggen dat dit altijd een leuke dag is waarbij je mede golf 1 fanaten spreekt en dit is zeker over het algemeen geen 18 jarig "petjesvolk". Met ruim 100 golf 1 cabriotjes rijden door een mooi landschap is gewoon leuk, zeker de verbaasde gezichten van de bewoners als er ineens een stoet golf1 cabrio's voorbijkomt.

Je zou een meeting kunnen organiseren waarbij er een toerrit wordt georganiseerd met een hapje eten daarna. Of er veel belangstelling voor zal zijn dat vraag ik me ook wel af.

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Meeting?

Bericht door JuP ! » zo 19 feb 2012, 18:19

In het verleden veel bij Golf 5 en 6 GTi meetings geweest. Deze meetings waren altijd bij een dealer, die dan voor de liefhebbers speciaal op een zondag de deuren opende. De laatste jaren was dit bij de mannen van vd Udenhout in Den Bosch.

Echter kan alles aan zijn succes ten onder gaan. De laatste keer zaten we aan iets van 60 auto's.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

dvh
Vagling liefhebber
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 20:23

Re: Meeting?

Bericht door dvh » zo 19 feb 2012, 20:04

Bekend terein !
Vorige week nog even naar binnen gelopen om naar de UP te kijken.
Kreeg alleen niet echt een warm liefhebbend gevoel vanuit de dealer.

Gebruikersavatar
High-up!
Vagling liefhebber
Berichten: 546
Lid geworden op: ma 06 feb 2012, 14:44
Locatie: Groningen

Re: Meeting?

Bericht door High-up! » ma 20 feb 2012, 12:02

kaboens schreef:
High-up! schreef:golf 1 volledig uitgebouwd hebt met subwoofers e.d., sideskurts (als je dat zo schrijft) en je andere subwoofer-golf1-fans wil spreken
Hier moet ik toch even op reageren. Juist de golf 1 liefhebbers bouwen hun golf niet uit met sideskirts en subwoofers in de kofferbak. Ik heb zelf meerdere golf 1'tjes in zowel de dichte als cabrio uitvoering en probeer deze zo origineel mogelijk te houden. De tupperware "tjoening" zie je bijna niet bij de golf1.
Golf 1 is dan misschien een slecht voorbeeld; laat ik het houden op een Honda-Civic-V-tec-tupperware-dag (misschien ook weer een slecht voorbeeld, maar die associatie roept een Honda civic van het 'oude type' bij mij op).

Bedankt verder voor de reactie(s). MIsschien waag ik mij eraan zodra er een plaats vind, al denk ik dat ik niet de meest exclusieve up! zal gaan bezitten...
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

Gebruikersavatar
Piedro
Vagling liefhebber
Berichten: 300
Lid geworden op: wo 01 feb 2012, 23:15

Re: Meeting?

Bericht door Piedro » ma 20 feb 2012, 13:03

JuP ! schreef: Afbeelding
Zie al die mooie wagens toch eens prachtig gepoetst zijn! 8-)
Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------

Afbeelding

Gebruikersavatar
el coche SEAT
Donateur member
Berichten: 816
Lid geworden op: wo 15 feb 2012, 15:25
Locatie: BrunssUP!m

Re: Meeting?

Bericht door el coche SEAT » ma 20 feb 2012, 16:54

Zelf heb ik met de CityBugClub (Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo) in 2010 deelgenomen aan een toertocht.

Eerst samenkomen op een afsproken plaats (tijdens het wachten wordt er over in- en out van de betreffende modellen gesproken), daarna hebben we de mergelland route gereden met onderweg een tweetal stops (een voor foto's te maken en een voor een versnappering).

Was een schitterend gezicht om als die Citybugs in kolonne door het Limburgse land te zien rijden.

Leuke herinneringen aan de dag. Je ziet dan namelijk ook eens daadwerkelijk de mensen waarmee je op het forum actief bent.
Dus buiten het gesprek over de auto's, is het ook kennismaken met elkaar.
Skoda CITIGOe IV Style, Crystal blue metallic 83 pk 2020 Afbeelding

SEAT Leon ST FR, Desire Red metallic, 150 PK 2017 Afbeelding

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Meeting?

Bericht door up! » ma 20 feb 2012, 18:05

Leuk, ik ben ook bij de Golf meeting in Molenhoek geweest, nog even gesproken daar met JuP ! :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
JuP !
Forum eindbaas
Berichten: 1257
Lid geworden op: zo 29 jan 2012, 23:27
Locatie: Pixo Look 1.0

Re: Meeting?

Bericht door JuP ! » ma 20 feb 2012, 18:54

dvh schreef:Bekend terein !
Vorige week nog even naar binnen gelopen om naar de UP te kijken.
Kreeg alleen niet echt een warm liefhebbend gevoel vanuit de dealer.
De verkoop heb ik zelf geen ervaring mee. (ken er wel, en die waren er tevreden over) Voor de rest 100% tevreden over. Anders zou ik er niet 145km, (enkele reis) voor reizen. Ik combineer een beurt oid altijd met een bezoekje binnenstad (jeweettoch!) :lol:
el coche SEAT schreef:Zelf heb ik met de CityBugClub (Peugeot 107, Citroen C1 en Toyota Aygo) in 2010 deelgenomen aan een toertocht.
(...)
Was een schitterend gezicht om als die Citybugs in kolonne door het Limburgse land te zien rijden.

Leuke herinneringen aan de dag. Je ziet dan namelijk ook eens daadwerkelijk de mensen waarmee je op het forum actief bent.
Dus buiten het gesprek over de auto's, is het ook kennismaken met elkaar.
Ben zelf niet van de rondritten. We hebben veel ritten met de GTi's naar de Nordschleife gehouden, maar dat is met een grote groep en dit snelheid niet leuk (imho) om bij elkaar te blijven. Zelf blijf ik erbij, ergens centraal in het land. Is het voor een Limbo (moi inclus) net zover rijden als bijv. een Fries.
up! schreef:Leuk, ik ben ook bij de Golf meeting in Molenhoek geweest, nog even gesproken daar met JuP ! :D
Those were the days.... ;) :lol:
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia



zeg maar JP ! ;)

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Meeting?

Bericht door eas » ma 20 feb 2012, 18:57

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisc ... _Nederland
omgeving Amersfoort in september ? dan is bijna iedereen wel voorzien van zijn up ..
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

sander28
Forum newbie
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:19
Locatie: Almelo

Re: Meeting?

Bericht door sander28 » ma 20 feb 2012, 19:35

Ik ben wel in voor een meeting, lijkt me leuk.

Hopelijk heb ik tegen die tijd werk gevonden en is de Up! geleverd.

Gebruikersavatar
henri
Forum eindbaas
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:33
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Meeting?

Bericht door henri » ma 20 feb 2012, 20:53

En anders gewoon naar één van de grotere VAG-meetings komen. MIVW (Men In VW voor de leken) in Leiden is bijvoorbeeld een top-event.

kaboens
Vagling liefhebber
Berichten: 108
Lid geworden op: za 18 feb 2012, 13:35

Re: Meeting?

Bericht door kaboens » ma 20 feb 2012, 21:02

High-up! schreef:Golf 1 is dan misschien een slecht voorbeeld; laat ik het houden op een Honda-Civic-V-tec-tupperware-dag (misschien ook weer een slecht voorbeeld, maar die associatie roept een Honda civic van het 'oude type' bij mij op).
Haha helemaal mee eens :D

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Meeting?

Bericht door Tom Westendorp » do 01 mar 2012, 12:08

Ik wil wel een toertocht regelen door het mooie Twentse land.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

up!
Forum eindbaas
Berichten: 1556
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 19:58
Locatie: Uppingedam

Re: Meeting?

Bericht door up! » do 01 mar 2012, 12:31

Petrolhead Tom schreef:Ik wil wel een toertocht regelen door het mooie Twentse land.
Of een meeting bij de Nordschleife. Kunnen we meteen Autobahnrasen! :D
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Gebruikersavatar
eas
Vagling liefhebber
Berichten: 941
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 18:43
Locatie: krommenie

Re: Meeting?

Bericht door eas » do 01 mar 2012, 12:37

up! schreef: Kunnen we meteen Autobahnrasen! :D
ja met 60 pk :o :lol:
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Meeting?

Bericht door Ben » wo 02 mei 2012, 11:18

wij willen met een beetje hulp wel een meeting in Harderwijk organiseren
in september lijkt mij leuk
heb zelf nog nooit een meeting georganiseert maar de dealer staat er open voor
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
Up-Jury
Donateur member
Berichten: 638
Lid geworden op: do 26 apr 2012, 14:06
Locatie: Heerhugowaard

Re: Meeting?

Bericht door Up-Jury » wo 02 mei 2012, 11:55

Lijkt me leuk een meeting. een meeting gaat erom dat je de mensen ontmoet die op dit forum zich geregistreerd hebben en ziet wie wie is. Niets vind ik mooier om karavan te zien van 1 en dezelfde type auto of motor die allemaal achter elkaar aan rijden. ff lekker met zijn allen een drankie pakken bij een dealer of restaurant of waar dan ook.

1 x per jaar is toch leuk het hoeft niet elke maand....

Gebruikersavatar
Ben
Vagling liefhebber
Berichten: 276
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 07:37
Locatie: apeldoorn

Re: Meeting?

Bericht door Ben » wo 02 mei 2012, 19:10

Jury
Helemaal mee eens
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

Gebruikersavatar
šváb
Vagling liefhebber
Berichten: 227
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 21:37

Re: Meeting?

Bericht door šváb » wo 02 mei 2012, 22:39

Wacht dan even tot wat meer mensen hier hun Up hebben...
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden

Afbeelding

Plaats reactie