Duitse Autosportdag Assen?

Hier vind je de meetings van het VW up! forum.
Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Duitse Autosportdag Assen?

Bericht door vwupassen » ma 19 mei 2014, 19:27

Mede forumleden,

Gaan er ook mensen naar de Duiste Autosportdag in Assen op pinkstermaandag 9 juni?
Misschien bij een leuk aantal mensen die gaan een idee om een plekje op het terrein te kiezen, alle ups/miis/citigo's bij elkaar is dan wel leuk

http://www.duitseautosportfestival.nl/site/home.html
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Gebruikersavatar
Roelio
Vagling liefhebber
Berichten: 387
Lid geworden op: di 07 aug 2012, 15:12
Locatie: Alkmaar

Re: Duitse Autosportdag Assen?

Bericht door Roelio » zo 25 mei 2014, 08:57

We hebben even gekeken of we hier bij kunnen en willen zijn. Helaas gaat het hem niet worden misschien een volgende keer. Was trouwens tof je gesproken te hebben, een mega strakke gangster pimp up heb je xD
Did you have your UP today ? Level UP !

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Duitse Autosportdag Assen?

Bericht door Tom Westendorp » zo 25 mei 2014, 08:59

Ik kan er helaas ook niet bij zijn. Wel een erg leuk initiatief! Kom op mensen! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
vwupassen
Donateur member
Berichten: 406
Lid geworden op: za 26 okt 2013, 23:26
Locatie: Groningen

Re: Duitse Autosportdag Assen?

Bericht door vwupassen » zo 25 mei 2014, 11:32

Komt vast nog een andere gelegenheid om met z'n allen naar zo'n soort meeting te gaan. Lijkt mij iig super. En thnx voor the comment
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!

Plaats reactie